kicken Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag kan säga att jag fick alla matchens mål i repris av Aftonbladet, det tackar vi så mycket för. 14 mål*2 plus halvtidsresultatet plus slutresultatet*2. Äckliga pengasugare! Hur mycket förlorade du sammanlagt och varför använde du sms-tjänsten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Hur mycket förlorade du sammanlagt och varför använde du sms-tjänsten ? När jag kollade någon gång mitt under sms-rushen så var jag uppe i 53kr ungefär. Nu är det 126.38. Den är bra att ha de gånger man inte kan se matcher, som igår till exempel, förutom att det faktum att vid alla målsnåla matcher så skickas alla sms dubbelt. Men igår tog fan priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Spännande match imorgon även om jag anser att United redan tagit hem ligatiteln. Tror dessvärre även att United tar sig segrande ur striden, full pott mot chelsea och Man u skulle ju dock inte skada . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Vad få fotbollsentusiaster vi har här Det är bara när det är stormatcher och CL som ni skriver någonting och då oftast en eller två meningar. En aktivare fotbollstråd, come on! Idag börjar allsvenskan och mitt kära ÖSK möter DIF på bortaplan. Jag gissar på 1-1 men garderar mig med 1-2 Sedan är det Arsenal - Man City om knappt en timma! Jag har inte missat en enda (inte en enda!) arsenal-match den här säsongen. Något som jag har anledning att vara stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Idag börjar allsvenskan och mitt kära ÖSK möter DIF på bortaplan. Jag gissar på 1-1 men garderar mig med 1-2 Heja DIF! (finns det någon bra RSS där man kan följa allsvenskan?) Och jag är Arsenal-fan, dock ungefär så passiv man kan vara. Jag önskar att jag var bättre på att följa med i CL/PL, och framförallt se fler matcher, men det har bara inte blivit av. Oh well, får sätta mig in nästa säsong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Och jag är Arsenal-fan, dock ungefär så passiv man kan vara. Jag önskar att jag var bättre på att följa med i CL/PL, och framförallt se fler matcher, men det har bara inte blivit av. Oh well, får sätta mig in nästa säsong! Ungefär så kände jag förra säsongen, men när kicken fick reda på att jag lutade år Arsenal var det typ det han snackade om hela tiden. Man kan väl säga att jag rycktes med av stämningen och sedan nån månad har jag sett varenda match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Heja DIF! (finns det någon bra RSS där man kan följa allsvenskan?) Och jag är Arsenal-fan, dock ungefär så passiv man kan vara. Jag önskar att jag var bättre på att följa med i CL/PL, och framförallt se fler matcher, men det har bara inte blivit av. Oh well, får sätta mig in nästa säsong! Haha, det kom oväntat! Det vill säga det faktum att du är ett Arsenal-fan, haha! Kul iaf! En bra RSS, hmm. Jag har inte följt AS så bra på senare år, men tänkte göra ett försök i år. RSS vet jag inte så mycket om, men jag kan tipsa dig om Allsvenskans hemsida, fotbollskanalen.se samt svenskafans (avdelning:dif)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Haha, det kom oväntat! Det vill säga det faktum att du är ett Arsenal-fan, haha! Kul iaf! En bra RSS, hmm. Jag har inte följt AS så bra på senare år, men tänkte göra ett försök i år. RSS vet jag inte så mycket om, men jag kan tipsa dig om Allsvenskans hemsida, fotbollskanalen.se samt svenskafans (avdelning:dif)! Heh, "fan" kanske är att överdriva, men supporter iallafall! Var i London för några år sedan (tror det var runt 2002) med familjen, och tyckte det vore kul att gå på en PL-match. Matchen Arsenal - Chelsea spelades, vilken vi gick på, där jag gav mig fan på att heja på Arsenal. Vi vann iallafall, tror det blev 3-2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Fan att inte Hammarby kunde göra 2-1 i contringen de fick. Men bra iallafall att Hammarby räddade andra straffen idag även ett snyggt mål som Hammarby gjorde. Synd bara att detta vart min sista allsvenska match då tv4 kommer inte sända fler matcher från allsvenskan och orkar inte skaffa canal +. Finns det sidor som sreamar allsvenska matcherna live så man kan kolla via internet net på det laget man vill följa? Sen fattar ja inte Elfsborg hade typ ett bra mål läge för 1-1 i första halv lek. Då bollen kom på mål linjen men inga spelare från Elfsborg kom och gjorde inge. Iallafall vad jag såg. Redigerad 4 april, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Riktigt skön premiär! Bra väder, årets mål och dominans i Borås. Skönt att det dragit igång nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Så jävla gott att vara igång, lite tråkigt att mattan på Råsunda ser förjävlig ut. Alltid kul att se yngre spelare ta för sig, Mutumba och Özkan speciellt. Man ska ju inte hurra för mycket kanske, (senast vi vann en premiär åkte vi ur) så man vet ju aldrig, men AIK ser utan tvekan gladare ut på väldigt många plan i år och de har de gjort under hela försäsongen, bra resultat mot kalmar borta nu så tar vi skåningarna sen. ------------- Typiskt, 3-2 till United, jag hade väl egentligen inte trott något annat, men ändå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) 1-1 mot Villareal.. Arsenal tyckte jag ryckte upp sig fram mot slutet och vilket mål av Adebayor ! Nu ser jag bara fram emot retur mötet hemma på Emirates Redigerad 7 april, 2009 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) Snacka om att sätta en fet vägg framför en bil som heter Liverpool i 200Km/h. Chelsea helt klart värda segern och jag är rädd att Pool inte klarar av att ge oss ännu en överraskning i årets Champions League . Redigerad 8 april, 2009 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Vad få fotbollsentusiaster vi har här Det är bara när det är stormatcher och CL som ni skriver någonting och då oftast en eller två meningar. En aktivare fotbollstråd, come on! Idag börjar allsvenskan och mitt kära ÖSK möter DIF på bortaplan. Jag gissar på 1-1 men garderar mig med 1-2 Sedan är det Arsenal - Man City om knappt en timma! Jag har inte missat en enda (inte en enda!) arsenal-match den här säsongen. Något som jag har anledning att vara stolt över! ÖSK FAN DU OCKSÅ? Först FBK, sen Arsenal och nu självaste ÖSK?! Håll till E-tuna du :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 (redigerad) Snacka om att sätta en fet vägg framför en bil som heter Liverpool i 200Km/h. Chelsea helt klart värda segern och jag är rädd att Pool inte klarar av att ge oss ännu en överraskning i årets Champions League . Äh ryck upp dig Liverpool kommer ta igen det. Se bara finalen mellan Liverpool och Milan när Liverpool låg under 3-0 i första halvlek sen andra halvlek så tog dom igen till 3-3 och det gick över till straffar och Liverpool vann ju CL då. Sen så spelar ju inte John Terry retur mötet ju Liverpool kommer ta detta nu bara med lite tur och bra passnings spel och rätt taktik så ska vi ta Chelsea "You'll Never Walk Alone" Redigerad 11 april, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Snacka om att sätta en fet vägg framför en bil som heter Liverpool i 200Km/h. Chelsea helt klart värda segern och jag är rädd att Pool inte klarar av att ge oss ännu en överraskning i årets Champions League . Äh ryck upp dig Liverpool kommer ta igen det. Se bara finalen mellan Liverpool och Milan när Liverpool låg under 3-0 i första halvlek sen andra halvlek så tog dom igen till 3-3 och det gick över till straffar och Liverpool vann ju CL då. Sen så spelar ju inte John Terry retur mötet ju Liverpool kommer ta detta nu bara med lite tur och bra passnings spel och rätt taktik så ska vi ta Chelsea "You'll Never Walk Alone" HAHAHA! Ååh ,så jävla skönt. Ni ska bara veta hur mycket jag njuter nu. Liverpool är fuckat. ** Ett jäääkla tungt avbräck i och med att Gallas missar slutet av hela säsongen. Han hade kommit tillbaka starkt efter att han blivit av med kaptensbindeln och har antagligen haft sin bästa tid i Arsenal. Mycket talar för att han kommer bli såld i sommar, så det kunde mycket gärna varit hans sista match i en arsenaltröja. Gibbs och Fabianski som är ersättare för Clichy respektive Almunia kommer nog göra bra ifrån sig, men det är just mittbacksplatsen som oroar. Jag ser hellre att fiskskallen (Silvestre) tar den då han har mer erfarenhet och rutin jämfört med Djorou. Nu blev han ändå skadad i dagens match så Silvestre lär ta den platsen ändå, men skadehelvetet har gjort mig så himla deprimerad i år. Vi har inte ens varit nära en helt skadefri trupp. Hemskt. Jag siktar redan på nästa säsong. Ioförsig tror jag att vi tar oss vidare till final i CL, men där lär vi åka på storsmäll mot Barcelona (ja, har både räknat ut Chelsea, Bayern och Liverpool). ** NU TAGGAR VI! ÖSK FAN DU OCKSÅ? Först FBK, sen Arsenal och nu självaste ÖSK?! Håll till E-tuna du :3 Du ljuger så jäkla mycket. Håll dig till CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Eh Kicken vi får se hur det går i sista mötet nu. Vi vet ju att Liverpool kan ta igen detta som de har gjort förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Fyfan va Göteborg hade lekstuga idag Haha 5-0 målet var väldigt imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Tänker inte ens kommentera dagens usla insats mot göteborg. Dagens och en av årets matcher spelades idag, Derby della capitale, Lazio - roma. Ren överkörning av Lazio stundtals, den enda i roma som ville var typ Baptista, och äntligen kan man säga att Lazio vann rättvist mot roma, dom ville mer helt enkelt, och en Europaplats till nästa säsong ser inte så avlägsen ut nu. United gjorde inte mer än vad dom behövde idag heller, Sunderland är ett lag dom ska ta 5 av 7 dagar i veckan, och dom håller om inte mycket Liverpool på avstånd, dock skiljer det en poäng just nu, United har börjat dala lite nu och Liverpool kommer rätt starka efter. Men mycket hänger på CL i veckan tror jag också, bägge har otroligt viktiga matcher, Pool som ska resa sig från ett kanske omöjligt underläge, och United ska till Porto, ser väl ut som United har den största chansen för avancemang med 2-2 från första, men Porto kommer inte ge sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 (redigerad) Kiedis jag tror också allt hänger på CL för Liverpool att det är otroligt viktigt för dom att vinna nu mot Chelsea i CL om dom ska få en bra moral som möjligt nu i PL när det inte är så många matcher kvar av serien nu och det skiljer 1 poäng mellan United och Pool nu. Men ja tror fortfarande att Liverpool kan ta tag och vända de behöver ju trots allt 2 mål för det ska stå lika, om nu pool gör 2-0(3-3 totalt) och matchen slutar så visst går det då till förlängning eller behöver Liverpool göra 3-0 för att gå vidare? Jag har inte riktigt fattat det där om jag minns rätt så om matchen hade slutat 0-0 och retur mötet samma resultat så skulle borta laget gått vidare nu efter retur mötet. Men dock är det inte omöjligt att ta igen detta då Liverpool har lyckats förr. Bara om Liverpool har den där känslan riktiga känslan att dom vill vinna nu sen att dom har en stark moral nu och kanske att de vann nu med 4-0 mot Blackburn kan vara det lilla avgörandet mot Chelsea också att de kan ha fått mer förtroende för sig själva och för laget. Men som sagt bara om Liverpool har den starka känslan av att de vill vinna såklart vill dom vinna och att dom har den starka moralen från tränarna och spelarna. Sen att de kör med rätt taktik och rätt passningsspel och försöka träffa så bra som möjligt mot mål så ska allt gå bra för dom. Redigerad 11 april, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts