Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Frågan kanske inte passar in här men kör ändå.

Dibel: Om jag har fått det rätt så är du Hammarby supporter kan väl passa på att fråga ska du på Västerås SK(VSK)och Hammarby nästa år om du ska komma till Västerås för att se matchen? Nu när jag äntligen har chansen att se en match för Hammarby istället för att kolla på tv:en kommer jag gå på den matchen. Då jag bor här i stan och har inte allt för långt bort från arenan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Västerås är ju inte alltför avlägset så det kan nog bli en resa dit. Det är nog många som har tänkt att åka på den, var ju rätt många uppe på HTFF-matchen i år. VSK verkar ha ett bra bortafölje så det skulle inte förvåna mig om många västeråsare åker på bortamatchen också. Om det passar (typ helgmatch) så föreslår jag en resa till Söderstadion ;>

Sen har vi ju bandyn i vinter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som klagar på Roy, verkar som han inte spelar korten på det sättet som fansen vill under matcherna?

Jag har inte sett så många av Liverpools matcher i år, men att slå Chelsea för att sedan kryssa mot Wigan och torska mot Stoke känns som en konstig utveckling.

Jo det är det många som gör. Som vanligt när det dalar för ett lag så är det tränaren som får ta första och hårdaste smällen, med all rätt oftast. Som många även säger så är det en hel del konstiga beslut under matchernas gång, dock så var startelvan mot Wigan bästa tänkbara och ingen kunde klaga där. Jag själv skulle nog lägga skulden lite på spelarna också i detta läge, de kan om de vill, och det har ju även bevisats.

Inställningen i de flesta matcherna i år har varit katastrofala, ända ljusglimten är mot Chelsea givetvis då jag för första gången på väldigt länge kände igen Liverpool och där även Gerrard och Torres. Det behövs en större och bättre bredd, är rädd för att ingen tränare i världen (bortsett från Mourinho kanske?) hade kunnat göra detta bättre än Roy ändå tyvärr. Vi har för dålig trupp för att vara The Big Four just nu helt enkelt.

Det konstigaste av allt den här säsongen är fortfarande utlånandet av Aquilani, jag förstog inte innan och jag förstår det verkligen inte nu heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Västerås är ju inte alltför avlägset så det kan nog bli en resa dit. Det är nog många som har tänkt att åka på den, var ju rätt många uppe på HTFF-matchen i år. VSK verkar ha ett bra bortafölje så det skulle inte förvåna mig om många västeråsare åker på bortamatchen också. Om det passar (typ helgmatch) så föreslår jag en resa till Söderstadion ;>

Sen har vi ju bandyn i vinter!

Då kanske vi ses här i Västerås då nästa år när Hammarby spelar sen om jag har pengar så kanske jag åker till Söderstadion och kollar på Hammarby - VSK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur säker är Arsenal - Tottenham matchen? Funderar på att betta 500:- på Barcelona, Real Madrid och Arsenal. Hade varit jävligt skönt med dubbla pengarna.

Tottenham har inte vunnit borta mot Arsenal på snart 20 år...

Trots att de är bättre nu än de varit på årtionden skall Arsenal åtminstone spela lika. Vinst är dock mest troligt. Men man vet aldrig med Arsenal...

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tottenham har inte vunnit borta mot Arsenal på snart 20 år...

Trots att de är bättre nu än de varit på årtionden skall Arsenal åtminstone spela lika. Vinst är dock mest troligt. Men man vet aldrig med Arsenal...

Jag är alltid lika osäker inför dessa derbyn. Jag får alltid flashback från när Spurs hämtade upp tvåmålsunderläge till lika. Hatar den jävla matchen sedan dess och för alltid.

Men hoppas, och tror såklart på vinst, även om den där matchen etsar sig kvar i minnet, speciellt nu när Spurs är ganska starka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är alltid lika osäker inför dessa derbyn. Jag får alltid flashback från när Spurs hämtade upp tvåmålsunderläge till lika. Hatar den jävla matchen sedan dess och för alltid.

Men hoppas, och tror såklart på vinst, även om den där matchen etsar sig kvar i minnet, speciellt nu när Spurs är ganska starka.

Jag tror fan inte att det är sant, världens jävla sämsta fittdag på flera år, nu ska jag gå och självdö. Värre kan livet inte bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror fan inte att det är sant, världens jävla sämsta fittdag på flera år, nu ska jag gå och självdö. Värre kan livet inte bli.

Inte sett matchen men jag lider med dig/er, finns inget värre sätt att förlora på än när man egentligen redan bör ha vunnit. Som sagt ingen aning om hur det såg ut men måste säga att det är starkt att vända 2-0.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur fan att jag vaknade precis och inte hann betta på Arsenal matchen, hade skurit av min penis om jag hade förlorat 500:- hahah

Frågan återstå då vad jag ska kombinera Barcelona och Real Madrid matcherna med så att jag får 2 i odds? Milan matchen?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor