BroDD Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Finns det nån bra sida där man kan streama varje match live? Hittade nån sida som verkade bra men då var man tvungen att ladda ner nån klient och skit O.o Nån bra sida där typ varje match visas, finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Finns det nån bra sida där man kan streama varje match live? Hittade nån sida som verkade bra men då var man tvungen att ladda ner nån klient och skit O.o Nån bra sida där typ varje match visas, finns det? SVT streamar alla de visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 SVT streamar alla de visar. TV4 likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Lite småsegt VM hittills, men Tysklands fyrverkeri får väl ses som höjdpunkten utöver Shabalalas mål. Imorgon är det Holland-Danmark 13.30, kommer bli sevärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Lite småsegt VM hittills, men Tysklands fyrverkeri får väl ses som höjdpunkten utöver Shabalalas mål. Imorgon är det Holland-Danmark 13.30, kommer bli sevärt! Håller med, dock har ju inte ens den bästa gruppen börjat lira ännu, grupp G givetvis, ojojoj. Brasilien, Portugal, Elfenbenskusten, Nordkorea. Oddsen på att Norkorea tar sig vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Holland - Danmark, vad tror ni bros? Jag har bettat lite med kompisar i en låtsaspool. Har satt 2 - 0 på den matchen, men det går sådär för mig just nu så jag litar inte helt på mitt eget omdöme längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Holland - Danmark, vad tror ni bros? Jag har bettat lite med kompisar i en låtsaspool. Har satt 2 - 0 på den matchen, men det går sådär för mig just nu så jag litar inte helt på mitt eget omdöme längre. Jag tror ganska hårt på Holland. Inte mycket att tillägga. Mexico har dock de absolut snyggaste tröjorna utav alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Holland - Danmark, vad tror ni bros? Jag har bettat lite med kompisar i en låtsaspool. Har satt 2 - 0 på den matchen, men det går sådär för mig just nu så jag litar inte helt på mitt eget omdöme längre. Nice spelat! Missade lite till och från i holland-danmark men matchen verkade inte vara någon höjdare. Kul att Japan slog Kamerun däremot. Är ganska öppet i den gruppen, men tror Japan tar sig vidare som 2a. Italien imponerade väl knappast, men de kan väl förhoppningsvis (som vanligt) växa sig in i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Italien imponerade väl knappast, men de kan väl förhoppningsvis (som vanligt) växa sig in i turneringen. Håller med till 100%! Såg matchen i en korridor tre trappor upp med en pakistanier och en annan svensk, vi alla hejade skrålande på Paraguay. Hade varit kul om de vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Håller med, dock har ju inte ens den bästa gruppen börjat lira ännu, grupp G givetvis, ojojoj. Brasilien, Portugal, Elfenbenskusten, Nordkorea. Oddsen på att Norkorea tar sig vidare? Idag smäller det! Håller med till 100%! Såg matchen i en korridor tre trappor upp med en pakistanier och en annan svensk, vi alla hejade skrålande på Paraguay. Hade varit kul om de vann. Ja, dåligt målvaktsingripande av Villar på kvitteringen annars hade de tagit 3 poäng. - Idag hejar jag på New Zealand (smeknamnet All Whites är ju hur bra som helst), Côte d'Ivoire (Svennis samt att de möter Portugal) och så självklart Nordkorea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Vet inte riktigt vad jag ska skriva haha, vad fan hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2010 Vet inte riktigt vad jag ska skriva haha, vad fan hände? Busquets startade före Cesc, det var vad som hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Busquets startade före Cesc, det var vad som hände. Samt Torres på bänken . Nej men rätt roligt med en så stor skräll faktiskt. Argentina verkar vara igång på allvar nu iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Det tåls att upprepas, men Maradona, fan vad skön han är! Frankrike - Mexiko nu, ska bli intressant. Varför är den här tråden så inaktiv, förresten - fotbolls-VM, ju! edit, en halvtimme senare: Vad kommer att hända 22 juni? Tänker på spelschemat (nedan) - är det så att det antingen blir Mexiko - Uruguay, eller Frankrike - Sydafrika, beroende på hur resten av matcherna i gruppspelet fortlöper? Eller kommer man på något skumt sätt tvingas välja en av dem? Tisdag 22 juni Mexiko - Uruguay 16.00, SVT Frankrike - Sydafrika 16.00, SVT Nigeria - Sydkorea 20.30, TV4 Grekland - Argentina 20.30, TV4 Redigerad 17 juni, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 edit, en halvtimme senare: Vad kommer att hända 22 juni? Tänker på spelschemat (nedan) - är det så att det antingen blir Mexiko - Uruguay, eller Frankrike - Sydafrika, beroende på hur resten av matcherna i gruppspelet fortlöper? Eller kommer man på något skumt sätt tvingas välja en av dem? Tisdag 22 juni Mexiko - Uruguay 16.00, SVT Frankrike - Sydafrika 16.00, SVT Nigeria - Sydkorea 20.30, TV4 Grekland - Argentina 20.30, TV4 Man spelar alltid sista omgången i ett gruppspel på samma tidpunkt så att inte något lag ska kunna spela på resultat beroende på hur den andra matchen slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Lol, offside mål från mexico Hoppas Frankrike gör mål snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Man spelar alltid sista omgången i ett gruppspel på samma tidpunkt så att inte något lag ska kunna spela på resultat beroende på hur den andra matchen slutar. Ah, det verkar logiskt. Så båda matcher spelas samtidigt? Vilken sänds i TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) OMG straff till Mexico.. seriöst ska det vara minst en straff i varje match nu?? edit: 2-0..... Redigerad 17 juni, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Skotten håller på Frankrike det hör ju jag Ingen offside. Då hade det blivit blåst ifrån domarens håll förstår ni. Blåser inte domaren och visar offside så är det inte offside Kul VM det här faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Ah, det verkar logiskt. Så båda matcher spelas samtidigt? Vilken sänds i TV? Man kan ju tycka att 4an och SVT visar varsin, vore lite B annars. - Vamos Mexicoooo!! Kul att det blir en "Västtyskland-Österrike" mellan Uruguay-Mexico nu med tanke på att det var den matchen som gjorde att sista gruppspelsmatcherna spelas samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts