kicken Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Aftonbladet när de är som bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Haha! Det där tog verkligen inte lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag är faktiskt imponerad av Camp Swedens första halvlek. Jag öhm.. missade andra eftersom jag såg vartåt det vankade. Jag hoppas ändå att vi tar andra platsen, första platsen är vi som sagt mil ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Stjärnan hörd för våldtäkt Någon som vet vem det handlar om? Hört rykten på div. Djurgårdskanaler att det handlar om Dulee Johnson, men ingen är helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Haha! Det där tog verkligen inte lång tid. älskar när han säger "FORE!" i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) Stjärnan hörd för våldtäkt Någon som vet vem det handlar om? Hört rykten på div. Djurgårdskanaler att det handlar om Dulee Johnson, men ingen är helt säker. Jo det lutar åt att det är Dulle, förvånad? inte jag iallafall haha. Men vet inte 100% dock men jag har grova misstankar. EDIT: Ja nu kan det nog inte vara någon annan än Dulee då AIK precis stängt av honom. I övrigt så skämtade jag bara bort Obolos comeback i AIK i framtiden, det kändes lite som att få tillbaka Boateng ungefär. Men nu vet jag inte alltså, jag börjar faktiskt få små förhoppningar då AIK tydligen ska ha haft möte med honom nu under uppehållet. "- Vi har träffat honom nere i Argentina under uppehållet och fått bekräftat från honom personligen att han kan tänka sig en framtid i AIK, avslöjar sportchefen Jens Andersson för FotbollDirekt.se." Redigerad 13 oktober, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 (redigerad) fel.. Redigerad 13 oktober, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Kul grej av serbiska spelarna att gå fram till idioterna och applådera och göra trefingersaluten, ironiskt såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 BANG, BANGURA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Damerna klarade sig kvar i högsta serien, väldigt glädjande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Gratulera Västerås SK som har väntat i 5 år för att gå upp till Superettan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Saleh kom hem och styr upp nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Alla rensar fisk i Göteborg, alla heter glenn i Göteborg, alla suger kuk i Göteborg, ingen pröjsar skatt i Göteborg, alla jobbar svart i Göteborg, ingen jobbar alls i Göteborg, alla röker hasch i Hammarby, alla röker grönt i Hammarby, alla snortar vitt i Hammarby, alla dricker bärs i Hammarby, Hammar Hammar Hammar Hammarby. Min Jan Vennegoor of Hesselink-kvot är fylld för nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 PSV - Feyenoord 10-0 Första halvlek (24) Jonathan Reis1-0 (39) Ibrahim Afellay2-0 Andra halvlek (47) Jonathan Reis3-0 (49) Ola Toivonen4-0 (55) Jeremain Lens5-0 (59) Jonathan Reis6-0 (62) Balazs Dzsudzsak7-0 (69) Orlando Engelaar8-0 (77) Balazs Dzsudzsak9-0 (87) Jeremain Lens10-0 Vad i helv...? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 PSV - Feyenoord 10-0 Första halvlek (24) Jonathan Reis1-0 (39) Ibrahim Afellay2-0 Andra halvlek (47) Jonathan Reis3-0 (49) Ola Toivonen4-0 (55) Jeremain Lens5-0 (59) Jonathan Reis6-0 (62) Balazs Dzsudzsak7-0 (69) Orlando Engelaar8-0 (77) Balazs Dzsudzsak9-0 (87) Jeremain Lens10-0 Vad i helv...? haha Det där måste man spana in på fotbollskanalen ikväll. --------- JÄVLAR VAD TAGGAD JAG ÄR, CITY SKA KROSSAS! Boyata utvisad med, bättre förutsättningar kan vi inte få!! KOM IGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 NA NA NA NA NA NA SAMIR NASRI, NAAASRI, SAMIR NASRI. NA NA NA NA SAMIR NASRI, SAMIR NASRI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 NA NA NA NA NA NA SAMIR NASRI, NAAASRI, SAMIR NASRI. NA NA NA NA SAMIR NASRI, SAMIR NASRI. Så jävla underbart! Inte bara för oss, utan för hela fotbollsengland! Krossa köpelagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Lol, det har bara gått 37 minuter och typ halva Arsenal-laget har fått gult kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 (redigerad) STRAFF! STRAFF! DET ÄR STRAFF! STRAFF! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 24 oktober, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 STRAFF! STRAFF! DET ÄR STRAFF! STRAFF! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!! . Håller på arsenal då den betting-kupongen ser bra ut just nu! --- I övrigt går pool mot sin andra seger för i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts