SilentViper Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Tror Man utd tar Arsenal nu i semifinalen då Utd har varit riktigt starka dom senaste matcherna nu tror det kommer bli svårt för Arsenal nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Tror Man utd tar Arsenal nu i semifinalen då Utd har varit riktigt starka dom senaste matcherna nu tror det kommer bli svårt för Arsenal nu. Konstigt resonemang då United just inte varit starka. De är inne i en formsvacka och trots att resultaten är där så är inte spelet där. Jämför det Man U i vintras med det just nu, enligt mig en stor skillnad. Har även läst vad en del Unitedsupportrar skrivit och de verkar minsann vara på samma linje. Visst, i dagsläget så erkänner jag själv att United är ett bättre lag än Arsenal trots deras formsvacka, men jag tror minst sagt Arsenal har en chans. Vi har en formtopp och har inte förlorat en enda match sen förlusten mot Man City i Premier League i höstas/vintras. Det kommer dock bli två fantastiska matcher och jag ser chansen som 50/50 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 När sänds denna match mellan Arsenal och Man utd? Ska bli intressant att se den matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 När sänds denna match mellan Arsenal och Man utd? Ska bli intressant att se den matchen. Spelas om 2 veckor, kommer inte ihåg vilken dag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 När sänds denna match mellan Arsenal och Man utd? Ska bli intressant att se den matchen. 29 April Arsenal - Manchester United Emirates Stadium 5 Maj Manchester United - Arsenal Old Trafford Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 29 April Arsenal - Manchester United Emirates Stadium Visas den i svensk TV? Om ja, vilken kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 (redigerad) Visas den i svensk TV? Om ja, vilken kanal? Självklart sänds den i svensk TV. Första mötet sänds på Viasat Fotboll (matchen startar 20:45, men sändningen börjar tidigare). Andra mötet tror jag kommer att sändas på TV 6, men är ej säker. Om den inte gör det så sänds den än en gång på Viasat Fotboll Edit: Skrev fel i mitt förra inlägg. Man U spelar hemma först och det hela avslutas på Emirates den femte maj. Redigerad 16 april, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Mitt kära VSK har premiär i ettan på söndag ska faktiskt bli kul att glo på. Agent.47 du lär ju gå också för jag har för mig att du är V-åsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Ja jag bor V-ås men jag håller inte så mycket på VSK men var det inte gratis inträde nu på söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Ja jag bor V-ås men jag håller inte så mycket på VSK men var det inte gratis inträde nu på söndag? http://www.vskfotboll.nu/ Svar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Då vet ja. Kanske kommer och glor lite. eliizar kanske vi träffas vid arenan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Ställ dig på klacksidan så ses vi säkert, klart du ska gå Gratis är gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Ställ dig på klacksidan så ses vi säkert, klart du ska gå Gratis är gött Första VSK matchen i fotboll var när det var invigning där så ja vet inte vart klacken står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 (redigerad) Fittdrogba. Vad tänkte egentligen Fabianski? Och vad i hela jävla fan tänkte Wenger med sin startelva? Champions League är enda hoppet kvar för en titel. Det tråkiga är att det känns som det kommer gå ännu ett år utan en titel. Hora. Skrivit nytt inlägg på min blogg. Roligt att den får allt fler läsare! Redigerad 18 april, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 eliizar tror ja blir hemma imorn då jag är hur stel som helst i kroppen kan knappt gå av den träningsverk jag har. Men vi få se hur ja känner mig imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 (redigerad) eliizar tror ja blir hemma imorn då jag är hur stel som helst i kroppen kan knappt gå av den träningsverk jag har. Men vi få se hur ja känner mig imorn. Det var tråkigt att du inte kom! Nu när det var sjukt mycket folk! Eller ja, iallafall rekord för arenan. Skönt med en vinst iallafall! Redigerad 19 april, 2009 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Ikväll är det då Liverpool mot Arsenal på Canal + sport 1 och som vanligt så har man inte den kanalen och kan inte följa matchen. Men jag hoppas nu Liverpool inte har tappat sin moral nu och hoppas dom kan slå Arsenal nu ikväll. Finns det nån sida som streamar matchen nån svensk sida utan att betala engelsk sida går lika bra. Jag önskar Liverpool lycka till. Kicken hur tror du det går för Arsenal idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Ikväll är det då Liverpool mot Arsenal på Canal + sport 1 och som vanligt så har man inte den kanalen och kan inte följa matchen. Men jag hoppas nu Liverpool inte har tappat sin moral nu och hoppas dom kan slå Arsenal nu ikväll. Finns det nån sida som streamar matchen nån svensk sida utan att betala engelsk sida går lika bra. Jag önskar Liverpool lycka till. Kicken hur tror du det går för Arsenal idag? http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=36113&part=sports Det finns streams som du endast behöver WMP till, men det är oftast de sämsta. Det bästa är om du laddar ner gratisprogrammet Sopcast och streamar med det. Jag har nästan sett varenda arsenalmatch med sopcast. Hur jag tror det går för Arsenal? Läs min blogg! http://arseeenal.blogg.se/ ** Om du inte orkar kan jag sammanfatta med en mening tre meningar (alltid jag som ska skriva wot:s). Jag tror att det finns en chans att vi vinner, men vi är underdogs och Liverpool prioriterar ligan till 100 %. De har även inte behövt spela en match i FA-cupen som vi behövt göra. Det kommer bli sanslöst svårt och jag tror Liverpool har störst chanser till att vinna. Men Arsenal har 18 raka utan förlust i ligan och det ska mycket till för att det ska slås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 VILKEN JÄVLA MATCH, VILKEN JÄVLA MATCH, VILKEN JÄVLA MATCH, JAG ÄR HELT SLUT. ARSHAVIN FYRA MÅL, FYRA JÄVLA MÅL, HUR FAN GÖR MAN FYRA MÅL PÅ ANFIELD. OCH SÅ KOMMER TORRES. OCH. 4-4. VILKET JASp laåpkds aspoåkd opaskd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Arshavin är dagens fucking hjälte, han och Fabianski. Jag satt inte ned en sekund under andra halvlek, jag stod förresten inte stilla heller. Jag hoppade och skrek. Äckligt att Pool kommer tillbaka till 4 - 4. Hatar att Fabregas inte stod på rätt sida i slutet, han hade lätt kunnat göra mål även om han stod den där halvmetern åt rätt håll. Bendtner gör en rätt dålig match vilket man är van vid vid det här laget. Tar för lång tid på sig och slarvar med passen. Ett bra hemmåtjobb dock. Gibbs gör en sjuhelvetes match, 19åringen gör näst intill allt rätt, några små misstag men inga märkvärdiga saker. Silvestre, Silvestre, jag har aldrig gillat honom, det ser fortfarande ut som han försöker få Arsenal till en förlust varje gång han är med, åååh, vi behöver en ny reservback! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts