Tweak Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Jag håller inte ens på AIK, men sånt där ger mig rysningar! Faktiskt, men denna är bättre! http://www.youtube.com/watch?v=w5zAVafXtZ4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Faktiskt, men denna är bättre! Gnagare är jag men tycker inte den kommer upp i samma nivå när det gäller rysningsfaktorn dock. Otroligt stort att de tog guld givetvis men tyvärr känns sjävla klippet som om det skulle kunna komma från vilken säsong som helst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Gnagare är jag men tycker inte den kommer upp i samma nivå när det gäller rysningsfaktorn dock. Otroligt stort att de tog guld givetvis men tyvärr känns sjävla klippet som om det skulle kunna komma från vilken säsong som helst . Och likadant känns det för mig med ditt, vilket såklart förklaras av att vi håller på olika lag. Det som är synd med KFF-filmen är att han som gjort den inte synkat musik och bild särskilt bra, finns massa grejer som kunde blivit assnyggt med bättre redigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Och likadant känns det för mig med ditt, vilket såklart förklaras av att vi håller på olika lag. Det som är synd med KFF-filmen är att han som gjort den inte synkat musik och bild särskilt bra, finns massa grejer som kunde blivit assnyggt med bättre redigering. Musiken var faktiskt det första jag reagerade på, sen var mitt klipp en teaser som ger en liten inblick i vad som komma skall, vet ju dock inte om din också var det men . Din, om man nu kan säga så haha, är givetvis bättre redigerad också, inget snack. Klippet från själva guldfirandet känns för kort tycker jag, tänker på det när det står klart och holmgren säger "och såhär låter det när bla. bla." det låter ju liksom ingenting då mer än musiken vilket är synd, hade hellre sett att musiken varit helt tyst där eller lite tystare, tror själva guldkänslan hade blivit större då, iallafall för mig som är "utomstående" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Jag som är neutral i det här fallet skulle lägga min röst på AIK-videon. Kalmarvideon är för visso bra, men långt ifrån den rysningsfaktor man kommer upp i när man tittar på AIK-videon. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Vilken lördag som stundar! Kan se fotboll från 13.45 till typ 23.30 med några få uppehåll om man känner för det. 14.00 börjar Liverpool-Manchester City. 16.00 börjar Sunderland - Arsenal (och en jävla massa andra som vanligt då). 18.30 börjar Manchester United-Everton. 20.00 börjar Real Madrid-Racing. 22.00 börjar Atl. Bilbao-Barcelona. United-vinst är såklart det primära, men jag hoppas på X mellan Pool och City, Sunderland-seger (hopp ska man alltid ha!), Real-TORSK och Barca-vinst. Ska se Pool mot City och Unitedmatchen iaf, fem matcher i rad blir kanske lite mastigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Vilken lördag som stundar! Kan se fotboll från 13.45 till typ 23.30 med några få uppehåll om man känner för det. 14.00 börjar Liverpool-Manchester City. 16.00 börjar Sunderland - Arsenal (och en jävla massa andra som vanligt då). 18.30 börjar Manchester United-Everton. 20.00 börjar Real Madrid-Racing. 22.00 börjar Atl. Bilbao-Barcelona. United-vinst är såklart det primära, men jag hoppas på X mellan Pool och City, Sunderland-seger (hopp ska man alltid ha!), Real-TORSK och Barca-vinst. Ska se Pool mot City och Unitedmatchen iaf, fem matcher i rad blir kanske lite mastigt... Du tycker inte vi är värda åtminstone en titel den här säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Du tycker inte vi är värda åtminstone en titel den här säsongen? Haha, Carling Cup kan ni väl få... Som det ser ut nu är ju faktiskt Arsenal (både spel- och tabellmässigt sett) närmare en PL-titel än United. Har hävdat sen juli att PL kommer bli tajtare och mer spännande än på länge, det står jag fast vid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Haha, Carling Cup kan ni väl få... Som det ser ut nu är ju faktiskt Arsenal (både spel- och tabellmässigt sett) närmare en PL-titel än United. Har hävdat sen juli att PL kommer bli tajtare och mer spännande än på länge, det står jag fast vid! Det stämmer ju också, att topplagen får stryk mot såkallade bottenlag (Inte Arsenal såklart) säger ju en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag tror att Arsenals nyförvärv(?) kommer filma en hel del! LÄNK!!!! Jag måste vara den första som skämtat om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag tror att Arsenals nyförvärv(?) kommer filma en hel del! LÄNK!!!! Jag måste vara den första som skämtat om detta? Njae, nyförvärv och nyförvärv. Sommaren -07 kom han till Arsenal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Njae, nyförvärv och nyförvärv. Sommaren -07 kom han till Arsenal. Äsch, första matchen i A-laget i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Har fixat ihop en fin liten IRC-kanal för alla er arsenalsupportrar som finns här. Det finns ju trots allt en hel del här som håller på Arsenal (eXotic, Hew, Jultomten, Flaskan m.fl). #arsenalblogg Bara joina, när som helst på dygnet! Hoppas det blir fullt hus under matchen mot Liverpool imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Har fixat ihop en fin liten IRC-kanal för alla er arsenalsupportrar som finns här. Det finns ju trots allt en hel del här som håller på Arsenal (eXotic, Hew, Jultomten, Flaskan m.fl). #arsenalblogg Bara joina, när som helst på dygnet! Hoppas det blir fullt hus under matchen mot Liverpool imorgon! Äntligen! Ska tanka mIRC direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Är påväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Bara att säga grattis, nu är jag inte ens nervös att vi ska missa CL-platserna då jag vet att det kommer hända. Tråkigt att Glenn ska behöva bli syndabock dock, då jag anser att han varit en av de vassaste i pool i år. Hade hellre sett 2 baljor av ryssfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Vad tycker ni? Hahaha, rent spontant började jag hemskt nog gapskratta. Annars tycker jag väl inte så mycket, om vadå menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Hahaha, rent spontant började jag hemskt nog gapskratta. Annars tycker jag väl inte så mycket, om vadå menar du? Haha, samma reaktion. Ingenting, vet inte, skrev spontant bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2009 länge sedan jag kände att Pool hade turen på sin sida, men ikväll var det fan dags. Otroligt skön seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts