Ceone Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Thihi nu ska HIF Veterande möta FC Z innan matchen mot Öster... det ska bli roligt! Sen får vi se skånes stolthet spöa skiten ur Öster. Alltså den 2 maj... Skånes stolthet är Malmö FF och kommer alltid att vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Kan du någon gång disskutera seriöst? Det är ju sant ju, Kan ni erkänna att ni suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hhahahahahahaha, Elfsborgs försvar suger. Boyd Mwila kommer leka sönder dom. Och hur mycket bättre är ÖIS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Och hur mycket bättre är ÖIS? Både ÖIS och Elfsborgs försvar suger. Mittfältet är ellos bäst. Anfallet, just nu e ellos. Men när Ailton och Henri kommer tillbaka kommer vi ha ett av allsvenskans farligaste anfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Både ÖIS och Elfsborgs försvar suger. Mittfältet är ellos bäst. Anfallet, just nu e ellos. Men när Ailton och Henri kommer tillbaka kommer vi ha ett av allsvenskans farligaste anfall. Men vi kommer fortfarande ha bättre. Vidare så ligger ni sist och Elfsbord är trea på målskillnad. Redigerad 29 april, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men vi kommer fortfarande ha bättre. Vidare så ligger ni sist och Elfsbord är trea på målskillnad. Vi har haft en dålig start bara. Off-topic. En kille i min klass träffade Anders Svensson idag när Elfsborg spelade Svenska Cupen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vi har haft en dålig start bara. Off-topic. En kille i min klass träffade Anders Svensson idag när Elfsborg spelade Svenska Cupen Tihi, 8-0 mot några från Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Skånes stolthet är Malmö FF och kommer alltid att vara det Så sant så sant...... Skönt att höra lite ifrån kloka människor. HIF:are med storhetssinne. My ass på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Så sant så sant...... Skönt att höra lite ifrån kloka människor. HIF:are med storhetssinne. My ass på er. *Reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 *Reported* För?.. mulan.. fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 *Reported* Vad gulligt. Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Vad gulligt med spam Redigerad 30 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) *Reported* Men lägg ner för helvete... du är bara jobbig. Och du A.A... vi ses på Olympia. Ooops det gör vi inte! Har du kommit på att Bois är en skam för skåne nu eller? Btw... moroni jag reportar din haha inlägg som spam. Redigerad 30 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bajs-text Vem är det som säger åt andra att inte skriva i trådar om dom inte har vettigt att säga? Huh? Va? VEM är det igentligen? Du kanske inte kan räkna ut det med din primitiva hjärna som bara hittar tangentera H och A? Jag har inget vettigt att säga heller som kan leda mig ontopic för jag är inte en stor fotbollsfantast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Men lägg ner för helvete... du är bara jobbig. Och du A.A... vi ses på Olympia. Ooops det gör vi inte! Har du kommit på att Bois är en skam för skåne nu eller? Btw... moroni jag reportar din haha inlägg som spam. 1. Nej, vi ses inte på olympia utav en enkel anledning: Landskrona spelar inte i Allsvenskan och kan därför inte möta Helsingborg där. 2. Nej, jag har inte kommit på något. Men nu gällde det någon yttrade sig om att Helsingborg skulle vara "Skånes stolthet", alla som bor i Skåne vet att så är INTE fallet. Är det något lag som ska få kalla sig Skånes stolthet så är det definitivt Malmö FF. Men när ni HIF:are får nåt jävla storhetssinne så tror ni att ni äger Skåne. Man är INTE Skånes stolthet när man är sååå nära till att gå i konkurs och man måste ta hjälp utav kommunen med ekonomin, och när supportrarna måste stå och skramla med en (hemmagjord) bössa och be om pengar. - Det är INTE stolthet. 3. Bra att du reporta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) 1. Nej, vi ses inte på olympia utav en enkel anledning: Landskrona spelar inte i Allsvenskan och kan därför inte möta Helsingborg där. 2. Nej, jag har inte kommit på något. Men nu gällde det någon yttrade sig om att Helsingborg skulle vara "Skånes stolthet", alla som bor i Skåne vet att så är INTE fallet. Är det något lag som ska få kalla sig Skånes stolthet så är det definitivt Malmö FF. Men när ni HIF:are får nåt jävla storhetssinne så tror ni att ni äger Skåne. Man är INTE Skånes stolthet när man är sååå nära till att gå i konkurs och man måste ta hjälp utav kommunen med ekonomin, och när supportrarna måste stå och skramla med en (hemmagjord) bössa och be om pengar. - Det är INTE stolthet. 3. Bra att du reporta! Jag tycker man kan vara stolt över det eftersom det visar att fansen verkligen älskar sin klubb hur det än står till och stöttar sitt lag i alla situationer. Kanske att man kan vara stolt över malmö ff i skåne men i europa skrattar man åt malmö... Jag vet vad som kommer nu, Malmö vann europacupen år jättelängesen... Och den enda anledningen att mff ligger bättre till i allsvenskan de sista åren är att dom har mycket pengar. Hif har förlorat både Atiba Hutchisson och Alvaro Santos tack vare deras usla ekonomi. Om man får fråga så här: Hur många spelare i malmö kommer från skåne egentligen? Redigerad 30 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Kanske att man kan vara stolt över malmö ff i skåne men i europa skrattar man åt malmö... Haha, men lillevän. Vi diskutera SKÅNE, inte EUROPA. Tro sig fan att folk skrattar åt Malmö FF ute i Europa, ett lag som kommer från det "lilla" avlånga landet Sverige.... Skulle väl vara att det är känt för Zlatan isåfall. Men nu prata vi om Skåne, inte Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Haha, men lillevän. Vi diskutera SKÅNE, inte EUROPA. Tro sig fan att folk skrattar åt Malmö FF ute i Europa, ett lag som kommer från det "lilla" avlånga landet Sverige.... Skulle väl vara att det är känt för Zlatan isåfall. Men nu prata vi om Skåne, inte Europa. Nu var det inte det jag menade... mff åker ut mot något schwechist (stavning ) skitlag när sundets pärla slår ut det italienska storlaget Inter. Och sedan skulle jag inte vilja säga att mupparna är skånes stolthet eftersom nästan ingen i truppen är skåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hur många spelare i malmö kommer från skåne egentligen? Daniel Andersson, Hasse Mattison, Glenn Holgerson, Christian Järlder, Johan Nilsson, Marcus Pode och Behrang Safari. Sen kan vi tillläga spelare som har spelat där innan som: Zlatan, Patrik Andersson och Markus Rosenberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nu var det inte det jag menade... mff åker ut mot något schwechist (stavning ) skitlag när sundets pärla slår ut det italienska storlaget Inter. Och sedan skulle jag inte vilja säga att mupparna är skånes stolthet eftersom nästan ingen i truppen är skåning. Ja men nu är du där igen ju, du pratar om saker utanför Sverige och allsvenskan och allt vad det heter. Jag har inte påstått något annat än att HIF INTE är Skånes stolthet inom Sveriges gränser. Ceone - Exakt! Rabarben, kanske skaffa lite mer info innan du yttrar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts