Frusciante Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Varför fick Joe Hart gult kort? Förstod inte riktigt vad som hände, sa han något? Men precis som Frusciante skrev, han får skylla sig själv, killen var ju kaxig redan från start - skrattade hela tiden Man kan få gult för olämpligt uppträdande tror jag, antagligen skrek han för mkt/för fult eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Ack att matchen ska spelas precis samtidigt som man var på Metaltown då. Fick löpande rapporter och jävlar vilken match det verkar ha varit. Drar ner den nu så ska ta och kolla igenom hela senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Ack att matchen ska spelas precis samtidigt som man var på Metaltown då. Fick löpande rapporter och jävlar vilken match det verkar ha varit. Drar ner den nu så ska ta och kolla igenom hela senare ikväll. Jag gör detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Sorry för dubbel, men alla måste fan se den här videon. Har nog aldrig någonsin tidigare sett en lika snygg, clean och bra video om fotboll i sin helhet. Ett måste! http://www.youtube.com/watch?v=k-1R5fHkgKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Skönaste matchen i år tillsammans med Arsenal - Liverpool <3 Synd bara att "mitt" lag inte vann någon av matcherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Varför fick Joe Hart gult kort? Förstod inte riktigt vad som hände, sa han något? Men precis som Frusciante skrev, han får skylla sig själv, killen var ju kaxig redan från start - skrattade hela tiden Att gå fram och gestikulera under en straffläggning är inte tillåtet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Att gå fram och gestikulera under en straffläggning är inte tillåtet Det är tillåtet. Frågan är bara om det målvakten gör är osportsligt eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Det är tillåtet. Frågan är bara om det målvakten gör är osportsligt eller inte. Enligt domaren så pratade Harts med straffskyttarna, och det är inte tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) Enligt domaren så pratade Harts med straffskyttarna, och det är inte tillåtet. Ja, men Gof frågade om gestikulering. edit: Däremot måste den där pratregeln vara ny. Jag har ärligt talat sett fem-sex straffar det här året (säsongen) där målvakterna gjort en hel del (inklusive pratat med straffläggaren samt skrikit åt dem) utan att få gult kort. Jävla konstigt. Redigerad 29 juni, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) Ja, men Gof frågade om gestikulering. edit: Däremot måste den där pratregeln vara ny. Jag har ärligt talat sett fem-sex straffar det här året (säsongen) där målvakterna gjort en hel del (inklusive pratat med straffläggaren samt skrikit åt dem) utan att få gult kort. Jävla konstigt. Aha, jag tog ditt "Frågan är bara om det målvakten gör är osportsligt eller inte" som att du syftade just på Harts situation. Ska jag vara ärlig så tror jag att det beror på hur hård domaren är. Tyvärr så håller inte ens elitnivåns domare samma nivå. Redigerad 29 juni, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Var fan sänds U-21finalen!!?? På fyran står det på U-21s hemsida, men där är det ju någon jävla allsång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Daniel. säger: ska du smeta in dig i filmjölk någon gång? =( kicken - säger: snart =D Daniel. säger: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle5524195.ab lololololololol kicken - säger: lol Daniel. säger: vad gör du om dom vinner igen? kicken - säger: knullar en get Daniel. säger: sparat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=aVw7NByyAHU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Dagens Manchesterderby. Vad fan ska man säga? Den här känslan efter match har jag inte haft i kroppen på åratal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Dagens Manchesterderby. Vad fan ska man säga? Den här känslan efter match har jag inte haft i kroppen på åratal. Håller med. Fyfan vilken match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 (redigerad) Dagens Manchesterderby. Vad fan ska man säga? Den här känslan efter match har jag inte haft i kroppen på åratal. Själv såg jag bara andra halvlek, men den var grym! Lite synd på Berbatov dock, Giggs matade ju inlägg som en gud och han tog inte vara på ett enda, lika bra dom bytte ut honom. Ja, och sen har vi ju slutet på matchen. <3 Redigerad 21 september, 2009 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 (redigerad) Jag har fattat att derbyt var bra, men har missat resultatet och är grymt sugen att se matchen nu. Vet någon om det finns stream (eller kanske något 'annat') så att jag kan se den? Vågar inte riktigt googla runt, risken att jag ser resultatet är för stor... EDIT: Det löste sig Redigerad 21 september, 2009 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Grymt taggad inför Sverige vs Danmark ikväll! Det här ska vi fan ta! Hoppas inga fyllebultar förstör matchen den här gången. Tippar på 2-1 till Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Grymt taggad inför Sverige vs Danmark ikväll! Det här ska vi fan ta! Hoppas inga fyllebultar förstör matchen den här gången. Tippar på 2-1 till Sverige! Hoppas kan man alltid, men jag har ärligt talat aldrig tyckt att Sverige är bra på fotboll. Men det är klart jag ska titta på matchen och hålla tummarna tills de går av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 JAAA!! SÅ JÄVLA SKÖNT! SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DANMARK VANN! Så jävla glad jag är nu! Jag är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts