SilentViper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 JAAA!! SÅ JÄVLA SKÖNT! SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DANMARK VANN! Så jävla glad jag är nu! Jag är seriös. Why? Hur är Sverige chanser nu? Måste Portugal förlora eller spela 1-1 mot Ungern medans Sverige vinner nästa match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Väl spelat. Är väl bara att lägga ner stoltheten för ett tag och gratulera Danmark till vinsten! Många målchanser som slarvades bort utav Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Why? Hur är Sverige chanser nu? Måste Portugal förlora eller spela 1-1 mot Ungern medans Sverige vinner nästa match? Finns enormt många anledningar. Portugal måste antingen förlora eller spela lika medan Sverige vinner mot Albanien nästa vecka. I så fall väntar play-off, alltså är vi inte direkt klara för VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Synd att inte alla spelade lika bra som Nilsson, Holmén och Elm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Jag är också glad. Tycker inte vi har förtjänat en plats i VM, och om vi nu kommer dit ändå så känns det bara som att det blir pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAF ITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFI TTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFIT TAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAvvvFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAF ITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAKUKFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITT AFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA FITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAF ITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFI TTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFIT TAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITT AFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTAFITTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 HEJ DÅ till Sveriges chanser. Fan vad skönt att slippa Lars Lagerbäck nu. Det mesta har väl vart hans fel eller nåt att Sverige inte har nått framgång? Då han satsar nästan bara på gamla spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 HEJ DÅ till Sveriges chanser. Fan vad skönt att slippa Lars Lagerbäck nu. Det mesta har väl vart hans fel eller nåt att Sverige inte har nått framgång? Då han satsar nästan bara på gamla spelare. Jo, 5 raka mästerskap låter verkligen inte framgångsrikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Jo, 5 raka mästerskap låter verkligen inte framgångsrikt. Och hur långt kom vi senast i EM? I för sig så kom vi rätt så långt VM 06. Men ska bli skönt att bli av med Lars Lagerbäck satsa på Svennis han gjorde rätt så bra framgång när han var förbundskapten för England Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Och hur långt kom vi senast i EM? I för sig så kom vi rätt så långt VM 06. Men ska bli skönt att bli av med Lars Lagerbäck satsa på Svennis han gjorde rätt så bra framgång när han var förbundskapten för England Mm, med Svennis vinner vi istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Mm, med Svennis vinner vi istället! Om man kollar hans meriter när han tränade England så tror jag han skulle lyckas med Sverige också. Vilken tränare tror du annars skulle va bättre att träna Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Om man kollar hans meriter när han tränade England så tror jag han skulle lyckas med Sverige också. Vilken tränare tror du annars skulle va bättre att träna Sverige? Men du kan ju för fan inte jämföra Sverige med England, de har ju bättre spelare på i stort sett varenda position. Själv skulle jag gärna se U-21 förbundskaptenen Jörgen Lennartsson. Jag vill inte se ändringen för att Sverige inte har nått framgångar med Lagerbäck, för det har vi verkligen. Utan jag vill se ett byte för att jag känner att vi behöver lite nytt blod i landslaget, både tränar och spelarmässigt. Enligt min mening har Lagerbäck totalt misslyckats med en generationsväxling som borde ha kommit. Dessutom hoppas jag att under Lennartssons styre se Sverige spela en mer underhållande och effektivare fotboll, som Lennartsson lyckades få U-21-laget att spela i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 HEJ DÅ till Sveriges chanser. Fan vad skönt att slippa Lars Lagerbäck nu. Det mesta har väl vart hans fel eller nåt att Sverige inte har nått framgång? Då han satsar nästan bara på gamla spelare. Det är Lagerbäcks och dom jävla moderaternas fel alltså!!! man ser hur dom långsamt dödar sverige när dom styr skutan!! fan vad skönt nu kommer svennis och sossarna och rättar till allt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Finns enormt många anledningar. Säg några stycken? Jag är väldigt nyfiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Säg några stycken? Jag är väldigt nyfiken! Kicken är ESTLÄNDSK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=xU_I7gdhytU Daeumn, vilka mål! Från Mexiko - El Salvador igår, där Mexiko tog sig vidare till VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 xU_I7gdhytU Daeumn, vilka mål! Från Mexiko - El Salvador igår, där Mexiko tog sig vidare till VM. I en match där Vela verkar vara med i förarbetet till 3 av målen och själv sätter fyran. Inte helt olikt Fabregas match mot Blackburn. Bra gjort av Vela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Två mål bortdömda med mindre än 4 minuters mellanrum... WTF??. Bollen var inte över linjen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 (redigerad) Två mål bortdömda med mindre än 4 minuters mellanrum... WTF??. Bollen var inte över linjen! Tur att du såg det, vinklarna var verkligen toppen på TV! ..tror inte vi hade gått speciellt långt i ett slutspel, men det hade varit roligt ändå om Sverige gått vidare. Nu finns det inte direkt någon anledning att följa VM. (Finalen undantaget, för min del) Redigerad 11 oktober, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Tur att du såg det, vinklarna var verkligen toppen på TV! ..tror inte vi hade gått speciellt långt i ett slutspel, men det hade varit roligt ändå om Sverige gått vidare. Nu finns det inte direkt någon anledning att följa VM. (Finalen undantaget, för min del) Klart det finns! Trodde alla hade ett annat lag som alltid kommer i andra hand. Själv kommer jag hålla på England nu. Så fort Sverige åker ur går jag över till dem. Alltid kul att ha ett reservlag som oftast gör bättre ifrån sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts