kicken Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Najs, lär vara jävligt kul även om du inte känner något för Barcelona/Zaragoza! Anfield kommer ju hursomhelst bli en höjdare, nästan Söderstadionklass på den. Vilka resor vill man göra egentligen? Camp Nou känns ju rätt given i och med storleken, Maracana vore riktigt ballt också speciellt om det är derby. Olimpico i Rom, Westfalen i Dortmund och The Den känns ju rätt uppmuntrande att åka till. Vad finns det mer för speciella arenor/städer att besöka? Många mindre arenor i Storbritannien är att rekommendera (de "sämre" lagen i PL eller alla lag i Championshop) . Sjuk stämning på vissa av dem. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Jag skulle vilja åka till Grekland eller Turkiet eller något i den stilen och känna av deras läktarkultur. De verkar vara smått galna där. I England så skulle jag vilja åka på en FC United-match, förutom att besöka Emirates såklart. Den klacken verkar vara nice med många roliga och påhittiga chants. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Helt ännu lägre ner än så. League 2-Conference ska det vara. Ofc, speciellt på Boxing Day! Alla arenor i hela England brukar vara fulla då. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Best. Week. EVER! PL i helgen som var, PL mitt i veckan och PL i helgen som kommer! Såhär borde alla veckor vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Best. Week. EVER! PL i helgen som var, PL mitt i veckan och PL i helgen som kommer! Såhär borde alla veckor vara. Mycket fint, idag får wigan smaka av ett Pool på högvarv, ska sitta fint . (0-1 Torres precis innan jag skulle posta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Mycket fint, idag får wigan smaka av ett Pool på högvarv, ska sitta fint . (0-1 Torres precis innan jag skulle posta) Haha jag såg det, superstart för både Arsenal och Liverpool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2010 Nervösssss.......... Tur att farsan ska iväg och arbeta så man kan hänga på, det vore olidligt att sitta och invänta morgondagennnn....... ÖL måste SNARAST inhandlas. Jag e en skåning född i Danmark, Finland e mitt fosterland snackar tyska som en jude fast min far var engelsman. Full idag o full imorgon det gör livet glatt för mig alla andra har varandra jag ska aldrig gifta mig O på min gravsten o på min grav sten ska det skrivas me latin för i jorden vilar stoftet av ett jävla Bajensvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Haha, City är världens sämsta lag, shalalalalalala! Bra resultat idag, United fick "bara" 2 - 2 mot Villa, City fick "bara" 0 - 0. Imorgon krossar vi Everton och tar andraplatsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Haha, City är världens sämsta lag, shalalalalalala! Bra resultat idag, United fick "bara" 2 - 2 mot Villa, City fick "bara" 0 - 0. Imorgon krossar vi Everton och tar andraplatsen! Kan knappast kalla United-resultatet för bra när de låg under med 2-0 med tio minuter kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Kan knappast kalla United-resultatet för bra när de låg under med 2-0 med tio minuter kvar. Visserligen, men ett poäng eller noll poäng spelar inte så stor roll... Just nu. Vi kliver förbi oavsett vid en seger. Sedan känns det nästan som det kunnat vara ännu sämre, United hade ett par skapliga lägen som kunde bli mål. Har jag för mig i alla fall, det känns som det var jättelänge sedan jag såg matchen. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 Visserligen, men ett poäng eller noll poäng spelar inte så stor roll... Just nu. Vi kliver förbi oavsett vid en seger. Sedan känns det nästan som det kunnat vara ännu sämre, United hade ett par skapliga lägen som kunde bli mål. Har jag för mig i alla fall, det känns som det var jättelänge sedan jag såg matchen. :S Villa hade dock världens största chans att göra 3-1, men nej nej. United är dessutom äckliga just nu eftersom de är obesegrade, trots att mestadelen är kryss. Aja, så länge Arsenal vinner imorgon kan jag glädja mig åt deras resultat idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 (redigerad) Minst en helsingborgare skall finna döden (överdrift) inom kort, vad Jag har kunnat läsa ut från Hammarbys svenskafansforum verkar det vara Erik Edman och/eller Erik Sundin som är måltavlan. Med vänliga hälsningar, dibelus. Tillägg: Lika bra att skriva ut adress och annan information här så att Jag vet var jag har det. Personuppgifter Personnummer: 19781111-XXXX Förnamn: Erik Kenneth Efternamn: Edman Mantalsskrivning Gatuadress: Kompanigatan 8 Postnummer: 25438 Postort: Helsingborg Kommun: Helsingborg Ålder Ålder: 32 år och 3 dagar Födelsedatum: 11 november 1978 (en lördag för 11 691 dagar sedan) Övrigt Civilstånd: Gift (logga in för att få veta med vem) Bolagsengagemang Antal bolagsengagemang: Finns inga registrerade Tillägg 2: Erik Sundin kan avskrivas som misstänkt, det han gjorde var att "hånle" mot Södra vilket jag ändå kan godkänna efter en finalvinst. Vad straffet blir för Erik Kenneth Edman, för sina obscena gester direkt efter slutsignalen, är ännu inte fastställt. Klart står dock att han bor i hus vilket underlättar möjligheten att undvika collateral damage. Kompanigatan 8, Helsingborg: http://img155.imageshack.us/img155/2760/erikedman.jpg Redigerad 14 november, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Minst en helsingborgare skall finna döden (överdrift) inom kort, vad Jag har kunnat läsa ut från Hammarbys svenskafansforum verkar det vara Erik Edman och/eller Erik Sundin som är måltavlan. Med vänliga hälsningar, dibelus. Tillägg: Lika bra att skriva ut adress och annan information här så att Jag vet var jag har det. . Skön stämning, kan faktiskt inte säga något annat. Publik=Allsvenskan, lag=superettan, är väl ungefär så jag sammanfattar bajen för tillfället. Ska väll dock tilläggas att jag tycker bajen, AIK och malmö har haft högre klass än allsvenskan i år, publikmässigt that is, kanske inte till antalet men för uppvisningen. ------ Från Sverige som vi lämnar för ett tag nu till Serie A. Juventus-Roma igår, som en förfest inför ikväll, vilken j*vla match det blev. Inter-Milan, 20.45, TV4Sport, missa inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Det var en trevlig tillställning hur som helst. Det var ganska klart på förhand att skånefittorna skulle vinna, men hoppet fanns där. Min nattpost är uppdaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 SAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! STÄNKER in sitt andra mål i PL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 (redigerad) Dubbel, men den här meningen är värd en dubbelpost. Cashley Cole gör bort sig! Sen edit: JÄVLAR vilken bra fotbollshelg nu när jag tänker efter, vi tar en trea, United kryssar, City kryssar och framför allt Chelsea nollar! UNDERBART! En till edit: Ja just det, Liverpool nollar, men sorgligt nog så är det ingenting som man 'behöver bry sig om' längre. Redigerad 14 november, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Dubbel, men den här meningen är värd en dubbelpost. Cashley Cole gör bort sig! Sen edit: JÄVLAR vilken bra fotbollshelg nu när jag tänker efter, vi tar en trea, United kryssar, City kryssar och framför allt Chelsea nollar! UNDERBART! En till edit: Ja just det, Liverpool nollar, men sorgligt nog så är det ingenting som man 'behöver bry sig om' längre. Nej Liverpool behöver du inte oroa dig för, det kan jag lova . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Nej Liverpool behöver du inte oroa dig för, det kan jag lova . Tyvärr inte, utav the big four så var det Liverpool jag hade mest respekt för. Hade Chelsea eller United gjort samma dalgång som er så hade jag bara pekat finger och skrattat. Men att det går som det går för er tycker jag bara är synd. Många som klagar på Roy, verkar som han inte spelar korten på det sättet som fansen vill under matcherna? Jag har inte sett så många av Liverpools matcher i år, men att slå Chelsea för att sedan kryssa mot Wigan och torska mot Stoke känns som en konstig utveckling. Det skulle man visserligen kunna säga om Sunderland med, att bli förnedrade av Newcastle för att sedan spela ut Chelsea är också en konstig utveckling. Om än en positiv sådan. Nåja, det fastslår ju bara än en gång hur dagens PL är, att alla kan slå alla. Ingen går säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Är det någon gång West Ham ska vinna på Anfield så är det väl nu... 3p till Liverpool känns redan klart. Fortfarande ilsken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts