SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Idag blir det att se Liverpool mot Blackburn då. Hoppas det går bra för Liverpool nu vi vann ju mot Unirea Urziceni med 3-1 och hoppas att den segern höjde moralen för Liverpool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Skön seger nu är det 1 poäng bakom Man City och Tottenham själv så missade jag matchen mellan Liverpool och Blackburn men såg det vart 2-1 och Gerrard och Torres gjorde bägge målen. Och nu blir det Wigan den 8 mars hoppas på en seger där med. Såg även för nåt år sen att Liverpool skulle få en ny Arena som skulle blir klar iår men vilket inte kommer bli nån som vet när det kommer bli av? Redigerad 28 februari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Skön seger nu är det 1 poäng bakom Man City och Tottenham själv så missade jag matchen mellan Liverpool och Blackburn men såg det vart 2-1 och Gerrard och Torres gjorde bägge målen. Och nu blir det Wigan den 8 mars hoppas på en seger där med. Såg även för nåt år sen att Liverpool skulle få en ny Arena som skulle blir klar iår men vilket inte kommer bli nån som vet när det kommer bli av? De har inte ens börjat på den pga. ekonomin. Blir det ingen CL-plats i år så tror jag att det kommer bli mer uppskjutet även om de säger att det inte ska bli så. Bara hoppas på att de kan hålla sig i Europa League hela vägen fram. CL-platsen däremot är viktigare än på grymt länge för Pool. Vill inte ens tänka på hur många spelare vi kan bli av med om det inte går vägen, har vi tur får vi behålla, och har vi extremt tur så har vi även råd att behålla många av spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 De har inte ens börjat på den pga. ekonomin. Blir det ingen CL-plats i år så tror jag att det kommer bli mer uppskjutet även om de säger att det inte ska bli så. Bara hoppas på att de kan hålla sig i Europa League hela vägen fram. CL-platsen däremot är viktigare än på grymt länge för Pool. Vill inte ens tänka på hur många spelare vi kan bli av med om det inte går vägen, har vi tur får vi behålla, och har vi extremt tur så har vi även råd att behålla många av spelarna. Hoppas de inte behöver sälja Gerrard eller Torres samt Reina. Har inte haft en så stor syn över vilka som är deras viktiga spelare. Men jag skulle tippa på att vi tar CL platsen. Vilka platser är det som man får kvala sig till CL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Wenger: We want to win the title for Ramsey Dear Arsenal Supporter, We were in the title race before the Stoke game and mathematically we got closer to Chelsea on Saturday because they dropped points. It strengthens our belief and our determination and we will fight until the last game of the season to win the League. But of course our 3-1 win was overshadowed by the serious injury to Aaron Ramsey. I didn't see many bad tackles in the game but that one was and it makes me very sad. To lose a player of that quality at 19 years of age when he is just starting his career is just horrendous. It is difficult to accept. I cannot do anything about it of course. The players are professional and they have to respect the rules and each other. I would prefer to give my support to Ramsey rather than to play the judge. He is a young, fantastic talent and for a boy of 19 with his talent to be kicked out of the game like that is beyond words. I could not even enjoy the win on Saturday night because it is so sad to see that. As you could see our players were shocked by the incident. You could see that they moved away from him. For five minutes our game was affected because we did not play. After that we got back into the game and showed great character to win it. The title race will be tight until the end but this group is so strong mentally and have a unity so Aaron’s injury will give us one more reason to fight until the end and do it for him. We had other problems two years ago when Eduardo was injured. But on Saturday we had a midfield of Nasri, Fabregas, Ramsey, Song, Eboue – with an average of 20 or 21. Up front, Bendtner is 21. At their age, to handle the game like they did is absolutely remarkable. Thanks for your support. Arsène Wenger Mycket rörande mail från Wenger, nu jävlar tar vi serien för Ramseys skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Satt och kollade lite runt på biljett pris och hittade biljetter bara för 300-500kr för en PL match är det verkligen så billigt eller är det dyrare? Kollade här eller jag på helt fel ställe och kollar? LFC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Fy fan vad trött man blir på aftonbladet alltså. Jag är inte ett dugg förvånad men jag blir fan lika sur varje gång. "Fotbollsstjärnorna rök ihop på träning" stor rubrik på första sidan när det sedan handlar om en varsin knuff mellan Maanoja och Pavey (notera att de även skakade hand precis efteråt). De har till och med skrivit med att det inte var så farligt, och då undrar jag, varför i HELV*TE skriver man då artikeln? herr magnusson som skrivit artikeln har fått ett fint mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Fy fan vad trött man blir på aftonbladet alltså. Jag är inte ett dugg förvånad men jag blir fan lika sur varje gång. "Fotbollsstjärnorna rök ihop på träning" stor rubrik på första sidan när det sedan handlar om en varsin knuff mellan Maanoja och Pavey (notera att de även skakade hand precis efteråt). De har till och med skrivit med att det inte var så farligt, och då undrar jag, varför i HELV*TE skriver man då artikeln? herr magnusson som skrivit artikeln har fått ett fint mail. Ja alla vet hur hur aftonhoran är de ska alltid förstora upp nyheterna vad skrev du till han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Fy fan vad trött man blir på aftonbladet alltså. Jag är inte ett dugg förvånad men jag blir fan lika sur varje gång. "Fotbollsstjärnorna rök ihop på träning" stor rubrik på första sidan när det sedan handlar om en varsin knuff mellan Maanoja och Pavey (notera att de även skakade hand precis efteråt). De har till och med skrivit med att det inte var så farligt, och då undrar jag, varför i HELV*TE skriver man då artikeln? herr magnusson som skrivit artikeln har fått ett fint mail. Aftonbladet handlar ju bara om antal klick/nyhet, därför måste rubrikerna vara så lockande som möjligt. Även om det övergår till rent ljug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Helt okej start på den nya säsongen måste man ju ändå säga. Skitturnering men jag vinner den hellre än förlorar den, samt 250 lax är bättre än inget alls. Tycker även Bojan gör helt rätt som lämnar studion idag, varför ska han sitta där och lyssna på människor som inte tycker att frisparken ska godkännas? Eguren kändes väldigt virrig idag och Maanoja ska träna insparkar. Det ända som oroar mig för tillfället är att vi inte får behålla Flavio hela säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Fan, i helgen inleds Svenska Cupen, jävlar vad nervös jag är. Hoppas det inte är lika isigt på plan som i helgen, för det är stört omöjligt att hinna med i vändningarna då. Vi möter Nyköping från Div. 2, utan bonusstraffar. Vinner vi så borde vi få bragdmedalj eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Jag har sett Liverpool göra många dåliga matcher den här säsongen, men dagens match tar fan priset. Sämsta jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Jag har sett Liverpool göra många dåliga matcher den här säsongen, men dagens match tar fan priset. Sämsta jag någonsin sett. Chansen om 4:de platsen är nu borta, eller vad tror du? Jag har fan aldrig sett Pool spela så här jävla dåligt, sjukt. Hejdå Benitez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Chansen om 4:de platsen är nu borta, eller vad tror du? Jag har fan aldrig sett Pool spela så här jävla dåligt, sjukt. Hejdå Benitez. Tror definitivt den är borta nu. Samtidigt så finns inget annat än att vinna Europa League nu. Man tar inte 0 poäng i en match mot Wigan, varken hemma eller borta, det ska inte få hända. Speciellt inte med det lag Pool ställde upp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Sorry för dubbelpost men wth. Inte långt kvar nu, på söndag smäller det ju. Denna film som någon klistrat ihop måste jag säga är riktigt bra http://www.youtube.com/watch?v=xlVVD-Nljz0. Vad har hänt i övrigt då - Upptaktsträff - En AIK-ikon i bajens styrelse - Förbundet har gett AIK ett bud på Råsunda, samt så har man fått förtur till Nya Råsunda. - Ett Djurgården som för en stund tror sig vara tillbaka i sin storhetstid efter 3-0 i första halvleken mot Vasalund för att sedan i den andra halvleken få sina drömmar krossade genom att nästan tappa matchen totalt, den slutade 3-2. - Lagrell inleder årets allsvenska med att smöra till sig sitt tips till guldet. - Eguren har vunnit sin första titel i europa. Det händer mycket nu, vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Sorry för dubbelpost men wth. Inte långt kvar nu, på söndag smäller det ju. Var tvungen att kolla upp det och tur var det att jag inte hade misstagit mig; Superettan börjar i april! Då kanske man hinner titta på resväg till Ängelholm. Vilka matcher inleder ni med? Salle i styrelsen? Hm, ja, vi får se. Efterlyser en målgörare, men förhoppningsvis lossnar det för Freddy Söderberg och nyförvärvet Holmqvist. Forza Rabarben siempre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) Var tvungen att kolla upp det och tur var det att jag inte hade misstagit mig; Superettan börjar i april! Då kanske man hinner titta på resväg till Ängelholm. Vilka matcher inleder ni med? Salle i styrelsen? Hm, ja, vi får se. Efterlyser en målgörare, men förhoppningsvis lossnar det för Freddy Söderberg och nyförvärvet Holmqvist. Forza Rabarben siempre! Mjällby hemma Brommapojkarna borta (Råsunda) GAIS borta Örebro hemma Gefle borta Halmstad hemma Så man ska ju inte klaga direkt . avd. humor: http://img294.imageshack.us/img294/1807/24037658.png såhär rädd var Stahre: http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00569/4_569445q.jpg ta det inte för seriöst bara . Av vad jag har hört så har absolut ingen aning om ifall det är sant så var det Pavey som höjde rösten och snackade lite mer personligt med några bajen-grabbar för att få dom att lugna ner sig. Fan, hade velat höra varenda ord som sades på träningen idag . Redigerad 10 mars, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Hahaha vad fan är detta? Första länken är paj, så ser den inte. Ska läsa lite om vad som hände. Ja, jag hade för mig att ni har ett relativt enkelt startprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Hahaha vad fan är detta? Första länken är paj, så ser den inte. Ska läsa lite om vad som hände. Ja, jag hade för mig att ni har ett relativt enkelt startprogram! Synd, den var klockren haha, någon hade knåpat ihop hela händelsen likt en serietidning. Har dykt upp ett fler tal bilder, denna var ganska rolig den med : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Jaha, då sticker jag snart iväg för att spela min första match i Svenska Cupen i livet då. Jösses, nu har nervositeten slagit till, även fast man inte direkt har någon press på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts