Gof Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Oremo bröt sin måltorka, heja heja! (Har f.ö inte den minsta koll på fotboll, men jag läste det i Sportbladet igår!) Får hoppas dom slipper kvala i år iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Oremo bröt sin måltorka, heja heja! (Har f.ö inte den minsta koll på fotboll, men jag läste det i Sportbladet igår!) Får hoppas dom slipper kvala i år iaf. Det tror jag absolut att dif slipper. Plats 6-8 tippar jag. Mål i all ära men herregud, pepsi-reklamen kan vara den fulaste jag sett sedan djurgårn hade kaffeknappen. Kunde inte pepsi nöja sig med enbart text? Eftersom det blev ny sida quotar jag mig själv för att underlätta för vår kära dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Oh damn trodde verkligen Hammarby hade 2-1 segern i händerna men känns lite surt att de förlorade med 3-2 men men bättre lycka nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Kom igen nu Bolton, sno en pinne eller tre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Mål i all ära men herregud, pepsi-reklamen kan vara den fulaste jag sett sedan djurgårn hade kaffeknappen. Kunde inte pepsi nöja sig med enbart text? Jag tycker den ser helt okej ut faktiskt, speciellt om jag jämför med prototypen: http://www.hammarbyfotboll.se/_upload/se/a...a_filip_427.jpg Självklart skulle det vara snyggare med endast text, men kaffeknappen-ful tycker jag inte att den är! Annars vill jag väldigt gärna vill ha tillbaka "H-tröjan" dvs en liknande vi spelade i 98-99, med någon textlogo på magen/bröstet. Det skulle ha varit hur snyggt som helst. Fyfan, surt att tappa ledning 2 gånger om, "lite" darrigt i försvarsspelet. Hem och träna, så tar vi Sundsvall på måndag. Linus gör hattrick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Idag är det fan riktigt tungt, inte brytt mig så mycket tidigare förluster då det sett ut som vi inte ens försökt. Men idag gjorde vi fan det och vi forcerar sista 20 och vad får vi tillbaka, jo ett jävla baklängesmål hur svårt ska det vara att bara peta in bolljävlen? dsfgsdh6rthrdhtdhfthfhg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 HTFF - Assyriska 1-0, Sv. Cupen! Alltid något. Jag är arg idag, med tanke på matchen igår. Igår var jag full och kunde inte se klart, men nykterheten drog fram ilskan inom mig. Riktigt jävla skitförsvar, i sällskapet igår talades det om att David Johansson var den svaga länken, farhågorna blev sanna kan man ju påstå utan att ens veta något om fotboll. Anfallet kändes uddlöst, utöver Super-Linus. Castro-Tello tror, liksom alla ifrån den blattefierade alltför självgoda förorten, att han är Leo Messi och ska dribbla av målvakten... 2-0 på det friläget (där David i spelvändningen efter nickar in 1-1) och det hade vart 3 poäng igår. Med vänliga hälsningar, den psykiskt störda hokkihuliganen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Jävla fitthora!!!!!!!!!!! Det får inte vara så slött på plan när en PL-titel står på spel! FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 Jävla fitthora!!!!!!!!!!! Det får inte vara så slött på plan när en PL-titel står på spel! FAN! Sjukt slappt spelat... Vill dem inte vinna eller? Bendtner verkade bara stå och tugga tuggummi största delen av matchen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 YNWA! Behöver väl inte säga så mycket mer egentligen. Hillsborough, 15 April 1989. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Bajen vidare i cupen och HTFF tog en premiärvinst! Nu väntar morgondagens romderby och på måndag gästar West Ham Europajagande Liverpool, viktig match på många sätt och vis. På tisdag är det Hammarby-Sundsvall, viktigt att ta seger i första hemmamatchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Jävla fitthora!!!!!!!!!!! Det får inte vara så slött på plan när en PL-titel står på spel! FAN! Titeldrömmen död nu? Eller finns det en chans för er Arsenal fans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 För mig som gillar att se Wenger sur så var dagens match ren lycka. Cred till Wigan att inte ge upp vid 2-0 utan bara köra på, och på det viset som Arsenal viker ner sig så tycker jag även att de var värda 3 poäng. Grymt sista mål för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Titeldrömmen död nu? Eller finns det en chans för er Arsenal fans? Matematiskt sett så finns chansen kvar, men jag tror inte att vi kommer gå om Chelsea, eller ens United. Så sjukt jävla fittråkigt på en så bra säsong att avsluta det med förluster mot Spurs och fucking Wigan! Hade vi vunnit de två matcherna så hade vi ju legat på samma poäng som Chelsea. Men en PL-titel lockar tydligen inte tillräckligt mycket för att man ska kriga de där extraminuterna och få med sig extrapoäng. Jag har i alla fall gett upp titeldrömmen, för tredje gången den här säsongen. Jag har börjat blicka framåt mot nästa säsong. (Men det förstås, skulle United och Chelsea förlora sina nästa matcher så är ju förhoppningarna tillbaka igen, men i dagsläget finns det inget som pekar på titel.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 (redigerad) Riktigt klantigt, Arsenal! Wigan var ju inblandad i botten, men kommer nog klara sig ur detta efter denna match. Hull och Wolves kryssade, vilket gör att West Ham är på säker mark på målskillnad! Eller ja, jag förutsätter att det blir torsk mot Liverpool och att Hull vinner sin hängmatch. Fast Liverpool får gärna klappa ihop imorgon, vore riktigt bra! Redigerad 18 april, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Hull och Wolves kryssade, vilket gör att West Ham är på säker mark på målskillnad! Eller ja, jag förutsätter att det blir torsk mot Liverpool och att Hull vinner sin hängmatch. Fast Liverpool får gärna klappa ihop imorgon, vore riktigt bra! Risken finns, absolut. Det som talar för Liverpool är för att det är på Anfield. Där har man iallafall kunnat hålla en riktigt hög lägstanivå denna säsong. ----------------- Allsvenskan, Here we go. Återigen på jakt efter årets första 3 poängare. Clecio spelklar, men den nya målisen är inte ens med i truppen? väldigt skumt. Hur dålig har inte han varit på träningarna om han inte ens får sitta på bänken? Jag har goda vibbar (som alltid nästan). Nu jävlar kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 (redigerad) Greken är skadad, har jag läst någonstans? Annars var han tänkt att starta (Om det nu är han som är nya målisen, har inte sett att ni har värvat någon annan). Ni måste ju fan vinna ikväll, det är tuffa matcher ni har framför er men jag tror att ni tar någon seger eller två. West Ham har inte en seger mot Liverpool på Anfield sedan 1963 läste jag på SvFans. Jag tror på 3 pinnar! Redigerad 19 april, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Greken är skadad, har jag läst någonstans? Annars var han tänkt att starta (Om det nu är han som är nya målisen, har inte sett att ni har värvat någon annan). Ni måste ju fan vinna ikväll, det är tuffa matcher ni har framför er men jag tror att ni tar någon seger eller två. West Ham har inte en seger mot Liverpool på Anfield sedan 1963 läste jag på SvFans. Jag tror på 3 pinnar! Jo såg det nu, aftonblaskan har även gått ut med att Clecio, den nya brassen INTE är spelklar, hur i helvete hinner man inte läsa och begrunda ett jävla papper på 2 veckor? vad gör de på förbundet egentligen? ännu inte läst om det någon annanstans än på aftonbladet eller expressen men de har ändå intervjuat Wesström så något säger mig att det faktiskt är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Fan så skönt, och fy fan så viktigt. Maanoja från ingenstans går och gör en bra match, AIK från ingenstans går och gör TRE (3) mål, Burgic från ingenstans gör 2 av målen. Men en fråga som ändå måste ställas, vad fan har hänt med kalmar? Nu blir det ett vilt zappande mellan dif-hv och Pool-West Ham! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Ser ju bra (dåligt!) ut för Liverpool i alla fall. Hockeydomaren är köpt, fittdif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts