Halo Skrivet 6 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2010 Ja, Ljubojevic (Top scorer Hammarby, FM08 ) får ju inte missa det där nickläget i den situation ni befinner er i... Tänkte inte alls på Saleh faktiskt, kan det ha varit han som var inblandad i icke-straffen? Annars var det ju enligt 08 fotboll, som jag har "förträngt/inte tänkt på", 0 skott på mål totalt. Anfallspelet var inte bra från något av lagen, även om Simon Helg missade ett friläge i första halvlek (där han enligt mig borde passat Christer Gustavsson som var någorlunda ren rakt framför mål). Syrianska hade alltför många hörnor, som tur var inte resulterade i något. Skitmatch helt enkelt. På ett sätt skulle det väl vara kul om ni åkte ner, men samtidigt ökar ju konkurrensen och pressen så jag är inte alls säker på att det skulle vara bra för Hammarby rent sportsligt. Ser hellre fram en Superetta nästa säsong där fokus ligger på att vi ska vinna alla jävla matcher mot Jönköping, Falkenberg, Trollhättan, Degerfors, Landskrona, Assyriska och liknande "små" lag. Annars är väl derbyn alltid trevliga men hur kul kommer de att bli inför 15k närmast sörjande? Var ju knappast 00-talets derbykaraktär i dif-aik, även om hockeyn drog ned haussen till den matchen. 90-talskänsla i alla ära, men ser hellre 30k fotbollsentusiaster än 13k sömniga "aktiva". Klagomuren nästa, haha. Håller absolut med dig, 2006. Medgångare hit, medgångare dit, 30k i första matchen mot dif gav mig en utav de största "utomlands"-känslorna jag fått i Sverige och Allsvenskan. Det var helt sjuk stämning ibland. Även derbyt mot er förra året (2-1) vill jag minnas att det var galen stämning. Inte bara bra stämning men återigen en såndär känsla av att vara på fotboll någon helt annanstans än i Sverige. Jag vill dit igen och åker även vi ner är det långt dit, kanske till och med så långt att jag aldrig mer kommer få uppleva den känslan här i vårt eget land. Visst hockeyderbyt var enormt i sig, men det hade jag nog inte tyckt om det blivit torsk, det jag menar är att de som höll på dif hade ju helt enkelt inte en lika fantastisk afton som jag själv, och fotboll är alltid fotboll, en bra stämning i fotboll slår en bra stämning i hockey med hästlängder imo. Blev lite luddigt kanske men jag är trött, hoppas dock att min poäng gick fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Ikväll vinner vi, eller? Jag har positiva vibbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Hoppas inte. Satsade pengar på Holland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Holland (1) - Sweden (0) Ditt spel: 2 Odds: 15,00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Hoppas inte. Satsade pengar på Holland. Landsförrädare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Holland (1) - Sweden (0) Ditt spel: 2 Odds: 15,00 Skönt odds! Tror dessvärre på Hollandsvinst jag med. Ska bli riktigt skoj att se på iaf, är riktigt taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Äh, det är ju bara kval än så länge. Jag börjar heja när det är EM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Äh, det är ju bara kval än så länge. Jag börjar heja när det är EM! hur gör du om Sverige inte kommer till EM då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Skönt odds! Tror dessvärre på Hollandsvinst jag med. Ska bli riktigt skoj att se på iaf, är riktigt taggad. Fick en gratis 50-lapp av bet24 för att vara med på deras sms-lista, så det var lika bra att köra järnet. 0-2 Sverige, Zlatan x2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 hur gör du om Sverige inte kommer till EM då? Satsar mer pengar på Holland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Satsar mer pengar på Holland! Tuschpenna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Heja Sverige friskt humör, skjortan hänger utanför - HEJA HEJA HEJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 (redigerad) Heeeeeeeeeeeeeerregud... Årets inkast. In med Källström i halvlek. Redigerad 12 oktober, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Positivt med den här halvleken då? Att vi iallafall hörs mest =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Potentiell vinst: 329SEK Bara hoppas det håller i sig för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 När börja den andra halvleken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Potentiell vinst: 329SEK Bara hoppas det håller i sig för min del! Haha truten ! Vi ska ha med oss en poäng, minst! Det förstår du väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Allvarligt dock. Toivonen borde ha gjort 1-1 och Granqvist ska inte vara i mitten av planen för att försöka fånga något halvtaskigt inlägg av Safari. Sverige har spelat genomuselt hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 När börja den andra halvleken? När pausen är slut. om några minuter bara . ------------- Gof: Jo jag trodde verkligen bollen skulle gå in, men så kan det vara. Går dock inte att undgå att Pontus Kåmark hade rätt i en grej, Holland är "mil bättre än oss". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts