eXotic Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Någon som ska kolla på Superbowl inatt? Det är ju inte fotboll. Men ja, jag ska kolla på det. http://pix.motivatedphotos.com/2009/2/2/633692057194761860-handegg.jpg Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 (redigerad) Skapa en egen tråd ang. det vetja! Amerikansk fotboll! Jag vet inte om jag ska kolla på det, men undrade mest om det var någon på forumet som skulle kolla. edit: Oh hey! missade eXotics svar! Frågor: * Vilken kanal går det på? * Får man se the Superbowl commercials som alla verkar snacka om? Redigerad 7 februari, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Amerikansk fotboll! Jag vet inte om jag ska kolla på det, men undrade mest om det var någon på forumet som skulle kolla. edit: Oh hey! missade eXotics svar! Frågor: * Vilken kanal går det på? * Får man se the Superbowl commercials som alla verkar snacka om? http://www.sporttv.nu/ is your friend! TV6 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Oh hey, tack! Verkar som bara en match går på Viasat Sport, och en på TV6. Kollar nog på 6:an då eftersom den andra snart är slut... Superbowl reklamen då? Får man se den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Oh hey, tack! Verkar som bara en match går på Viasat Sport, och en på TV6. Kollar nog på 6:an då eftersom den andra snart är slut... Superbowl reklamen då? Får man se den? Nå, fick man se den? Vad jag har fått erfara tidigare år, så har TV6 klippt in sin egna reklam där de nya hot muthaphukkin' commercials skulle tillträda tv-scenen. Sedan dess har jag bojkottat SB på TV6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Nå, fick man se den? Vad jag har fått erfara tidigare år, så har TV6 klippt in sin egna reklam där de nya hot muthaphukkin' commercials skulle tillträda tv-scenen. Sedan dess har jag bojkottat SB på TV6. Jag orkade inte kolla... det blev helt enkelt för sent. Från vad jag har hört så fick man inte se reklamerna på 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Nå, fick man se den? Vad jag har fått erfara tidigare år, så har TV6 klippt in sin egna reklam där de nya hot muthaphukkin' commercials skulle tillträda tv-scenen. Sedan dess har jag bojkottat SB på TV6. Jag låg uppe och kollade på hela matchen. Ja, det var sexans reklam och ibland var det nästan reklam efter varje avblåsning. Eller försök, eller vad det nu än kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Jag låg uppe och kollade på hela matchen. Ja, det var sexans reklam och ibland var det nästan reklam efter varje avblåsning. Eller försök, eller vad det nu än kallas. Det ligger nog skapliga pengar bakom reklamerna så på ett sett förstår jag dem, men samtidigt så är det ju tråkigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Det ligger nog skapliga pengar bakom reklamerna så på ett sett förstår jag dem, men samtidigt så är det ju tråkigt . Mjo, lite tråkigt är det ju. Men samtidigt så stör det inte allt får mycket eftersom det är såpass korta reklamavbrott, spelet ska ju igång igen så snabbt som möjligt så de hinner inte göra reklam allt för länge. Dessutom ger det många möjligheter till att fylla på glas, eller gå på toa eller vad man nu behöver göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Såg i tio minuter innan jag tyckte det blev för tråkigt. Verkligen inte speciellt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Det ligger nog skapliga pengar bakom reklamerna så på ett sett förstår jag dem, men samtidigt så är det ju tråkigt . Mm, i USA är summorna hutlösa. Men i Sverige kan jag inte tänka mig att de är lika skyhöga, eller? Dessutom ger det många möjligheter till att fylla på glas, eller gå på toa eller vad man nu behöver göra. Minns för något år sedan att typ "rör- och avfallsverket" i USA bad nationen att inte alla skulle gå på toa under reklampauserna - rörsystemet var helt enkelt inte byggt att klara den sortens påfrestning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Såg i tio minuter innan jag tyckte det blev för tråkigt. Verkligen inte speciellt underhållande. Bah, du har ju inget öga för de genialiska taktikerna och millimeterprecision i kasten. Mm, i USA är summorna hutlösa. Men i Sverige kan jag inte tänka mig att de är lika skyhöga, eller? Nej det tror jag inte, dels för att det går mellan 00 - 04 på en söndagnatt och dels för att Amerikansk fotboll inte är speciellt stort i Sverige. De flesta man frågar vet knappt vad Super bowl är över huvudtaget. Minns för något år sedan att typ "rör- och avfallsverket" i USA bad nationen att inte alla skulle gå på toa under reklampauserna - rörsystemet var helt enkelt inte byggt att klara den sortens påfrestning. Om man går på toa och spolar i kran samtidigt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Om man går på toa och spolar i kran samtidigt då? Now that's hardcore! Hah, nej, men skulle det hjälpa eller stjälpa, menar du? Här hittade jag en länk, btw. Redigerad 9 februari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Now that's hardcore! Hah, nej, men skulle det hjälpa eller stjälpa, menar du? Här hittade jag en länk, btw. Stjälpa, då kommer det ju tonvis med vatten och skräp både via handfaten och toaletten. Visserligen har jag ingen större koll på åt vilka håll de olika rören tar vägen. Men det kan förmodligen inte vara lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Stjälpa, då kommer det ju tonvis med vatten och skräp både via handfaten och toaletten. Visserligen har jag ingen större koll på åt vilka håll de olika rören tar vägen. Men det kan förmodligen inte vara lyckat. Såklart - tänkte om du på något skumt sätt menade att vattnet skulle "ta ut" avföringen, eller något. Dumt tänkt av mig. ...men på sätt och vis gör man ju båda på samma gång - iochmed att det endast är några sekunder mellan spolning och kran-sköljning, så kommer ju båda källornas 'massa' att vara en påfrestning, på samma gång, för avloppsnätet. Det här är typ det mest aktiva jag varit i fotbollstråden sedan typ... Ja, typ någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 (redigerad) Imorn blir det att bänka sig framför Viasat Fotboll om de sänder Liverpool och Arsenal eller så blir det kolla på nätet. Hoppas på en sjukt bra match imorn med mycket spänning i och underhållning jag skulle tippa på att det blir oavgjort imorn, Men skulle sitta fint med en 3 poängare också men må bäste lag vinna Redigerad 9 februari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Imorn blir det att bänka sig framför Viasat Fotboll om de sänder Liverpool och Arsenal eller så blir det kolla på nätet. Hoppas på en sjukt bra match imorn med mycket spänning i och underhållning jag skulle tippa på att det blir oavgjort imorn, Men skulle sitta fint med en 3 poängare också men må bäste lag vinna Det är Canal + som äger rättigheterna till att visa Premier League-fotboll, Viasat har rättigheterna till Champions League. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jag hoppas inte på en spännande match utan att liverpool avgör första kvarten. Nu kommer inte det att hända men man kan ju alltid drömma. 3 poäng imorgon och jag kommer sväva på moln hela helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Jahapp, då känns det som att titelracet nu enbart står mellan Chelsea och United. United ligger 2p efter men har det i "egna händer" då man möter Chelsea i början av april. Det gäller att hålla nere avståndet och att inte tappa onödiga poäng, vilket jag tror kan ske redan på Villa Park imorgon. Känns som en 0-0 match pga Aston Villas tråkiga sätt att lira fotboll, men jag hoppas såklart på tre friska poäng. Det vore kul om avståndet är miniminerat mellan Chelsea och United tills april så att matchen på Old Trafford blir ett riktigt klimax. Håller fortfarande Chelsea som favoriter till titeln men mina förhoppningar för en fjärde raka är inte borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2010 Håller fortfarande Chelsea som favoriter till titeln men mina förhoppningar för en fjärde raka är inte borta! Att man över huvudtaget ens har chans till en fjärde raka är för mig helt otroligt. Har sagt det förut, men är inget större fan av united men statistiken ljuger aldrig. Sinnessjukt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts