GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Varför ska jag visa det? Jag har ju redan påståt att Aik inte är från Stockholm. Aik är från Solna, that's it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, och varför skulle du påpeka det? Har någon sagt något annat? meningslöst is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, och varför skulle du påpeka det? Har någon sagt något annat? meningslöst is the shit. Nja, i mitt påstående så frågade han vilket lag jag höll på. Och jag säger väl som alla andra Djurgårdare, det finns bara ett lag i Stan. Nog diskuterat om detta nu hoppas jag... Jag väntar mig en anledning från tommy_killer om varför han inte tycker om Henke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Fyfan vad taggad/nervös jag är inför derbyt på Tisdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Djurgården är ju också från solna Varför skulle inte bajen vara ett lag. (titta i tabellen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Försvarade? Undrar du om jag håller på DIF? Jag kan bara säga att det finns bara ett lag i Stockholm, Aik är från Solna och Bajen är inget lag. Så det är klart jag är gårdare. Förlåt! Jag bara skrev något lag... jag trodde det var du som hade det i din sig innan! ---- Btw... HIF-Öster imorron. Vad tippar ni på? Max 1 eller 2-0 med HIFs dåliga målskytte. Sen har vi ju en liten förmatch också. HIF Veteraner - FC Z, vad tror ni den matchen blir? Btw... erkänn maffare... ni är bara avundsjuka för att han inte tog emot era smutsiga pengar och gick till malmö. Har har faktiskt ett HJÄRTA men det kanske inte ni fattar. Redigerad 1 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Härligt med vinsten mot IFK Glenn, riktigt skönt att Gnaget vann mot Skansen också. Men imorgon drar derbyt på Söderstadion igång, jag tror att det blir en svår match men vi vinner förstås. Segern kommer dock att sitta långt inne, 2-1 blir det. Tipps: 2 maj Djurgården–Gefle 2-1 Helsingborg–Öster 1-1 Gais–Göteborg 1-0 3 maj Örgryte–Elfsborg 0-2 Hammarby–AIK 2-1 Malmö–Halmstad 2-0 Redigerad 2 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Spännande match idag när meste Stockholms-mästarna Djurården möter det kära bonnelaget Gefle med två målhungriga DIFare i spetsen. Det är inte Gefles spel som skrämmer mig inför denna match utan det är Djurgårdens. Så som DIFs mittfällt har varit i början av säsongen är inget annat än en katastrof. Arneng jobbar inte, Magro fånar sig, Barsom vill man inte nämna, Daja är inte i form och Batan vet man aldrig var man har. Nej Kari Arnason kommer bli ack så viktig när han kommer tillbaka, skönt att han tränade idag by the way. Uppställningen blir nog som jag hoppas: Dembo Concha - Johannesson - Kuivasto - Boskailo Sjölund - Arneng - Batan Hysén - Jonson - Quirino Perfekt match att pröva på Boskailo nu när Gefle inte är det vassaste motståndet. Stoltz har spelat som är kärring rent ut sagt och jag vill inte se honom på planen, långbollar må vara Kalmars koncept, men detta är DIF. Arneng och Daja får chansen igen och nu får dom fasiken ta den, Batan är en outsider men han vill och idag kommer han lyckas med sin bästa match för DIF. Hysén är för bra för att sättas på bänken och jag vill se grovjobb på mitten nu a la Jonson. Quirino får satsa på att slå inlägg för dagen. Tyst minut för Knivsta idag också, alla gårdare kommer hedra Sveriges mest legendariska idrottsutövare genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Får se hur det går för MFF mot Halmstad imorgon. Då malmö ÄNTLIGEN får spela på en GRÄSPLAN och inte en leråker som ullevi och kalmar ffs arena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det känns så in i helvete gott alltså! 4-0 mot öster då men iallafall. Det ser jävligt ljust ut. Mariga, Karekezi och Shelton (ja tre negrer) hade nog det finaste samspelet jag nånsin sett! Sedan kom någon jävla smålandsjävel och fällde Luthon! Åt helvete med honom. Ceone... då ses vi i bunkern på månda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Spännande match idag när meste Stockholms-mästarna Djurården möter det kära bonnelaget Gefle med två målhungriga DIFare i spetsen. Det är inte Gefles spel som skrämmer mig inför denna match utan det är Djurgårdens. Så som DIFs mittfällt har varit i början av säsongen är inget annat än en katastrof. Arneng jobbar inte, Magro fånar sig, Barsom vill man inte nämna, Daja är inte i form och Batan vet man aldrig var man har. Nej Kari Arnason kommer bli ack så viktig när han kommer tillbaka, skönt att han tränade idag by the way. Uppställningen blir nog som jag hoppas: Dembo Concha - Johannesson - Kuivasto - Boskailo Sjölund - Arneng - Batan Hysén - Jonson - Quirino Perfekt match att pröva på Boskailo nu när Gefle inte är det vassaste motståndet. Stoltz har spelat som är kärring rent ut sagt och jag vill inte se honom på planen, långbollar må vara Kalmars koncept, men detta är DIF. Arneng och Daja får chansen igen och nu får dom fasiken ta den, Batan är en outsider men han vill och idag kommer han lyckas med sin bästa match för DIF. Hysén är för bra för att sättas på bänken och jag vill se grovjobb på mitten nu a la Jonson. Quirino får satsa på att slå inlägg för dagen. Tyst minut för Knivsta idag också, alla gårdare kommer hedra Sveriges mest legendariska idrottsutövare genom tiderna. Gårdare är ett skällsord som används av bl.a AIK... De vet du va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Gårdare är ett skällsord som används av bl.a AIK... De vet du va? No shit!? Hört talas om ironi? Angående matchen så var det förbaskat skönt att Quirino äntligen fick sätta den. Han missade flera chanser i mtachen men ett riktigt riktigt skönt mål var det. Det finns inte så mycket annat att säga. Djurgården spelade stundtals bra och det ser faktiskt ganska ljust ut nu till GAIS-matchen, kanske ska gnugga lite mer på mittfältet när Magro spelare sämre än vad han gjort tidigare, och då har han varit usel. Kul att Batan var grym idag och ett mittfält med Batan och Dja på kanterna och Arneng i mitten skulle inte sitta helt fel... Publikmässigt var denna match gansak tråkig. De 27, 10 000 matcherna sprack eftersom ynka 9 600 kom till matchen. Aja sångmässigt var det bra i alla fall och dte var verkligen tyst det 10 första minuterna, vilket var mäktigt. Dags nu för nästa match, tusenmanna invasion i Sveriges bakgård Göteborg, GAIS ska åka på stryk både på planen och på läktaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vad var de för ironi? du skrev gårdare, du är en.. (ha ha)? nej, den va dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Ska du gå på matchen imorn plus44? Btw grattis till målglada dif för ännu en 1-0 seger Redigerad 2 maj, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hahaha det kom 26000 på derbyt mellan Göteborg-gais. Men skulle det inte komma 40.000 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hahaha det kom 26000 på derbyt mellan Göteborg-gais. Men skulle det inte komma 40.000 ? Jodå klart de skulle! Dom skulle ju slå 34.000... suckers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vad var de för ironi? du skrev gårdare, du är en.. (ha ha)? nej, den va dålig.. Men orka sitta och garva åt andras publiksiffror när man själv inte förstår sig på ironi. @dibel: Kan väl inget annat än att tacka, fast hellre spöar jag Gefle med 1-0 än att spela 2-2 mot dem, som våra kära gnagare. För att tippa derbyt idag så tror jag Bajen vinner. Dom är svårspelade på Söderstadion och nu ska det bli kul att se AIK få spela sin första bortaderbymatch någonsin. Bäddat för en trepoängare för Bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Hahaha det kom 26000 på derbyt mellan Göteborg-gais. Men skulle det inte komma 40.000 ? Nej gotevent hade ju stängt av stora delar av arenan pga ombyggnad inför EM så tyvärr inte. Dock gör GAIS åter igen ett bevis på allsvensk klass och ett oavgjort eller GAIS vinst skulle vara mer rättvist. Aja ska bli kul å se keene och dom andra pisska DIF nästa.. Redigerad 3 maj, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Tommy_killer, ceone... ska ni till bunkern på måndag? Jag tror jag ska dit. Om jag har någon att gå med det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Men orka sitta och garva åt andras publiksiffror när man själv inte förstår sig på ironi. @dibel: Kan väl inget annat än att tacka, fast hellre spöar jag Gefle med 1-0 än att spela 2-2 mot dem, som våra kära gnagare. För att tippa derbyt idag så tror jag Bajen vinner. Dom är svårspelade på Söderstadion och nu ska det bli kul att se AIK få spela sin första bortaderbymatch någonsin. Bäddat för en trepoängare för Bajen. Jag får garva hur mycke jag vill när folk sitter och säger att de blir 40.000 på detta forum, men i självaverker blev det 24.000 OCH. Berätta inonin med att du själv kallade er gårdare.. Och sen att du tar upp AIK - gefle är bara patetiskt.. För vet du? 3-1 IN YOUR FACE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts