eXotic Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Jo, just nu är de inte det Chelsea som de brukar vara, men precis som du säger, när de väl kommer tillbaka så kommer de tillbaka med råge! Det är bara för mig och alla andra Chelsea fans att hålla tummarna på att de kommer ur sin svacka innan Köpenhamn-matchen. Det beror väl på om Terry och Lampard är 100% när de matcherna nalkas. Märkligt ändå hur stora starka Chelsea blev så fruktansvärt svaga när två spelare försvann, (Jag vet, inte vilka spelare som helst. Men ändå) jag trodde nog att grabbarna som var kvar skulle kunna bjuda på något motstånd i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 Jo, just nu är de inte det Chelsea som de brukar vara, men precis som du säger, när de väl kommer tillbaka så kommer de tillbaka med råge! Det är bara för mig och alla andra Chelsea fans att hålla tummarna på att de kommer ur sin svacka innan Köpenhamn-matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2010 (redigerad) Det beror väl på om Terry och Lampard är 100% när de matcherna nalkas. Märkligt ändå hur stora starka Chelsea blev så fruktansvärt svaga när två spelare försvann, (Jag vet, inte vilka spelare som helst. Men ändå) jag trodde nog att grabbarna som var kvar skulle kunna bjuda på något motstånd i alla fall. Visst är det konstigt att dem blev så svag, men det är väll lite av både och. Formsvacka & två bra spelare försvann. Jag trodde också att grabbarna som var kvar inte skulle se så slagna ut, men.. Sen är ju inte Drogba i världens målform, så det bidrar nog också. Det känns som laget kommit lite upp i åldern också, men tiden får utvisa om dem fixar att resa sig ut det här, vilket dem borde. Vilket lag som helst kan ju ha svackor, det hör till sporten. Känns också som inte Chelsea har en stor bredd heller, som andra lag har. Tex Arsenal som kör på utan Fabregas.. Redigerad 17 december, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/ryo-miyaichi-to-join-arsenal-in-january Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 http://www.arsenal.c...enal-in-january Vem? Anses vara den nye Cristiano Ronaldo. Kommer inte gå rakt in i förstalaget, utan spela med reservlaget först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Anses vara den nye Cristiano Ronaldo. Kommer inte gå rakt in i förstalaget, utan spela med reservlaget först. Åhhh!!! En Japan! Vad exotiskt! Jag som gillar Ji-Sun Park och allt. Borde inte göra det efter United-matchen men men! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2247370,00.html Fuckin' snow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 http://www.chelseafc...2247370,00.html Fuckin' snow När började du intressera dig för fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 När började du intressera dig för fotboll? Inte särskillt länge sedan. Har precis börjat gilla sporten, så jag håller på att lära mig hur allt funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 (redigerad) Inte särskillt länge sedan. Har precis börjat gilla sporten, så jag håller på att lära mig hur allt funkar Intressant, men hur kommer det då sig att du hejjar på Chelsea? Jag menar, vi alla faller för speciella lag förr eller senare, men det känns bara så konstigt. Redigerad 18 december, 2010 av kicken 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 (redigerad) Intressant, men hur kommer det då sig att du hejjar på Chelsea? Jag menar, vi alla faller för speciella lag förr eller senare, men det känns bara så konstigt. Jag har länge haft en mindre intresse för fotboll som legat och växt sig starkare med åren, och under dessa år har jag alltid tyckt att Chelsea är ett grymt lag. Jag gillar verkligen spelarna, deras tekniker och skicklighet. Även färgerna och arnenan Stamford Bridge spelar ju roll. Just nu sitter jag dock och kollar på matchen Mazembe Englebert - Inter Milan via underbara freefootball.org. Vad är det för skillnad på Fifa World Club Cup och Fifa World Club? Redigerad 18 december, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Åhhh!!! En Japan! Vad exotiskt! Jag som gillar Ji-Sun Park och allt. Borde inte göra det efter United-matchen men men! När började du intressera dig för fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 (redigerad) edit:lolfel Redigerad 19 december, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Kicken!! Behöver din hjälp min vän, vad kan en tågresa till Wigan kosta från London? antar att man tar tåget från Paddington Station, hur ofta kan dom tänkas gå per dag? tänkte åka på morgonen och vara tillbaks i London på kvällen, och vad brukar biljettpriserna ligga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Kicken!! Behöver din hjälp min vän, vad kan en tågresa till Wigan kosta från London? antar att man tar tåget från Paddington Station, hur ofta kan dom tänkas gå per dag? tänkte åka på morgonen och vara tillbaks i London på kvällen, och vad brukar biljettpriserna ligga på? De flesta inrikestågen går från massvis av olika stationer. Paddington är bara en av flera stationer där inrikeståg avgår. De flesta går från Euston. Bästa hemsidan att köpa tågbiljetter ifrån är: http://www.thetrainline.com Har själv använt den ett par gånger. Efter att ha sökt lite så kommer jag fram till att billigaste T/R-resan går på £66 pund, vilket är rätt så okej om man tänker att det handlar om en T/R-biljett. Det tar trots allt tre timmar att åka dit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 (redigerad) Kicken!! Behöver din hjälp min vän, vad kan en tågresa till Wigan kosta från London? antar att man tar tåget från Paddington Station, hur ofta kan dom tänkas gå per dag? tänkte åka på morgonen och vara tillbaks i London på kvällen, och vad brukar biljettpriserna ligga på? De flesta inrikestågen går från massvis av olika stationer. Paddington är bara en av flera stationer där inrikeståg avgår. De flesta går från Euston. Bästa hemsidan att köpa tågbiljetter ifrån är: http://www.thetrainline.com Har själv använt den ett par gånger. Efter att ha sökt lite så kommer jag fram till att billigaste T/R-resan går på £66 pund, vilket är rätt så okej om man tänker att det handlar om en T/R-biljett. Det tar trots allt tre timmar att åka dit. Annars är det här att rekommendera: http://www.arsenal.com/match-menu/3329067/first-team/wigan-athletic-v-arsenal?tab=travel Billigare och smidigare. Nu vet jag att du/din vän/vem-det-än-är inte håller på Arsenal, men det är väl bara hålla masken under resan. Redigerad 23 december, 2010 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Tackar, det var en bra länk, fick även tips av en väns pojkvän som är engelsman om virgin trains, har du beställt av dom? Nja, kommer nog inte åka med Arsenal , jag ska eventuellt till London i slutet av Februari, en polare ska till Birmingham och spela någon Team Fortress 2 turnering eller vad det heter, och då tänkte jag och en till polare som stannar kvar i London medan han är i Birmingham över dagen ta tåget till Wigan och se Wigan - Manchester United. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Tackar, det var en bra länk, fick även tips av en väns pojkvän som är engelsman om virgin trains, har du beställt av dom? Nja, kommer nog inte åka med Arsenal , jag ska eventuellt till London i slutet av Februari, en polare ska till Birmingham och spela någon Team Fortress 2 turnering eller vad det heter, och då tänkte jag och en till polare som stannar kvar i London medan han är i Birmingham över dagen ta tåget till Wigan och se Wigan - Manchester United. Virgin Trains är det bästa tågbolaget här. Snabbast, bäst och trevligast. Det är ett hett tips om du ska åka långt (Birmingham eller längre). Själv gjorde jag en gång misstaget att ta det billigare alternativet och jag kan berätta för dig att det var ett helvete. Åkte från en stad några kilometer utanför Birmingham och det tog cirka tre och en halv timma för en tågresa som annars går på runt två timmar. Tåget stannade ju vid varenda jäkla hållplats som fanns. Virgin Trains är ett snabbtåg (heter det så?) som endast stannar vid ett fåtal stationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 När började du intressera dig för Fotboll? citat bla bla Well, det har väl alltid funnits ett litet intresse trots att jag inte brytt mig på senare år, min bror är ett stort Arsenal fan och så har jag väldigt många kompisar och bekanta (inkluderar GTAsajten) som håller på Arsenal, så jag har liksom bara åkt med tåget. Sen är FIFA kul på PLaystation! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 När vi ändå är inne på ämnet, hur länge har du varit mer än normalintresserad, kicken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts