Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

:D. Håller på arsenal då den betting-kupongen ser bra ut just nu!

---

I övrigt går pool mot sin andra seger för i år.

Jag kommer få en hjärtattack om inte Arsenal lyckas avgöra med ett mål eller två, det här nästan outhärdligt. :(

Jag såg det, eller jag såg att greken gjort mål. Har det blivit något mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer få en hjärtattack om inte Arsenal lyckas avgöra med ett mål eller två, det här nästan outhärdligt. :(

Jag såg det, eller jag såg att greken gjort mål. Har det blivit något mer?

Blev 3 mål på 5 min. Först kyrgiakos 1-0, sen Carragher självmål till 1-1 och till sist Torres 2-1. Allt inom loppet 48-53 :lol:. Slut nu iallafall, skönt :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fan sinnessjukt, vi är i cupfinal!

Hoppas Heif vinner Allsvenskan om de spöar Mjällby imorgon, vore smaskigt med Europacup nästa år.

Ja grattis måste man väl ändå säga, på någotvis höll jag lite på er igår, jag kände någon form av "äsch någonting kan ni ändå få", men inte på det dryga viset :). Kalmar vs. Hammarby i europa, och när det gäller reklam för Sverige så skulle jag välja Hammarby alla dagar i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja grattis måste man väl ändå säga, på någotvis höll jag lite på er igår, jag kände någon form av "äsch någonting kan ni ändå få", men inte på det dryga viset :). Kalmar vs. Hammarby i europa, och när det gäller reklam för Sverige så skulle jag välja Hammarby alla dagar i veckan.

Ja exakt, man har ju sneglat lite avundsjukt på exempelvis Elfsborg... Vore ju tusen gånger roligare om Bajen/AIK/(Djurgårn? :rolleyes: ) hade fått möta Napoli/Fiorentina m.m. istället!

Det blir alltså Helsingborg i finalen, troligtvis vinner Malmö Allsvenskan vilket gör att vi måste vinna cupen för att nå ut i Europa. Fast jag håller tummarna för Rabarbens snapphanar ifrån sundets pärla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bläh, hann inte gå på matchen, men hann gå förbi Gunners Pub och se lite av första samt hela andra halvleken. Känslan av att en vinnande boll skulle komma fanns där hela tiden. Sedan så kommer fucking Song och språngnickar in den, fucking kung!

Jo, med tanke på pressen som Arsenal hela tiden hade så tänkte man hela tiden "Snart kommer det, snart kommer det." Men samtidigt kunde man inte undgå att tänka på alla de matcher där vi haft press med uteblivet resultat som utgång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen får man njuta lite av att se Pool. Torres är tillbaka, Gerrard är tillbaka, Ekonomin är bra. Fan vad skönt!

------

I övrigt grattis malmö såklart, helt klart värda!

En liten notis, dif hamnar bara en placering över AIK och de påstår att de gjort en bra säsong, säger väl en del om djurgården det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen får man njuta lite av att se Pool. Torres är tillbaka, Gerrard är tillbaka, Ekonomin är bra. Fan vad skönt!

------

I övrigt grattis malmö såklart, helt klart värda!

En liten notis, dif hamnar bara en placering över AIK och de påstår att de gjort en bra säsong, säger väl en del om djurgården det?

Ptja... man kan ju se det som så. Gå upp x antal placeringar vs gå ner x antal placeringar. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arbetslös och fattig som man varit, äntligen får jag komma iväg och se lite utländsk fotboll. Sitter och bokar Barca-Zaragoza samt Liverpool-Birmingham i vår. Hade egentligen gärna valt bort Barca mot någon annan match men far min övertalade mig att jag faktiskt vill se Camp Nou innan jag dör ^_^.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs, lär vara jävligt kul även om du inte känner något för Barcelona/Zaragoza! Anfield kommer ju hursomhelst bli en höjdare, nästan Söderstadionklass på den. ;)

Vilka resor vill man göra egentligen? Camp Nou känns ju rätt given i och med storleken, Maracana vore riktigt ballt också speciellt om det är derby.

Olimpico i Rom, Westfalen i Dortmund och The Den känns ju rätt uppmuntrande att åka till. Vad finns det mer för speciella arenor/städer att besöka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor