Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Det värsta är väl ändå Ghanaspelaren som filmade till sig frisparken som ledde till denna omtalade situation? Oavsett vilken av era definitioner så var det solklart fusk och Den allsmäktiga Skaparen såg till att det inte blev matchavgörande. :P

Holland tar Uruguay och Tyskland tar Spanien, dubbel på det är spelbart. Över 3.5 i TYS-SPA är väl inte heller ett alltför vågat spel om man ser på germanernas senaste bravader.

Ligger oddset på Tyskland på 3.5!? Det är ju skyhögt enligt min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ligger oddset på Tyskland på 3.5!? Det är ju skyhögt enligt min mening.

Över 3.5 mål i matchen menar han.

Fler mål i andra halvlek (vs. första halvlek) är förresten ett spel som inbringat mig lite pengar under nästan hela slutspelet. Tror det kan funka bra i semifinalerna med.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar normalt sett heja på Holland, men hoppas inte att de vinner nu. De har inte spelat i närheten av hur snyggt de vanligtvis brukar spela, och att de skulle vinna VM för första gången då skulle bara kännas fel.

Så nu tokhåller jag på Uruguay, och sen blir det väl Tyskland då dom faktiskt spelat fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den tippade ju dock Argentina i förra matchen, men tyskarna lyckades uppenbarligen besegra det hjärnspöket. Så någon fullständig profet är den ej!

Nej, den valde den tyska lådan inför den matchen, men hur som helst så tippade den fel i EM-finalen 2008 mellan just Spanien och Tyskland. Mötet är jinxat. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den valde den tyska lådan inför den matchen, men hur som helst så tippade den fel i EM-finalen 2008 mellan just Spanien och Tyskland. Mötet är jinxat. :wub:

Ah, du har rätt. Fick för mig fel.

edit: ...jag undrar hur skrockfulla de tyska spelarna är. Jag menar - det här kan ju verkligen sätta griller i huvudet på en. Varje förnuftig mänska inser ju såklart att det måste finnas rationella faktorer till varför bläckfisken väljer en viss låda framför den andra, men... men ändå.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börja närma sig för den "stora semin" nu. Ska bli riktigt intressant att se denna match. Har dock bara tyskar i stort sett i min drömelva så den kan jag ju glömma om de åker ur nu :wub:.

----

I övrigt, Målet av Bronckhorst igår är det snyggaste hittills i VM imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor