Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Vilken match säger ja när det var 2 min kvar så trodde ja verkligen att Liverpool hade förlorat sen kommer Benayoung och gör 4-4 om det nu var han som gjorde 4-4 målet. Men Liverpool räddade nu iallafall 1 viktig poäng och tycker att Liverpool gör en godkänd match med riktigt jämnt mellan lagen för den delen med och bra kämpat från bägge lagen och vilken vilja. Hoppas nu Liverpool vinner nästa match och Manchester United förlorar nu så Liverpool kan vinna Premier League nu och det var ett bra tag sen de vann serien och skulle sitta fint om dom gör det nu.

Nästa match Liverpool ska spela är nu mot Hull City och hoppas vi tar dom nu. Matchen sänds den 25 april nu i helgen och hoppas verkligen Liverpool vinner denna viktiga match. Och imorn spelar Man UTD och hoppas de förlorar nu mot Portsmouth sen så leder nu Liverpool över united fast med fler i målskillnad som gör att Pool ligger etta nu i serien.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skrivit full matchrapport och lite reflektioner på min blogg.

Annars hänvisar jag till vad Niva skrivit. Enligt honom är det den bästa Premier League matchen som någonsin spelats och då har han sett massor av fotboll, det lovar jag. Han säger till och med att det var bättre än Chelsea-Liverpool.

Jag är fortfarande helt körd. Vilken match! Jag får gåshud när jag ser repriserna. Detta mina kära vänner är fotboll när den är som bäst.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skrivit full matchrapport och lite reflektioner på min blogg.

Annars hänvisar jag till vad Niva skrivit. Enligt honom är det den bästa Premier League matchen som någonsin spelats och då har han sett massor av fotboll, det lovar jag. Han säger till och med att det var bättre än Chelsea-Liverpool.

Jag är fortfarande helt körd. Vilken match! Jag får gåshud när jag ser repriserna. Detta mina kära vänner är fotboll när den är som bäst.

Håller fullständigt med dig så här ska fotboll verkligen vara. Och kan hålla med detta är en av de bästa matcherna jag har sett på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trots att det är fem dagar kvar så håller jag på att dö av nervositet. Taggar som fan! TAGGA AXEL&SEBBE!

SKOJA INTE! Kan knappt sova, biter konstant på naglarna, avundas alla som lyckats få en biljett till Emirates, och ber till Jesus, Mammon och Javeh att våra Gunners med Davies, Arsjavin och Fabregas i spetsen ska köra över den stora röda maskinen.

Heh nej, skämt åsido, jag är dålig på att peppa så här långt i förväg, om det inte gäller typ festivaler, men jag ser fram emot matchen, och ska göra mitt bästa för att se den!

edit: ett 'o' för lite i Eto'o

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SKOJA INTE! Kan knappt sova, biter konstant på naglarna, avundas alla som lyckats få en biljett till Emirates, och ber till Jesus, Mammon och Javeh att våra Gunners med Davies, Arsjavin och Fabregas i spetsen ska köra över den stora röda maskinen.

Heh nej, skämt åsido, jag är dålig på att peppa så här långt i förväg, om det inte gäller typ festivaler, men jag ser fram emot matchen, och ska göra mitt bästa för att se den!

edit: ett 'o' för lite i Eto'o

Uhm.. Vem? :rolleyes:

Jag tror det blir lika imorgon, sedan får vi panga sönder djävlarna hemma på Emirates.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm.. Vem? :rolleyes:

Uhm, du vet... Äsch, finns ingen chans att jag kan slingra mig ur denna - jag är ruskigt dålig på att följa Arsenal, och kan tyvärr få spelare, så efter jag tömt min namndatabas (fråga mig inte varför jag inte bara skrev Arshavin) gjorde jag en snabbgoogling för att hitta en tredje spelare (exempel ska alltid skrivas i tre), och det blev på något vänster 'Davies'. Hrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken match?

--------------------------

Blä, 1 - 0 och fördel till Djävlarna.

Nåväl, det kunde ha varit värre, två mål hemma på Emirates är absolut inga omöjliga saker att utföra. Det här har vi i en oknuten ask.

United - Arsenal såklart. Som det såg ut idag kommer ni inte ha en chans, hade Arsenal ens en riktig målchans?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

United - Arsenal såklart. Som det såg ut idag kommer ni inte ha en chans, hade Arsenal ens en riktig målchans?

Jodå, tre stycken solklara chanser som bör vara mål.

Jag får nästan ställa frågan tillbaka angående andra halvlek, där ni egentligen bara hade Ronaldos ribbskott. Hemma på Emirates blir vi såklart snäppet vassare.

Manchesters mål är ju ett slumpmål också, ett mål är ju visserligen ett mål. Men ändå, det känns inte som ni är värda det.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken jäkla kross ikväll alltså, herregud!

Hahahah! Kross? Jävligt starkt ord. Jag ska verkligen inte försköna Arsenals insats, den var dålig ja. Men det var långt ifrån kross. Om du ville se kross så missade du gårdagens match. Trots 0-0 så spelade Barcelona ut Chelsea t o t a l t. United hade sina lägen och vi var tillbakapressade stora delar under första halvlek, men det var aldrig någon tal om kross. Förstår inte varifrån du får det. Bollinnehavet i andra halvlek var jämt fördelat och båda lagen hade sina lägen. United var dominerande i första, dock inte lika dominerande som Barca. Arsenal tog igen i andra och var nästan det bättre laget. Sett över hela matchen var United bättre och jag skulle kunna gå så långt att kunna säga att dem var värda vinsten (dock ett oturligt mål), men var i hela fridens namn får du kross ifrån Tweak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor