dibel Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej, dom vann allsvenskan 2005.. hur nu de gick till. Hehe gårdarna håller sig borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Måste påstå att de var något av de roligaste jag sett när typ ett 50tal bananer börjar regna mot apa ifs målvakt.. Killen höll ju på att skita på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Måste påstå att de var något av de roligaste jag sett när typ ett 50tal bananer börjar regna mot apa ifs målvakt.. Killen höll ju på att skita på sig. Första gången du sett eller? Btw så är det inte rasism då man har kastat bananer på andra målvakter än Pa Dempo. Det vore däremot halvrasistiskt att sluta kasta på honom pga hans hudfärg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Första gången du sett eller? Btw så är det inte rasism då man har kastat bananer på andra målvakter än Pa Dempo. Det vore däremot halvrasistiskt att sluta kasta på honom pga hans hudfärg. Nej, inte alls.. Bara väldigt roligt just denna gång.... Och nej, de är inte något rasistiskt.. Utan för att de är kul.. Och dif är inte dif utan APA if. Thats it. Förövrigt jävligt skönt att knäcka apas 0 i statistiken.. Och att vi slog den med 3 gör ju bara saken bättre. Redigerad 27 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Klackmässigt var detta en historia som inte kommer stå i dom finaste bökerna (JAG BER ER TJEJER OCH 10 ÅRINGAR SOM GÅR PÅ FOTBOLL, SITT MED DIN PAPPA PÅ LÅNGSIDAN, INTE I KLACKEN) Ska man komma med några konnetarer så var detta ett tydligt bevis på hur Alssvenskan är. AIK daöde DIF med långbollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 IFK fick styrk av Bajen haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Klackmässigt var detta en historia som inte kommer stå i dom finaste bökerna (JAG BER ER TJEJER OCH 10 ÅRINGAR SOM GÅR PÅ FOTBOLL, SITT MED DIN PAPPA PÅ LÅNGSIDAN, INTE I KLACKEN) Ska man komma med några konnetarer så var detta ett tydligt bevis på hur Alssvenskan är. AIK daöde DIF med långbollar. Ska jag tolka dig rätt så sa du... "våran klack sög, vårt tifo med.. Men lets skylla på alla pappor och döttrar" "AIK ägde oss, men de kan jag ju inte säga.. Så jag säger att dom passade så bra så vi inte kunde ta dom " "jag äger på bortförklaringar" Redigerad 27 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 IFK fick styrk av Bajen haha. Väntat dig något annat För att citera Difs fans. "Selakovic - tappa inte tvålen i duschen" Var det nåt tifo som var snyggt ikväll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ska jag tolka dig rätt så sa du... "våran klack sög, vårt tifo med.. Men lets skylla på alla pappor och döttrar" "AIK ägde oss, men de kan jag ju inte säga.. Så jag säger att dom passade så bra så vi inte kunde ta dom " "jag äger på bortförklaringar" Våran klack sög för att det var inget drag och ramsorna dog efter bara några verser. Sen att det finsn tjejer som går dit för attvara med sina pojkvänner och småbarn som visar fingret med sitt pekfinger gör inte saken bättre. Nej jag har varit tillräckligt många matcher så jag skulle kunna förstå att detta var en urusel match. AIK ägde oss i mitten. När vi fick bollen i mitten spelade vi oftast ut en dålig passning på kanten. Arneng hade absolut inte sin bästa dag och man ser att han vantrivs med en Magro som inte ens vågar känna på sin motspelare. AIK var starkare på mitten men dom hade inget spel som kunde mäta sig på DIF i deras bästa sagar, bedrövligt av båda lagen. Sren kan man säga vadman vill om målen. En tveksam dömd straff och två tabbar av Dembo, nej nej, inge kul alls. Du vet inget om fotboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Våran klack sög för att det var inget drag och ramsorna dog efter bara några verser. Sen att det finsn tjejer som går dit för attvara med sina pojkvänner och småbarn som visar fingret med sitt pekfinger gör inte saken bättre. Nej jag har varit tillräckligt många matcher så jag skulle kunna förstå att detta var en urusel match. Du har alltså insett Difs supporterskara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Våran klack sög för att det var inget drag och ramsorna dog efter bara några verser. Sen att det finsn tjejer som går dit för attvara med sina pojkvänner och småbarn som visar fingret med sitt pekfinger gör inte saken bättre. Nej jag har varit tillräckligt många matcher så jag skulle kunna förstå att detta var en urusel match. AIK ägde oss i mitten. När vi fick bollen i mitten spelade vi oftast ut en dålig passning på kanten. Arneng hade absolut inte sin bästa dag och man ser att han vantrivs med en Magro som inte ens vågar känna på sin motspelare. AIK var starkare på mitten men dom hade inget spel som kunde mäta sig på DIF i deras bästa sagar, bedrövligt av båda lagen. Sren kan man säga vadman vill om målen. En tveksam dömd straff och två tabbar av Dembo, nej nej, inge kul alls. Du vet inget om fotboll... Kul att så fort AIK vinner så vet jag inget om fotboll? Jag skiter väl i hur era spelare spelade.. De jag vet är att ni sög, för vilka nykomlingar somhelst vet att de ska vara nästan omöjligt att spöa allsvenska vinnarna förra året med 3-1.. Men ja, ni sög ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nån som kan förklara tifon eller visa bilder? Snygga, fula, dåliga, meningsfulla mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) . http://aik.pi.se/guestbook/bildbank/image....bildbankid=1775 http://aik.pi.se/guestbook/bildbank/image....bildbankid=1777 AIK hade mosaik tifo.. Där de först står "1891" sen vänder vi och de står "AIK". Dif hade något.. ja vad var de? flaggor och.. stockholmstads logga.. eller nåt? Iallafall.. Dåligt av dif att börja alldeles för tidigt med tifot.. Men de är ju sant.. Bara Halva difs läktare började.. sen kom resten.. så de såg verkligen förjävligt ut.. haha sopor! Redigerad 27 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Det var ju ganska najs ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vi tar er nästa derby, sen fumlade ni till erat tifo också ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Vi tar er nästa derby, sen fumlade ni till erat tifo också ^^ Och de gjorde inte ni eller? http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=3 Läs, ni är så jävla ägda.. så ni borde stanna hemma från skolan. Redigerad 28 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Kul att så fort AIK vinner så vet jag inget om fotboll? Jag skiter väl i hur era spelare spelade.. De jag vet är att ni sög, för vilka nykomlingar somhelst vet att de ska vara nästan omöjligt att spöa allsvenska vinnarna förra året med 3-1.. Men ja, ni sög ju. Det har jag inte påstått, det jag menar är att du inte kan köpa mina "bortförklaringar" och då kan man ju undra sig vad du förstår. och jag tycker inte DIF var så mycket sämre spelmässigt än AIK, vi hade hörnorna, grymt många farliga frisparkslägen, avsluten över huvud taget hade vi mer utav. Det var bara den här glöden i mitten som AIK hade och inte vi. AIK floppade gansak rejält med sitt mosaik. Lite roligt att man änvände mosaik igen, det var ju inte så många dagar senast. Undra vad som kommer förställa nästa mosaiktifo mot Bajen? För att snacka om DIFs så var det kanske inte så mycket att kommentera eftersom jag inte har sett det. Men jag märkte att det var ett tifo och det är faktiskt starkt att ha det på en bortamatch. Sen att du tar ännu en halvdålig krönika av den där jävla Esk gör inte saken bättre. Efter att ha läst det där så går jag till skolan ändå. Djurgår'n tills jag dör för fan. Redigerad 28 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Det har jag inte påstått, det jag menar är att du inte kan köpa mina "bortförklaringar" och då kan man ju undra sig vad du förstår. och jag tycker inte DIF var så mycket sämre spelmässigt än AIK, vi hade hörnorna, grymt många farliga frisparkslägen, avsluten över huvud taget hade vi mer utav. Det var bara den här glöden i mitten som AIK hade och inte vi. AIK floppade gansak rejält med sitt mosaik. Lite roligt att man änvände mosaik igen, det var ju inte så många dagar senast. Undra vad som kommer förställa nästa mosaiktifo mot Bajen? För att snacka om DIFs så var det kanske inte så mycket att kommentera eftersom jag inte har sett det. Men jag märkte att det var ett tifo och det är faktiskt starkt att ha det på en bortamatch. Sen att du tar ännu en halvdålig krönika av den där jävla Esk gör inte saken bättre. Efter att ha läst det där så går jag till skolan ändå. Djurgår'n tills jag dör för fan. Jag köper den inte för att de alltid varit så.. Se hur många pappor och döttrar som sket i eran buss.. så ni fick ställa in den.. Eller hur va det? Ja, berätta gärna när vårat mosaiktifo senast va? Sen kan man ju påpeka att erat tifo såg typ likadant ut som de ni hade mot HIF. Bara att ni bytte dif loggan mot stockholms.. Och ändrade lite i färgerna.. Djurgården hade 10 HÖRNOR. Och öhrlund tog alla i famnen.. Redigerad 28 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Och nu ser man fram emot sveriges folkrikaste derby på tisdag GAIS - Blowit. En av hjältarna i GAIS James Keene är tyvärr avstängd så får la se hur d går.. Redigerad 28 april, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Och nu ser man fram emot sveriges folkrikaste derby på tisdag GAIS - Blowit. En av hjältarna i GAIS James Keene är tyvärr avstängd så får la se hur d går.. Hahahaha, folkrikaste derby. Yeah right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts