Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Menar du att du har bettat att Inter går vidare, eller att de kommer vinna morgondagens match?

Att de kommer vinna, högoddsare så varför inte. Har livebettat hem 50-lappen (plus lite till) jag spelade för i kvällens match :shifty:.

Innerst inne tror jag inte att Inter vinner, men jag trodde aldrig att de skulle vinna med 3-1 hemma heller för den delen :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att de kommer vinna, högoddsare så varför inte. Har livebettat hem 50-lappen (plus lite till) jag spelade för i kvällens match :shifty:.

Innerst inne tror jag inte att Inter vinner, men jag trodde aldrig att de skulle vinna med 3-1 hemma heller för den delen :).

Nah, att de skulle vinna med 3 - 1 trodde inte jag heller, men jag trodde faktiskt att Inter skulle vinna hemma.

Däremot så tror jag att Barca vinner imorgon, frågan är bara om de lyckas vinna med tillräckligt mycket för att gå vidare. De har visserligen vunnit med stora siffror hemma tidigare i CL, men Inter ser ruggigt starka ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, satan vad Lyon var värdelösa. Cris bevisade återigen att han inte duger på toppnivå, Boumsong är en kon och Revelliere ofarlig offensivt och dålig defensivt. Dessutom var de otroligt uddlösa framåt, slår bort passningar och slår alla hörnor och inlägg rakt i händerna på Butt. Dessutom löjliga byten av Claude Puel, Cissokho var enda backen som inte gjorde bort sig själv i första halvlek, och så tar han ut han, dessutom är han trippelt så farlig offensivt som Revelliere. Det var också puckat att dra ner Bastos, i det läget efter paus måste man våga köra tre-backslinje, vad är poängen med att ta in Gomis om du ändå flyttar ner en annan offensiv spelare? Och att sen plocka ut Delgado som var den enda som faktiskt hade lyckats med nånting offensivt. Lisandro försökte i alla fall men hade kasst passningsspel, Delgado lyckades i alla fall skapa nåt läge. Govou är värdelös, Bastos uddlös när han inte får utrymme för sin vänsterkanon. Känns faktiskt som att Källström hade gjort mer nytta än Gonallons , Makoun var iaf rätt okej, gjorde några fina brytningar och så, Gonallons slog mest bort passningar, dom hade kunnat behöva en box-to-box-spelare som Kim.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fail ha Zlatan inne. Han gör fan ingenting, han har redan förstört några målchanser

Någon annan som kollar eller är det bara jag ? :shifty:

Vem fan ska dom annars ha? Säg inte stolpskottet Henry, skicka tillbaks aset till Arsenal.

Barca borde haft Maxwell som vänsterback, Milito i mitten och Yaya på mitten istället för Sergio eller Keita, då Yaya bidrar med massa djupledslöpningar centralt och Maxwell är hästlängder före Milito offensivt. Och dom borde ge fan i inläggen, halva deras lag räknas som dvärgar, medan Inter har Samuel o Lucio därinne.

E: Röda tokfilmar han såklart på, men han skulle ändå fått gult för taget på Sergio sen (som han å andra sidan inte tagit om det inte vore för filmningen). Och Chivu hade nog åkt ut för kapningen av Messi om Motta inte redan fått kliva av. Men domarn är rätt kass, irriterar mig på hur han alltid står i vägen, fått bollen på sig två gånger o blockat passningsvägar några gånger till.

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både Henry och Bojan gör sig bättre ifrån än Zlatan.

Är nästan säker på att zlatan blir utbytt snart

EDIT: Japp. Bojan in , Zlatan ut

Henry är värdelös. Man måste vara full/hög/sinnessjuk för att påstå annat.

Och De Bleckere är den sämsta domarn nånsin, kass åt båda håll. Väntar tills efter Bojans mål med att blåsa av felaktigt för hands. CP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henry är värdelös. Man måste vara full/hög/sinnessjuk för att påstå annat.

Och De Bleckere är den sämsta domarn nånsin, kass åt båda håll. Väntar tills efter Bojans mål med att blåsa av felaktigt för hands. CP.

Jag tror han blåste tidigare bara att det inte hördes. Han stoppade i alla fall pipan i munnen direkt efter handsen.

Det blev som jag sa innan matchen, Barca vinner men Inter går vidare. Fast jag tippade 2 - 1 och inte 1 - 0, nåja.

Förövrigt så spelade jag fotboll mot Magnus "Sama" Samuelsson idag, kattälskaren borde veta vem det är, han spelade i Elfsborg för några år sedan. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allsvenskan orkar jag inte ens prata om.

-----------------------

Men vad har hänt med att bortamålsregeln försvinner i förlägning? De som är bortalag i sista matchen har ju fan chans på 30minuters extra spel att göra ett mål som är värt lika mycket som 2. Vart finns logiken i det? Usch, riktig jävla skitdag, trodde det var klart vid 2-0.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor