Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Fyfan vilken misär säsong :D

Men på söndag ere match och 3 pinnar mot gnaget sitter aldrig fel... Drömma kan man ju alltid göra!

Superettan blir jävligt intressant nästa år. Bajen, dif, syrianska, assyriska, peking, landskrona, sundsvall, väsby och diverse bonngäng! Blir ett par sköna bortaresor må jag tro...

Gamla skolan here we come! :lol:

---

http://www.youtube.com/watch?v=Fkf8DdpytLE

Jag var av någon anledning inte ens nervös inför dif-derbyt, det värsta är att detta derby känns ännu mindre skräckinjagande, hmm!

Bajen får gärna förlora på söndag men efter det ser jag gärna bajen-assyriska i kvalet, skulle vara ganska så intressant ;).

Högintressant match 19:00 ikväll på grimsta BP-Götet. Tror tyvärr på en säker tvåa men som du säger, drömma kan man ju alltid göra :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja en södertäljeresa skulle inte va fel! Men tyvär blire inte kval då örgryte tar den platsen. Får hoppas glennarna tar 3 pinnar mot bp ikväll så ni får er guldmatch i götet, kan bli intensivt ;)

På söndag vill jag se lite jävlar anamma i Bajen ala hockeyderbyna (ah memories..). Tror inte ens vi tar kvalplatsen även vid vinst men vinst på söndag och ni tappar i toppen! Alltid något :D

Blir det grimsta eller Johanneshovs Isstadion för dig ikväll?

There is only one correct answer, though you may vote blank

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir det grimsta eller Johanneshovs Isstadion för dig ikväll?

Ingenting ikväll faktiskt, kollade BP-IFK på tv och varva ner inför söndag helt enkelt. Lite kasst att inte vara på Hovet men ekonomin kan ju tala för sig själv ibland också.

---

Vad gäller häcken så är jag också överraskad, fast ändå inte på något sätt. Måste väl dock erkänna att jag inte hade någon större koll på BKH innan säsongen och jag har precis lika lite koll idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅ JÄVLA SKÖNT!

Satt hos en Gunnerpolare och såg matchen, när RVP äntligen tryckte in ettan så hoppade vi runt av glädje.

Sedan hörde man att kommentatorn höjde rösten och det blev knäpptyst för vi trodde att Sp*rs var påväg in på något farligt. (Bildproducenten visade fortfarande repriserna) Så hörde man kommentatorn säga "FABREGAS KAN GÖRA 2 - 0!!" och båda skrek i kör: "VISA MATCHEN FÖR HELVETE!"

Det var magi att se bilden swappas till plan i samma stund som bollen rullade in i mål efter Fabregas skott, det är sällan (Första gången i PL om jag minns rätt?) som man får uppleva två målfiranden så jävla tätt!

Jag citerar mig själv (och publiken) när jag surfade in på FB i halvlek.

"We've got Cesc Fabregas!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor