dibel Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 3-1, mums! Jag gissar på att det blir ett trippelmöte med aik i höst, hur skulle det kännas herr Halo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Kan någon förklara varför Ricardo costa fick rött kort på Spaninen - Portugal matchen? http://www.youtube.com/watch?v=izBenfKw_tw Och så har FIFA bort flera youtube-klipp på de där. Minst 20 klipp Försöker de mörka ännu ett domar misstag? eller är det något jag inte ser Btw, på andra klipp kan man se när han tänker gå upp, men när han ser domaren så lägger han sig ned igen Redigerad 1 juli, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Den där utvisningen var sjuk, det såg man ju direkt men även efter reprisen. Å andra sidan så har domarna hållit världsklass om man jämför med ex. Hansson eller dagens domare Jonas Eriksson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 3-1, mums! Jag gissar på att det blir ett trippelmöte med aik i höst, hur skulle det kännas herr Halo? Helt jävla awesome om jag ska vara ärlig, dock tror jag inte på något trippel möte men gärna ett i cupen. Länge sen det var ett riktigt cup-derby nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Hur många förlorade pengar på matchen nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Hur många förlorade pengar på matchen nyss? Själv prickade jag fullträff, hade satt 2-1 till Holland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Hur många förlorade pengar på matchen nyss? Räcker upp handen! Helvete, jag visste att Holland skulle vinna... horoddsen övertalade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Jag gick plus på Holland - Brasilien, och nu leder Ghana mot Uruguay, så det ser ut som jag kammar hem full pott idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 HAHA fyfan. Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Fyfan vilket fult sätt de vinner på, med den där snorungen som boxar på mållinjen. Fyfan vilka dåliga straffar av Ghana. Fyfan bara för att skriva fyfan igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 (redigerad) Offsidesituation 1: http://img805.imageshack.us/i/offside1.jpg/ Tveksam, men han kan mycket väl stå offside när bollen slås. Offsidesituation 2: http://img249.imageshack.us/i/offside2.jpg/ http://img94.imageshack.us/img94/24/avsidas.jpg Solklar, här står två stycken Ghanaspelare offside där den ena (närmsta) är högst delaktig i spelet (första skottet som räddas på mållinjen) och den andra som är något delaktig (nicken som Suarez räddar med handen). Offsidesituation 3: http://img535.imageshack.us/img535/6730/gh...guayoffside.jpg Samma spelare som i situation 2 står fortfarande offside där han utom all rimlig tvivel är delaktig i spelet (första skottet som räddas på mållinjen). Edit: Bollen går i sidled samt att det är målvakten som boxar den. Inte offside. Uruguay, värdiga vinnare! Synd att Suarez missar semifinalen dock. Redigerad 2 juli, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Jag gick plus på Holland - Brasilien, och nu leder Ghana mot Uruguay, så det ser ut som jag kammar hem full pott idag! Man ska aldrig säga sådär, det går alltid åt helvete! Tråkigt att Ghana åkte ut, jag tycker att det har varit sjukt kul att se Ghana spela fotboll. Det är första laget som åker ur VM i år som jag verkligen känner lite för (Möjliga undantag: Sydafrika, Kamerun och Elfenbenskusten.). Speciellt Asamoah Gyan, jävlar vilken tung natt han kommer ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Faaaan va kul att se Uruguay vinna. Fint där Suarez offrade sig för laget ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Fördömt att Brasilien åkte ut, inte alls trevligt. MEN! Vilken otroligt dramatisk upplösning kvällsmatchen fick! Dramatiken uppnådde nästan klassiska nivåer! Suarez är nog nationalhjälte i Uruguay nu. Speciellt Asamoah Gyan, jävlar vilken tung natt han kommer ha. Det kan man lugnt säga, han kan glömma allt vad sömn heter de närmaste 11 åren eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Fyfan vilket fult sätt de vinner på, med den där snorungen som boxar på mållinjen. Tycker det är beundransvärt hur han offrade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Tycker det är beundransvärt hur han offrade sig. Ja, låt oss alla beundra de som fuskar. Eftersom denna sport inte har tillräckligt av det som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Ja, låt oss alla beundra de som fuskar. Eftersom denna sport inte har tillräckligt av det som det är. Vem hade inte gjort som han i det läget? Tycker det är väldigt coolt att han offrar sig för laget på det sättet. Men klart man tycker synd om Gyan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Ja, låt oss alla beundra de som fuskar. Eftersom denna sport inte har tillräckligt av det som det är. Är du dum i huvudet? Om man har chansen att rädda sitt lag från att bli utslagen ur VM tar man väl den? Det blev rött kort och straff, inget orättvist i det. Sen lider jag oerhört med Gyan, men det har inget med Suarez agerande att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 (redigerad) Är du dum i huvudet? Om man har chansen att rädda sitt lag från att bli utslagen ur VM tar man väl den? Det blev rött kort och straff, inget orättvist i det. Sen lider jag oerhört med Gyan, men det har inget med Suarez agerande att göra. Kan inte hålla med. Tycker inte hans agerande är det minsta beundransvärt eller hedersfyllt, att alla andra skulle göra samma sak gör det inte bättre. Det är allt jag har att säga. Redigerad 3 juli, 2010 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Kan inte hålla med. Tycker inte hans agerande är det minsta beundransvärt eller hedersfyllt, att alla andra skulle göra samma sak gör det inte bättre. Det är allt jag har att säga. Jag tycker inte heller att han ska hyllas som någon hjälte, men jag vill försvara hans val att stoppa bollen med händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts