Gof Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Tycker fan Kicken kan logga in (vet att du läser) och skriva varför du var iväg till London för arsenal.se's räkning. Arshavin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Tycker fan Kicken kan logga in (vet att du läser) och skriva varför du var iväg till London för arsenal.se's räkning. Arshavin? Det kan jag svara på annars. Arsenal.se's president skulle egentligen ha åkt iväg och intervjuat Arshavin. Men han fick förhinder så kicken valdes ut som ersättare tack vare hans finfina jobb sedan han blev medlem på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Tittade på West Hams bedrövliga 1-3 förlust igår mot Wolves... Spelet böljade fram och tillbaka i första halvlek och Hammers hade en period där de tryckte på rätt så hårt, men i en kontring så kom självklart målet. Bollen rensas upp på en ensam Kevin Doyle, James Tomkins får tag i bollen och ska spela hem den till Green, men misslyckas att få fart på bollen så Doyle får tag i den halvvägs och får ur en snäv vinkel till en bra avslutning. I slutet av halvleken får Scott Parker en kanonchans, där han först rinner igenom vid straffområdesgränsen och får på ett skott som tar i stolpens insida och på returen från minimal vinkel räddar Wolves keeper på mållinjen! I andra halvlek kontrollerade Wolves matchen och kunde utöka till 2-0 och 3-0 innan Franco gör matchens snyggaste mål, när han (frispelad av hmm... Parker eller Diamanti kanske?) chippar in bollen över den utrusande keepern. Det blir nog läskligan om spelet inte förbättrar sig. Zola är dock kvar efter 5 raka missar och Burnley och Hull har tydligen svårare schema kvar enligt kommentatorerna. Jag hoppas, jag tror, jag vill! Redigerad 24 mars, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!! JÄVLA STOPPTID! ASHFSAIDHGSUGJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!! JÄVLA STOPPTID! ASHFSAIDHGSUGJ Vad gör Almunia? 7 - 1, herrejävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Hur kan man se Arsenal - Barca imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Hur kan man se Arsenal - Barca imorgon? På TV6 eller Viasat Fotboll, antagligen TV6. Rätt självklart väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 På TV6 eller Viasat Fotboll, antagligen TV6. Rätt självklart väl. Hittills har TV6 bara sänts på tisdagar, sedan har onsdagsmatcherna varit på betalkanalerna på Viasat. Men jag vet inte, har inte kollat på Sexans tablå än. Hade ställt in mig på stream precis som vanligt på onsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Hittills har TV6 bara sänts på tisdagar, sedan har onsdagsmatcherna varit på betalkanalerna på Viasat. Men jag vet inte, har inte kollat på Sexans tablå än. Hade ställt in mig på stream precis som vanligt på onsdagar. Kollade på Tvmatchen nu, går på Viasat Fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Edit: Japp, det var Resident Evil imorgon mellan 21:00 och 23:**, så det blir via Viasat eller via stream om man inte har Viasat. Jag hatar att se via stream, jag förstår inte hur jag ska klara mig nästa säsong när fittViasat har varit framme och pillat på Premier League-rättigheterna. Edit: Fan Frusciante, nu förstörde du min merge. Redigerad 30 mars, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Bugger, den kanalen har man inte... Det blir till att gå till någon pub imorr'n, vilket ioförsig slår att sitta hemma framför TVn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Bugger, den kanalen har man inte... Det blir till att gå till någon pub imorr'n, vilket ioförsig slår att sitta hemma framför TVn. Du får ju fan hänga med mig och Kicken till O'learys nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Enligt vädret blir det att åka till Råsunda och frysa imorgon . Man får väl hoppas att spelet värmer (precis som att det skulle hända ). Jag är inte bitter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Är det kris nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Är det kris nu? Ja enligt media, nej enligt mig. Fast det kan bara bli bättre det är sant men jag är inte ett dugg orolig för den här säsongen, bara jäkligt bitter att vi inte har mer poäng än 2. 4 matcher har spelats, kris? nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Yes, det är klart. Jag tror att det blir svårt att nå en Europa-plats nu, då det är många lag som har förmågan att nå en topp-placering i år. Det finns ju ett flertal sämre lag (dif, åff, ???) så nedflyttning/kval är det inte på tal om. AIK slutar 7a när säsongen är över? Det kan ju förvisso sluta hur som helst, men mest beror det på om ni får igång målskyttet eller ej. Imorgon är det genrep på Söderstadion, nu börjar det! Du kanske muntras upp lite av detta: http://www.youtube.com/watch?v=xnmOXNe63Ho Jag tycker den är skitkul, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Hur kan man se Arsenal - Barca imorgon? ... vilka håller du på? ... ser tungt ut för Arsenal nu.. men vad fan ska dem göra? Halva laget är skadat och det finns ingen att byta in eller ut. sen har jag ont i handen för att jag slog något, kommer inte ihåg vad. : ( aj Redigerad 6 april, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 M E S S I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Jävla dansk som ger mig falska förhoppningar om att vi faktiskt kunde ta oss vidare. Och jävla Messi som förstörde min afton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Ambivalens, djup ambivalens. Arsenalsupportern i mig gråter floder, medan fotbollsälskaren i mig bevittnade något magiskt. Redigerad 6 april, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts