rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Daniel Andersson, Hasse Mattison, Glenn Holgerson, Christian Järlder, Johan Nilsson, Marcus Pode och Behrang Safari. Sen kan vi tillläga spelare som har spelat där innan som: Zlatan, Patrik Andersson och Markus Rosenberg. Fniss... här kommer HIF Daniel Andrersson, Tony Mahr, (Egen produkt) Jakob Augustusson, (BOIS ) Andreas Jakobsson, Andreas Grankvist, Fredrik Björk, Imad Khahili, Andreas Dahl, Eldin Karisik (Egen produkt) Fahrudin Karisik (Egen produkt, spelar nästan aldrig) Henrik Larsson Malmö är bara bra för sina pengar... Men jag suger på argumentera så jag slutar nog nu... Redigerad 30 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Fniss... här kommer HIF Daniel Andrersson, Tony Mahr, (Egen produkt) Jakob Augustusson, (BOIS ) Andreas Jakobsson, Andreas Grankvist, Fredrik Björk, Imad Khahili, Andreas Dahl, Eldin Karisik (Egen produkt) Fahrudin Karisik (Egen produkt, spelar nästan aldrig) Henrik Larsson Malmö är bara bra för sina pengar... Men jag suger på argumentera så jag slutar nog nu... Nu skrev Ceone detta för att motbevisa dig eftersom du skrev; "Och sedan skulle jag inte vilja säga att mupparna är skånes stolthet eftersom nästan ingen i truppen är skåning." Vi visste sen innan att ni har mycket Skåningar i laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Fniss... här kommer HIF Daniel Andrersson, Tony Mahr, (Egen produkt) Jakob Augustusson, (BOIS ) Andreas Jakobsson, Andreas Grankvist, Fredrik Björk, Imad Khahili, Andreas Dahl, Eldin Karisik (Egen produkt) Fahrudin Karisik (Egen produkt, spelar nästan aldrig) Henrik Larsson Malmö är bara bra för sina pengar... Men jag suger på argumentera så jag slutar nog nu... Många kända ni hade. Och glöm Henke, vem som helst kan göra en karriär i Skottland. Det är ju bara ca 4 lag där som spelar medan alla andra i den serien är i div.3 klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Många kända ni hade. Och glöm Henke, vem som helst kan göra en karriär i Skottland. Det är ju bara ca 4 lag där som spelar medan alla andra i den serien är i div.3 klass. Men kan vem som helst göra KARRIÄR i Barcelona? @Tommy_killer nästan alla jag skrev upp brukar spela nästan varje match.... NÖJD A.A? Redigerad 30 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Men kan vem som helst göra premiär i Barcelona? @Tommy_killer nästan alla jag skrev upp brukar spela nästan varje match.... Premiär? Ja, det är bara att ta sig till Barcelona och spela en match. Sen är ju frågan om man kan göra sig en karriär.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Premiär? Ja, det är bara att ta sig till Barcelona och spela en match. Sen är ju frågan om man kan göra sig en karriär.... Det är styggt och märka ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det är styggt och märka ord... att Nej, förlåt! Jag ska sluta nu! Nu går vi ontopic. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 AaHhhHHRRgGHHH!!!! JAG ÄR SKÅNES STOLTHET!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Men kan vem som helst göra KARRIÄR i Barcelona? @Tommy_killer nästan alla jag skrev upp brukar spela nästan varje match.... NÖJD A.A? Har han gjort en karriär? Killen kan inte spela dribbla eller göra en bra passning. Han lever på Eto, Ronaldinho, Deco och de andra i Barca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Har han gjort en karriär? Killen kan inte spela dribbla eller göra en bra passning. Han lever på Eto, Ronaldinho, Deco och de andra i Barca. Han kan inte dribbla? Så du menar alltså att man inte är en bra fotbollspelare för att man inte kan dribbla? Sen kan jag säga att man kan inte tycka Henke Larsson är dålig, det spelar ingen roll om man möter Real Madrid i el Clasico eller Moldavien i ett unket VM-kval, Henke kämpar andå lika kopiöst som alltid. Dom där orden är bara avundsjuka från dig. Jag skulle mycket hellre vela ha Henke i mitt anfall än t.ex Zlatan, eller vilken annan stjärna som helst. Man kan lita på honom. Redigerad 30 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Han kan inte dribbla? Så du menar alltså att man inte är en bra fotbollspelare för att man inte kan dribbla? Sen kan jag säga att man kan inte tycka Henke Larsson är dålig, det spelar ingen roll om man möter Real Madrid i el Clasico eller Moldavien i ett unket VM-kval, Henke kämpar andå lika kopiöst som alltid. Dom där orden är bara avundsjuka från dig. Jag skulle mycket hellre vela ha Henke i mitt anfall än t.ex Zlatan, eller vilken annan stjärna som helst. Man kan lita på honom. Rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Han kan inte dribbla? Så du menar alltså att man inte är en bra fotbollspelare för att man inte kan dribbla? Sen kan jag säga att man kan inte tycka Henke Larsson är dålig, det spelar ingen roll om man möter Real Madrid i el Clasico eller Moldavien i ett unket VM-kval, Henke kämpar andå lika kopiöst som alltid. Dom där orden är bara avundsjuka från dig. Jag skulle mycket hellre vela ha Henke i mitt anfall än t.ex Zlatan, eller vilken annan stjärna som helst. Man kan lita på honom. Jag är inte avundsjuk på Henke, men jag tycker inte att han är en bra spelare. Det enda han e bra på är huvudet. Redigerad 30 april, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag är inte avundsjuk på Henke, men jag tycker inte att han är en bra spelare. Det enda han e bra på är huvudet. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ok Tror vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Fniss... här kommer HIF Daniel Andrersson, Tony Mahr, (Egen produkt) Jakob Augustusson, (BOIS ) Andreas Jakobsson, Andreas Grankvist, Fredrik Björk, Imad Khahili, Andreas Dahl, Eldin Karisik (Egen produkt) Fahrudin Karisik (Egen produkt, spelar nästan aldrig) Henrik Larsson Malmö är bara bra för sina pengar... Men jag suger på argumentera så jag slutar nog nu... Jaha? Men vi har jo storspelare som Zlatan som såldes för 80 miljoner och Markus rosenberg som såldes för 40 miljoner...då får laget en bra ekonomi Redigerad 30 april, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Han kan inte dribbla? Så du menar alltså att man inte är en bra fotbollspelare för att man inte kan dribbla? Sen kan jag säga att man kan inte tycka Henke Larsson är dålig, det spelar ingen roll om man möter Real Madrid i el Clasico eller Moldavien i ett unket VM-kval, Henke kämpar andå lika kopiöst som alltid. Dom där orden är bara avundsjuka från dig. Jag skulle mycket hellre vela ha Henke i mitt anfall än t.ex Zlatan, eller vilken annan stjärna som helst. Man kan lita på honom. Försvarad av en... difare? Eller har jag fel? Slå mig inte om jag har fel *kollar igenom postet nogrant så inte VISSA ska kolla efter ordfel* Edit: Fan... stavfel hela tiden! Redigerad 1 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Försvarade av en... difare? Eller har jag fel? Slå mig inte om jag har fel *kollar igenom postet nogrant så inte VISSA ska kolla efter ordfel* Försvarade? Undrar du om jag håller på DIF? Jag kan bara säga att det finns bara ett lag i Stockholm, Aik är från Solna och Bajen är inget lag. Så det är klart jag är gårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Pimp, vart ligger solna? (lätt geografi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Pimp, vart ligger solna? (lätt geografi) Det borde väl du veta? Det må ligga i stockholmsområdet. Men det är inget som vi i Stockholms förorter kallar "en del av Stockholm". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Okej, nu vill jag att du visar en quote där någon skriver att AIK är ett stockholms lag.. För jag är iallafall nöjd med att vara att solna lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts