Halo Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Men fy fan. Ont är det enda ordet jag har att säga. Det gör ont! men det går Det gör ont en stund på natten Men inget på dan! ----------- Är inget större fan av united direkt men måste säga att de var väl värda de 3 poäng som de fick med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Är inget större fan av united direkt men måste säga att de var väl värda de 3 poäng som de fick med sig. Jodå, det är helt klart. United tog en mycket övertygande seger igår, och det är det som smärtar så oerhört mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Jodå, det är helt klart. United tog en mycket övertygande seger igår, och det är det som smärtar så oerhört mycket. Jag brukar känna tvärtom, om det är jämt och orättvist är det ju mycket mer smärtsamt än om det var en övertygande förlust. Fast det är klart att det är tråkigt att se sin armé springa runt som yra höns och med en dålig inställning. Har helt tappat fotbollssuget, vilket kan ha sina förklaringar. Ser dock att West Ham är över strecket vilket gläder mig! Vad fan det är måndagskväll och jag har inte sett Euro Talk än?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Skönt att se att Liverpool vann mot Bolton. Hoppas nu bara att de har kommit igång och hämtat upp sig nu och hoppas de tar tre poäng till mot Everton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Jag brukar känna tvärtom, om det är jämt och orättvist är det ju mycket mer smärtsamt än om det var en övertygande förlust. Fast det är klart att det är tråkigt att se sin armé springa runt som yra höns och med en dålig inställning. Har helt tappat fotbollssuget, vilket kan ha sina förklaringar. Ser dock att West Ham är över strecket vilket gläder mig! Vad fan det är måndagskväll och jag har inte sett Euro Talk än?! Alltid smärtsamt att se sitt lag förlora, även om det sker via utklassning eller via en jämn kamp ända in på slutet. Båda sätten känns lika mycket fast på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 HULL SPELADE LIKA MOT CHELSEA! Fan vad bra resultat! Nu har vi en riktigt bra chans att vara ikapp redan efter två omgångar. Slår vi Chelsea så ligger vi 3p efter Chelsea och 4p efter United. I nästa omgång så möts United - Villa och Villa har haft sjukt bra resultat mot topplagen, så poängtapp för United skulle inte vara en jätteskräll. Visserligen måste vi ju slå två riktigt bra lag för att själva inte hamna efter, att slå Chelsea och Liverpool är ingenting man gör varje dag. Men chanserna blev genast bättre i och med Chelseas poängtapp idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Jobbar imorgon och missar tyvärr derbyt. Får sitta och uppdatera målservice imorgon. Fan, brukar inte känna nervositet över pool såhär dagen innan, men jag har en konstig känsla i magen som jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Jobbar imorgon och missar tyvärr derbyt. Får sitta och uppdatera målservice imorgon. Fan, brukar inte känna nervositet över pool såhär dagen innan, men jag har en konstig känsla i magen som jag inte gillar. Hur fan kan du tänka på Liverpool F.C. när ni nyss har vunnit SM-Guld?! Det är bakom mitt förstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 Hur fan kan du tänka på Liverpool F.C. när ni nyss har vunnit SM-Guld?! Det är bakom mitt förstånd. Well, det är försäsongspremiär mot peking imorgon (som jag också missar givetvis). Samtidigt som jag tänkte vara snäll mot er och inte dränka tråden med enbart Gnaget från mitt glädjerus som jag fortfarande befinner mig i sedan den där novemberkvällen 2lax9. Men att jag samtidigt sedan flera år tillbaka har haft en extra feeling för Pool är inget jag sticker under stolen med. Så just nu när allsvenskan inte är igång så låter jag det vara, för ert eget bästa. Men det svider mer att missa första uppvisningen av AIK 2lax10 än att missa derbyt (då jag inte kommer se derbyt på plats ) givetvis. Men om du vill kan jag gärna dränka tråden med länkar, bilder, youtube-klipp m.m. från den där veckan när dubbeln landade i Solna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2010 (redigerad) Well, det är försäsongspremiär mot peking imorgon (som jag också missar givetvis). Samtidigt som jag tänkte vara snäll mot er och inte dränka tråden med enbart Gnaget från mitt glädjerus som jag fortfarande befinner mig i sedan den där novemberkvällen 2lax9. Men att jag samtidigt sedan flera år tillbaka har haft en extra feeling för Pool är inget jag sticker under stolen med. Så just nu när allsvenskan inte är igång så låter jag det vara, för ert eget bästa. Men det svider mer att missa första uppvisningen av AIK 2lax10 än att missa derbyt (då jag inte kommer se derbyt på plats ) givetvis. Jag har full förståelse för ditt val! Jag tycker förövrigt att det är tråkigt att en klassisk klubb som Liverpool har hamnat i ett så osäkert läge ;/ Vi får hoppas att det löser sig och att de klättrar upp där de hör hemma! Men om du vill kan jag gärna dränka tråden med länkar, bilder, youtube-klipp m.m. från den där veckan när dubbeln landade i Solna . Jag avstår gärna den handlingen och anser att du har handlat helt korrekt! 2009 är så uuuteeee! En väldigt sen ändring: Sorry för dubbelpost, men needar lite hjälp från er! Är på jakt efter hemsida eller butik där man kan köpa matchtröjor och där man även kan välja trycket själv. Ska nämligen införskaffa mig en Celtic-tröja med Hooiveld som tryck, samt en Getafe-tröja med Boateng som tryck . Vore grymt med lite hjälp här. Tack på förhand . Jag har fått uppfattningen att Celtics kundtjänst är väldigt trevlig att handskas med. Kontakta den via hemsidan/telefon och det skall lösa sig att få en Hooiveld-tröja. Redigerad 6 februari, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Jobbar imorgon och missar tyvärr derbyt. Får sitta och uppdatera målservice imorgon. Fan, brukar inte känna nervositet över pool såhär dagen innan, men jag har en konstig känsla i magen som jag inte gillar. Jag hade en olustig känsla inför United, och se hur det gick. :/ Well, det är försäsongspremiär mot peking imorgon (som jag också missar givetvis). Samtidigt som jag tänkte vara snäll mot er och inte dränka tråden med enbart Gnaget från mitt glädjerus som jag fortfarande befinner mig i sedan den där novemberkvällen 2lax9. Men att jag samtidigt sedan flera år tillbaka har haft en extra feeling för Pool är inget jag sticker under stolen med. Så just nu när allsvenskan inte är igång så låter jag det vara, för ert eget bästa. Men det svider mer att missa första uppvisningen av AIK 2lax10 än att missa derbyt (då jag inte kommer se derbyt på plats ) givetvis. Men om du vill kan jag gärna dränka tråden med länkar, bilder, youtube-klipp m.m. från den där veckan när dubbeln landade i Solna . Peking har ju förlorat en av sina A-lagsspelare, han sitter häktad för rån! Väldigt konstigt då han var en av de snällaste och ordentligaste personer som fanns i hela IFK då jag spelade där. I tidningen stod det att föreningen var helt ifrån sig av förvåning över att han utfört ett sådant dåd, och jag kan hålla med. Han var VERKLIGEN inte en sådan person som går och rånar folk eller gör någonting dumt över huvudtaget. Men tydligen kan det slå slint hos alla. Att 90% av hans komiskrets är kända hos polisen sedan tidigare kan väl ha påverkat rätt så mycket. Jag har full förståelse för ditt val! Jag tycker förövrigt att det är tråkigt att en klassisk klubb som Liverpool har hamnat i ett så osäkert läge ;/ Vi får hoppas att det löser sig och att de klättrar upp där de hör hemma! Jag har fått uppfattningen att Celtics kundtjänst är väldigt trevlig att handskas med. Kontakta den via hemsidan/telefon och det skall lösa sig att få en Hooiveld-tröja. Jag ber med till gudarna, hellre Pool än Shitty eller Sp*rs! Jag vill behålla top 4 som det är, inga jävla köpelag, eller skitidioter ska få komma ikapp! Tur du har med din kundtjänst hos Celtic, själv har jag skickat två mail till Arsenal.com utan att få svar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Peking har ju förlorat en av sina A-lagsspelare, han sitter häktad för rån! Väldigt konstigt då han var en av de snällaste och ordentligaste personer som fanns i hela IFK då jag spelade där. I tidningen stod det att föreningen var helt ifrån sig av förvåning över att han utfört ett sådant dåd, och jag kan hålla med. Han var VERKLIGEN inte en sådan person som går och rånar folk eller gör någonting dumt över huvudtaget. Men tydligen kan det slå slint hos alla. Att 90% av hans komiskrets är kända hos polisen sedan tidigare kan väl ha påverkat rätt så mycket. Va?! Galet onödigt, då han nästintill är ett fotbollsproffs. Väldigt tråkigt att hans omgivning drog in honom i sådant. Nu är han visserligen häktad, inte dömd, så det finns en möjlighet att han är oskyldig. Tur du har med din kundtjänst hos Celtic, själv har jag skickat två mail till Arsenal.com utan att få svar. :/ Det är inte jag som har haft kontakt med dem, utan en vän. Han fick en tröja hemskickad till Sverige, trots att jag har för mig att de inte har det som policy på hemsidan. De har väl goda relationer med svenskar, vilket kanske inte är helt oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 YEEEES, FUCKING YEEES! Satt på jobbet och uppdaterade målservice de sista två timmarna, plopp, gult kort, plopp, rött kort, plopp, gult kort osv. ganska komiskt. Samtidigt hade jag farsan som höll mig uppdaterad om AIK via sms, 2-2 blev det där men Gnaget hade tydligen lirat riktigt bra och bytt runt med hela laget, en typisk träningsmatch med andra ord. Kul att en gammal "bekant" vid namn Bergh fick stå i mål hela matchen. Kuyt made my day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Sorry för dubbelpost men tänkte bara påminna: 18:00 - Valencia - Valladolid, TV4 Sport eller 18:25 - Tottenham - Aston Villa, Canal Plus Sport 2 19:55 - Barcelona - Getafe, TV4 Sport 21:55 - Real Madrid - Espanyol, TV4 Sport ----- För mig blir det till att chilla hela kvällen, inleder med Spurs - Villa och hoppas på kryss givetvis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 (redigerad) Yes! Vad glad jag blir andra raka segern för Liverpool synd att det vart ett rött kort för Liverpool. Jag såg dock inte matchen så nån som vet om Dirk Kuyt vart skadad? Men alltid lika skönt att se Liverpool vinna hoppas på en tredje raka seger nu. Och 44poäng och en 4:e plats i tabellen är inte dåligt . Btw om Liverpool fortsätter så här bra kan de utmana om liga titeln eller är det försent? EDIT: 10 Februari så möter vi Arsenal hoppas på en bra match samt en 3 poänger där med eller 1 poängare. Redigerad 6 februari, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Btw om Liverpool fortsätter så här bra kan de utmana om liga titeln eller är det försent? Då ska det mycket till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2010 Yes! Vad glad jag blir andra raka segern för Liverpool synd att det vart ett rött kort för Liverpool. Jag såg dock inte matchen så nån som vet om Dirk Kuyt vart skadad? Men alltid lika skönt att se Liverpool vinna hoppas på en tredje raka seger nu. Och 44poäng och en 4:e plats i tabellen är inte dåligt . Btw om Liverpool fortsätter så här bra kan de utmana om liga titeln eller är det försent? EDIT: 10 Februari så möter vi Arsenal hoppas på en bra match samt en 3 poänger där med eller 1 poängare. Ligatiteln är körd, det vågar jag faktiskt lova dig . I en intervju efter matchen så stog han där med ett leende på läpparna och såg inte direkt skadad ut så det ska inte vara någon fara med honom. Tråkigt för Kyrgiakos att missa matchen mot arsenal då jag tycker han har kommit igång rejält den senaste tiden. 7 raka matcher i ligan nu utan förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Jahopp.............................................................................................. ......................................(Jag hamrade omedvetet på punkttangenten i takt med musiken medan jag funderade på vad jag skulle skriva, det får vara kvar. Symbolisera min mållöshet.) Det var väl det här året då? Just nu ser jag ingen chans att komma ikapp och slåss om ligatiteln igen. Får koncentrera oss till 100% på CL, även om det just nu inte känns speciellt hoppfullt där heller. Det var väl egentligen inte helt oväntat efter förlusten mot United, den matchen hintade lite om hur det skulle bli efter de fyra svåra omgångarna vi just då gick igenom. Men Liverpool ska vi fan spöa nästa omgång, tredjeplatsen ska ni inte få sno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Någon som ska kolla på Superbowl inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2010 Någon som ska kolla på Superbowl inatt? http://pix.motivatedphotos.com/2009/2/2/633692057194761860-handegg.jpg Skapa en egen tråd ang. det vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts