eXotic Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Det värsta är väl ändå Ghanaspelaren som filmade till sig frisparken som ledde till denna omtalade situation? Oavsett vilken av era definitioner så var det solklart fusk och Den allsmäktiga Skaparen såg till att det inte blev matchavgörande. Holland tar Uruguay och Tyskland tar Spanien, dubbel på det är spelbart. Över 3.5 i TYS-SPA är väl inte heller ett alltför vågat spel om man ser på germanernas senaste bravader. Ligger oddset på Tyskland på 3.5!? Det är ju skyhögt enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 (redigerad) Ligger oddset på Tyskland på 3.5!? Det är ju skyhögt enligt min mening. Över 3.5 mål i matchen menar han. Fler mål i andra halvlek (vs. första halvlek) är förresten ett spel som inbringat mig lite pengar under nästan hela slutspelet. Tror det kan funka bra i semifinalerna med. Redigerad 4 juli, 2010 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Över 3.5 mål i matchen menar han. Fler mål i andra halvlek (vs. första halvlek) är förresten ett spel som inbringat mig lite pengar under nästan hela slutspelet. Tror det kan funka bra i semifinalerna med. Haha ojdå, det gick lite fort där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Tror Holland går vidare till final samt Spanien där bägge lagen möts finalen kommer sluta i förlängning därefter Straffar. Men vilket lag som vinner VM vågar jag inte ens chansa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Brukar normalt sett heja på Holland, men hoppas inte att de vinner nu. De har inte spelat i närheten av hur snyggt de vanligtvis brukar spela, och att de skulle vinna VM för första gången då skulle bara kännas fel. Så nu tokhåller jag på Uruguay, och sen blir det väl Tyskland då dom faktiskt spelat fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Singel på Uruguay till ~7ggr pengarna är jävligt spelbart. Dock måste de vinna efter fulltid, men bra odds och det är ju inte helt otroligt att de "skräller". Idag är det la ÖIS, vinst=chans på Allsvenskan! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Ibland ska man ha lite tur också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Och där fick jag genast för mig att heja på España. Bläckifsken och raskämpen Paul håller med. - 0-3 mot ÖIS! Il derby mot Brommaboys på fredag, trevligt mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Bläckifsken och raskämpen Paul håller med. Den tippade ju dock Argentina i förra matchen, men tyskarna lyckades uppenbarligen besegra det hjärnspöket. Så någon fullständig profet är den ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Den tippade ju dock Argentina i förra matchen, men tyskarna lyckades uppenbarligen besegra det hjärnspöket. Så någon fullständig profet är den ej! Nej, den valde den tyska lådan inför den matchen, men hur som helst så tippade den fel i EM-finalen 2008 mellan just Spanien och Tyskland. Mötet är jinxat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 (redigerad) Nej, den valde den tyska lådan inför den matchen, men hur som helst så tippade den fel i EM-finalen 2008 mellan just Spanien och Tyskland. Mötet är jinxat. Ah, du har rätt. Fick för mig fel. edit: ...jag undrar hur skrockfulla de tyska spelarna är. Jag menar - det här kan ju verkligen sätta griller i huvudet på en. Varje förnuftig mänska inser ju såklart att det måste finnas rationella faktorer till varför bläckfisken väljer en viss låda framför den andra, men... men ändå. Redigerad 7 juli, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Börja närma sig för den "stora semin" nu. Ska bli riktigt intressant att se denna match. Har dock bara tyskar i stort sett i min drömelva så den kan jag ju glömma om de åker ur nu . ---- I övrigt, Målet av Bronckhorst igår är det snyggaste hittills i VM imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Vad hände med den Tyska maskinen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Tyskland vinner Brons och Spanien vinner VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2010 Tyskland vinner Brons och Spanien vinner VM. Börjar också tro på Spanien men jag börjar bli lite osäker alltså. Holland känns jäkligt farliga måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Holland vinner ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Ahh, höll på Holland men icke. I slutet var det väl rättvist... Även fast båda lag hade många målchanser så hade Spanien flest, speciellt de sista 30 minutrarna. Det var ju skönt att ett riktigt mål avgjorde istället för straffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 De Jong kanske borde satsa på Ultimate Fighting istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 4 år kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 4 år kvar Håller med, detta var dock ett riktigt roligt VM, det blev roligare när Sverige inte var med for some reason. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts