eXotic Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 CL ikväll och imorgon. Vad tror ni? Har precis bettat på inter och bayern! ------ Övrigt: Snart bara en månad kvar till VM, skapligt taggad! Menar du att du har bettat att Inter går vidare, eller att de kommer vinna morgondagens match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Menar du att du har bettat att Inter går vidare, eller att de kommer vinna morgondagens match? Att de kommer vinna, högoddsare så varför inte. Har livebettat hem 50-lappen (plus lite till) jag spelade för i kvällens match . Innerst inne tror jag inte att Inter vinner, men jag trodde aldrig att de skulle vinna med 3-1 hemma heller för den delen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Att de kommer vinna, högoddsare så varför inte. Har livebettat hem 50-lappen (plus lite till) jag spelade för i kvällens match . Innerst inne tror jag inte att Inter vinner, men jag trodde aldrig att de skulle vinna med 3-1 hemma heller för den delen . Nah, att de skulle vinna med 3 - 1 trodde inte jag heller, men jag trodde faktiskt att Inter skulle vinna hemma. Däremot så tror jag att Barca vinner imorgon, frågan är bara om de lyckas vinna med tillräckligt mycket för att gå vidare. De har visserligen vunnit med stora siffror hemma tidigare i CL, men Inter ser ruggigt starka ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Haha, satan vad Lyon var värdelösa. Cris bevisade återigen att han inte duger på toppnivå, Boumsong är en kon och Revelliere ofarlig offensivt och dålig defensivt. Dessutom var de otroligt uddlösa framåt, slår bort passningar och slår alla hörnor och inlägg rakt i händerna på Butt. Dessutom löjliga byten av Claude Puel, Cissokho var enda backen som inte gjorde bort sig själv i första halvlek, och så tar han ut han, dessutom är han trippelt så farlig offensivt som Revelliere. Det var också puckat att dra ner Bastos, i det läget efter paus måste man våga köra tre-backslinje, vad är poängen med att ta in Gomis om du ändå flyttar ner en annan offensiv spelare? Och att sen plocka ut Delgado som var den enda som faktiskt hade lyckats med nånting offensivt. Lisandro försökte i alla fall men hade kasst passningsspel, Delgado lyckades i alla fall skapa nåt läge. Govou är värdelös, Bastos uddlös när han inte får utrymme för sin vänsterkanon. Känns faktiskt som att Källström hade gjort mer nytta än Gonallons , Makoun var iaf rätt okej, gjorde några fina brytningar och så, Gonallons slog mest bort passningar, dom hade kunnat behöva en box-to-box-spelare som Kim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Yes skönt att Hammarby vann med 2-0 men somnade och vakna upp i andra halvleks vilan sen somna om igen och vaknade upp när det stog 2-0. Sen somna jag igen :/ . Fortsätt så här bra Bajen så kommer ni till Allsvenskan nu väntar IFK Norrköping på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Live stream på Barcelona - Inter , plx. Helst gratis streams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Live stream på Barcelona - Inter , plx. Helst gratis streams http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=73109&part=sports Bara testa sig fram . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=73109&part=sports Bara testa sig fram . Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Fail ha Zlatan inne. Han gör fan ingenting, han har redan förstört några målchanser Någon annan som kollar eller är det bara jag ? @Frusciante: håller med, Lyon är helt värdelösa. Förstår inte hur de kunde vinna över Real Redigerad 28 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Fail ha Zlatan inne. Han gör fan ingenting, han har redan förstört några målchanser Någon annan som kollar eller är det bara jag ? Jag kollar. Suck på det röda kortet alltså. Hur kan man få ont i ögat/pannan när man får en hand på halsen? konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Fail ha Zlatan inne. Han gör fan ingenting, han har redan förstört några målchanser Någon annan som kollar eller är det bara jag ? Vem fan ska dom annars ha? Säg inte stolpskottet Henry, skicka tillbaks aset till Arsenal. Barca borde haft Maxwell som vänsterback, Milito i mitten och Yaya på mitten istället för Sergio eller Keita, då Yaya bidrar med massa djupledslöpningar centralt och Maxwell är hästlängder före Milito offensivt. Och dom borde ge fan i inläggen, halva deras lag räknas som dvärgar, medan Inter har Samuel o Lucio därinne. E: Röda tokfilmar han såklart på, men han skulle ändå fått gult för taget på Sergio sen (som han å andra sidan inte tagit om det inte vore för filmningen). Och Chivu hade nog åkt ut för kapningen av Messi om Motta inte redan fått kliva av. Men domarn är rätt kass, irriterar mig på hur han alltid står i vägen, fått bollen på sig två gånger o blockat passningsvägar några gånger till. Redigerad 28 april, 2010 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Både Henry och Bojan gör sig bättre ifrån än Zlatan. Är nästan säker på att zlatan blir utbytt snart EDIT: Japp. Bojan in , Zlatan ut Redigerad 28 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Både Henry och Bojan gör sig bättre ifrån än Zlatan. Är nästan säker på att zlatan blir utbytt snart EDIT: Japp. Bojan in , Zlatan ut Henry är värdelös. Man måste vara full/hög/sinnessjuk för att påstå annat. Och De Bleckere är den sämsta domarn nånsin, kass åt båda håll. Väntar tills efter Bojans mål med att blåsa av felaktigt för hands. CP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Henry är värdelös. Man måste vara full/hög/sinnessjuk för att påstå annat. Och De Bleckere är den sämsta domarn nånsin, kass åt båda håll. Väntar tills efter Bojans mål med att blåsa av felaktigt för hands. CP. Jag tror han blåste tidigare bara att det inte hördes. Han stoppade i alla fall pipan i munnen direkt efter handsen. Det blev som jag sa innan matchen, Barca vinner men Inter går vidare. Fast jag tippade 2 - 1 och inte 1 - 0, nåja. Förövrigt så spelade jag fotboll mot Magnus "Sama" Samuelsson idag, kattälskaren borde veta vem det är, han spelade i Elfsborg för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) JAAAAAA INTER VANN Domaren var ju helt slut i huvudet, men skönt att Inter vann iallafall Fin filmning btw Redigerad 28 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Grymt skönt att Barcelona åkte ut. Nu kan man se en final utan en massa irriterande Messi-fanboys. Jag gillar verkligen Mourinho btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 http://img291.imageshack.us/img291/1268/29agh78xkaow.th.jpg Tack Fulham! Liverpool matchen gick/går ju sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Haha.. Det här är helt sjukt. Sist vann ÅFF mot IFK Gbg. Och idag vinner de på bortaplan mot Trelleborg med 0-3!!! Hur fan går det ihop sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Allsvenskan orkar jag inte ens prata om. ----------------------- Men vad har hänt med att bortamålsregeln försvinner i förlägning? De som är bortalag i sista matchen har ju fan chans på 30minuters extra spel att göra ett mål som är värt lika mycket som 2. Vart finns logiken i det? Usch, riktig jävla skitdag, trodde det var klart vid 2-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Jag tycker också att den är jävligt konstig. Det känns ju som om att vid förlängning ska det nollställas, tror inte att hemmaplan är en så stor fördel i en segra eller dö-förlängning. Jag är förvisso en Golden Goal-älskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts