Halo Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Fyfan vilken misär säsong Men på söndag ere match och 3 pinnar mot gnaget sitter aldrig fel... Drömma kan man ju alltid göra! Superettan blir jävligt intressant nästa år. Bajen, dif, syrianska, assyriska, peking, landskrona, sundsvall, väsby och diverse bonngäng! Blir ett par sköna bortaresor må jag tro... Gamla skolan here we come! --- http://www.youtube.com/watch?v=Fkf8DdpytLE Jag var av någon anledning inte ens nervös inför dif-derbyt, det värsta är att detta derby känns ännu mindre skräckinjagande, hmm! Bajen får gärna förlora på söndag men efter det ser jag gärna bajen-assyriska i kvalet, skulle vara ganska så intressant . Högintressant match 19:00 ikväll på grimsta BP-Götet. Tror tyvärr på en säker tvåa men som du säger, drömma kan man ju alltid göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Ja en södertäljeresa skulle inte va fel! Men tyvär blire inte kval då örgryte tar den platsen. Får hoppas glennarna tar 3 pinnar mot bp ikväll så ni får er guldmatch i götet, kan bli intensivt På söndag vill jag se lite jävlar anamma i Bajen ala hockeyderbyna (ah memories..). Tror inte ens vi tar kvalplatsen även vid vinst men vinst på söndag och ni tappar i toppen! Alltid något Blir det grimsta eller Johanneshovs Isstadion för dig ikväll? There is only one correct answer, though you may vote blank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Vem hade trott att vi BK Häcken skulle ligga femma just nu? Inte speciellt många iallafall. Jag är grymt nöjd med Häcken denna säsongen och ska bli intressant vad som händer nästa år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Blir det grimsta eller Johanneshovs Isstadion för dig ikväll? Ingenting ikväll faktiskt, kollade BP-IFK på tv och varva ner inför söndag helt enkelt. Lite kasst att inte vara på Hovet men ekonomin kan ju tala för sig själv ibland också. --- Vad gäller häcken så är jag också överraskad, fast ändå inte på något sätt. Måste väl dock erkänna att jag inte hade någon större koll på BKH innan säsongen och jag har precis lika lite koll idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Riktigt underhållande match mellan Arsenal och Liverpool i Carling Cup. Riktigt skön vinst också! Merida och Bendtner gjorde två riktigt finfina mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 När jag var liten hejade jag på Helsingborg, nu har jag övergått till att heja emot alla Stockholmslag istället. Skulle vara otroligt kul om Djurgården följde med Bajen ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 När jag var liten hejade jag på Helsingborg, nu har jag övergått till att heja emot alla Stockholmslag istället. Skulle vara otroligt kul om Djurgården följde med Bajen ner. Ja det är ju inte omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Det är så jävla tamt att vi inte fick en enda av huvudkandidaterna som förbundskapten. Jag menar, come on.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Det är så jävla tamt att vi inte fick en enda av huvudkandidaterna som förbundskapten. Jag menar, come on.... Glenn Strömberg for förbundskapten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 (redigerad) Glenn Strömberg for förbundskapten. Why not Glenn Hysén? Alla minns väl FCZ:A? Redigerad 31 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Finns ingenting bättre än att slå Sp*rs <3 http://www.youtube.com/watch?v=oXu0B1wQRB8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 (redigerad) Finns ingenting bättre än att slå Sp*rs <3 http://www.youtube.com/watch?v=oXu0B1wQRB8 AAAARSEEENAAAAL, SHALALALALA! Fabregas stänkte in en och RvP två, fan vad najs! Fyfan får gåshud vid Fabregas mål. Redigerad 31 oktober, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Finns ingenting bättre än att slå Sp*rs <3 http://www.youtube.com/watch?v=oXu0B1wQRB8 Piece of art, verkar vara många gunners här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 SÅ JÄVLA SKÖNT! Satt hos en Gunnerpolare och såg matchen, när RVP äntligen tryckte in ettan så hoppade vi runt av glädje. Sedan hörde man att kommentatorn höjde rösten och det blev knäpptyst för vi trodde att Sp*rs var påväg in på något farligt. (Bildproducenten visade fortfarande repriserna) Så hörde man kommentatorn säga "FABREGAS KAN GÖRA 2 - 0!!" och båda skrek i kör: "VISA MATCHEN FÖR HELVETE!" Det var magi att se bilden swappas till plan i samma stund som bollen rullade in i mål efter Fabregas skott, det är sällan (Första gången i PL om jag minns rätt?) som man får uppleva två målfiranden så jävla tätt! Jag citerar mig själv (och publiken) när jag surfade in på FB i halvlek. "We've got Cesc Fabregas!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Piece of art, verkar vara många gunners här på forumet Ja, vi är jäkligt många Gunners fans här på forumet. kicken driver för övrigt en väldigt bra Arsenalblogg. Arseeenalblogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Blåvitt, blåvitt, blåvitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) ÅÅHH VI E AIK! Vilken match! Tjernströms mål va en riktig beauty Redigerad 1 november, 2009 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Blåvitt, blåvitt, blåvitt.. Haha, om jag går ut nu lär jag ju se flera personer stå och gråta i ett hörn eller nånting. Själv hejar jagi nte på Blåvitt, men hade ju varit trevligare med guld till Änglarna än ett par Gnagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 ÅÅHH VI E AIK! Vilken match! Tjernströms mål va en riktig beauty AIK SM-GULD 2-LAX-9!!! Vilken jävla explosion det blev här hemma vid Tjernströms mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Finns ingenting bättre än att slå Sp*rs <3 http://www.youtube.com/watch?v=oXu0B1wQRB8 Jäklar, först tänkte jag Det där ser ut som ett tvspel.. Det är ett tvspel! eller nej det är det inte.. eller jo! eller nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts