Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Gnagare är jag men tycker inte den kommer upp i samma nivå när det gäller rysningsfaktorn dock. Otroligt stort att de tog guld givetvis men tyvärr känns sjävla klippet som om det skulle kunna komma från vilken säsong som helst :o .

Och likadant känns det för mig med ditt, vilket såklart förklaras av att vi håller på olika lag. :) Det som är synd med KFF-filmen är att han som gjort den inte synkat musik och bild särskilt bra, finns massa grejer som kunde blivit assnyggt med bättre redigering.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och likadant känns det för mig med ditt, vilket såklart förklaras av att vi håller på olika lag. :D Det som är synd med KFF-filmen är att han som gjort den inte synkat musik och bild särskilt bra, finns massa grejer som kunde blivit assnyggt med bättre redigering.

Musiken var faktiskt det första jag reagerade på, sen var mitt klipp en teaser som ger en liten inblick i vad som komma skall, vet ju dock inte om din också var det men :o. Din, om man nu kan säga så haha, är givetvis bättre redigerad också, inget snack. Klippet från själva guldfirandet känns för kort tycker jag, tänker på det när det står klart och holmgren säger "och såhär låter det när bla. bla." det låter ju liksom ingenting då mer än musiken vilket är synd, hade hellre sett att musiken varit helt tyst där eller lite tystare, tror själva guldkänslan hade blivit större då, iallafall för mig som är "utomstående" :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken lördag som stundar! Kan se fotboll från 13.45 till typ 23.30 med några få uppehåll om man känner för det. :rolleyes:

14.00 börjar Liverpool-Manchester City.

16.00 börjar Sunderland - Arsenal (och en jävla massa andra som vanligt då).

18.30 börjar Manchester United-Everton.

20.00 börjar Real Madrid-Racing.

22.00 börjar Atl. Bilbao-Barcelona.

United-vinst är såklart det primära, men jag hoppas på X mellan Pool och City, Sunderland-seger (hopp ska man alltid ha!), Real-TORSK och Barca-vinst. Ska se Pool mot City och Unitedmatchen iaf, fem matcher i rad blir kanske lite mastigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken lördag som stundar! Kan se fotboll från 13.45 till typ 23.30 med några få uppehåll om man känner för det. :rolleyes:

14.00 börjar Liverpool-Manchester City.

16.00 börjar Sunderland - Arsenal (och en jävla massa andra som vanligt då).

18.30 börjar Manchester United-Everton.

20.00 börjar Real Madrid-Racing.

22.00 börjar Atl. Bilbao-Barcelona.

United-vinst är såklart det primära, men jag hoppas på X mellan Pool och City, Sunderland-seger (hopp ska man alltid ha!), Real-TORSK och Barca-vinst. Ska se Pool mot City och Unitedmatchen iaf, fem matcher i rad blir kanske lite mastigt...

Du tycker inte vi är värda åtminstone en titel den här säsongen? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tycker inte vi är värda åtminstone en titel den här säsongen? :rolleyes:

Haha, Carling Cup kan ni väl få...

Som det ser ut nu är ju faktiskt Arsenal (både spel- och tabellmässigt sett) närmare en PL-titel än United. Har hävdat sen juli att PL kommer bli tajtare och mer spännande än på länge, det står jag fast vid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Carling Cup kan ni väl få...

Som det ser ut nu är ju faktiskt Arsenal (både spel- och tabellmässigt sett) närmare en PL-titel än United. Har hävdat sen juli att PL kommer bli tajtare och mer spännande än på länge, det står jag fast vid!

Det stämmer ju också, att topplagen får stryk mot såkallade bottenlag (Inte Arsenal såklart) säger ju en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Har fixat ihop en fin liten IRC-kanal för alla er arsenalsupportrar som finns här. Det finns ju trots allt en hel del här som håller på Arsenal (eXotic, Hew, Jultomten, Flaskan m.fl).

#arsenalblogg

Bara joina, när som helst på dygnet! Hoppas det blir fullt hus under matchen mot Liverpool imorgon!

Äntligen! :rolleyes:

Ska tanka mIRC direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...