kicken Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Ja, jag håller med dig Halo. Just nu tittar jag på fjärde omgången (trots att de flesta har spelat den femte) av FA-cupen. Wenger har satt ihop ett minst sagt fint lag och han har experimenterat en del med positionerna. Just nu så spelar de fantastisk fotboll. Vela på vänsterkanten och Nasri på högerkanten är superbt och Eduardo! Killen har genomgått något fruktansvärt, mer än ett år utan fotboll. I sin comeback i A-laget så gör han nu mål efter fantastiskt framspel av Vela. Så underbart att se Eduardo tillbaka, jag är så jävla glad nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 [12:29:34] kicken säger: Skriv upp en sak [12:29:37] kicken säger: Jag ska lova dig en sak [12:29:40] kicken säger: Om Barca vinner CL så [12:29:49] kicken säger: Så ska jag kleta in hela mig i filmjölk [12:29:56] kicken säger: Och lägga upp på YouTube [12:29:59] kicken säger: Skriv upp det nu! [12:30:02] kicken säger: Så säker är jag Så, då var det uppskrivet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Benayoun av alla haha <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Benayoun av alla haha <3 Håller med där visste att Liverpool skulle få till 1-0 målet. Såg matchen när den var inne i 69:onde minuten då ja kom på att Liverpool spelar idag när ja kollade på viasatsport.se. Hoppas Liverpool tar sig till finalen iår. Grattis till Liverpool och är mycket stolt Liverpool-supporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Bra Liverpool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Benayoun av alla haha <3 Håller med där visste att Liverpool skulle få till 1-0 målet. Såg matchen när den var inne i 69:onde minuten då ja kom på att Liverpool spelar idag när ja kollade på viasatsport.se. Hoppas Liverpool tar sig till finalen iår. Grattis till Liverpool och är mycket stolt Liverpool-supporter Bra Liverpool! Jag hatar er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Samma gamla Arsenal är tillbaka Alla skadohelveten som förföljt oss hela säsongen är snart över. Nu är det bara Fabregas och Rosicky - som båda är tillbaka om cirka tre veckor - som är skadade. Men idag, helt sinnes vilka mål. Visserligen var det mot Burnley, men de spelade mycket bra. 1-0 - Sjukt fin soloprestation av Vela som slutar med att chippa den över målvakten (ett avslut i världsklass). 2-0 - Ett av Eduardos snyggaste mål någonsin. Många trodde inte att han skulle vara sig lik efter skadan, men han är tillbaka på allvar. Han sköt in bollen på en volley via sitt skenben/vadben och allt var medvetet. Först trodde jag det var en helträff, men vilket jävla mål han gör. 3-0 - Underbart framspel av Song som klackar den till Eboue som varit kritiserad en längre tid som avslutar hårt i vänstra hörnet. Så himla snyggt det också. NU KROSSAR VI ROMA PÅ ONSDAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Alla Arsenals mål som kicken beskriver finns att se här: http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/via...ticle4602629.ab Det jag egentligen ville säga är att alla Arsenals mål i den senaste matchen är med i sportbladets tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 We shall not, We shall not be moved Cause were the team, that gonna win the european cup again!!!!!!! Straffen var feldömd men i övrigt så körde de röda över real idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 We brought the lad from sunny spain torres torres! Pojkspolingen visar var skåpet ska stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Ska bli kul att se United mot Inter idag. Då jag varken är ett United eller Inter fan så hoppas jag på en jämn match och underhållande match men jag tror att United tar en enkel 1 - 0 seger. Redigerad 11 mars, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Ska bli kul att se United mot Inter idag. Då jag varken är ett United eller Inter fan så hoppas jag på en jämn match och underhållande match men jag tror att United tar en enkel 1 - 0 seger. Går den på någon 'vanlig' kanal, eller bara PPV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Går den på någon 'vanlig' kanal, eller bara PPV? Om du inte är kinkig med kvalitén så finns det oändligt många streams på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Fasen vad jag vill att Zlatan ska lyckas ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Ojojoj spännande nu. Förläggning Roma - Arsenal ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Härligt att ha slagit ut Inter, såg tyvärr inte matchen så kan inte uttala mig så mycket om den. Tråkigt att inte Real kunde klappa till Livepool igår bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Vad fan händer i Arsenals match? Jag har fått tre sms om att det blivit mål i 120:e minuten? Edit: Nu kom det fjärde, måste vara något jävla fel hos Aftonbladet. Edit igen: Sex sms, och det står 120:e minuten i alla sms. Skedde alla dessa mål under förlängningen? SJU JÄVLA SMS, JAG BLIR RUINERAD! SKA VARENDA JÄVLA SPELARE PÅ PLAN FÅ GÖRA MÅL INNAN MATCHEN ÄR SLUT!? Edit: Vad fan, kom på att det är straffas såklart. Bra att det inte står med i sms:en. Äntligen tog det slut, fjorton fakking sms. Som grädde på moset skickade Aftonblaskan dessutom två sms där slutresultatet stod. Som om de inte fått in tillräckligt med pengar. Det blev alltså 7 - 7 efter straffar, vilket betyder att Arsenal vandrade vidare. Redigerad 11 mars, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Vad fan händer i Arsenals match? Jag har fått tre sms om att det blivit mål i 120:e minuten? Edit: Nu kom det fjärde, måste vara något jävla fel hos Aftonbladet. Edit igen: Sex sms, och det står 120:e minuten i alla sms. Skedde alla dessa mål under förlängningen? SJU JÄVLA SMS, JAG BLIR RUINERAD! SKA VARENDA JÄVLA SPELARE PÅ PLAN FÅ GÖRA MÅL INNAN MATCHEN ÄR SLUT!? Edit: Vad fan, kom på att det är straffas såklart. Bra att det inte står med i sms:en. Äntligen tog det slut, fjorton fakking sms. Som grädde på moset skickade Aftonblaskan dessutom två sms där slutresultatet stod. Som om de inte fått in tillräckligt med pengar. Det blev alltså 7 - 7 efter straffar, vilket betyder att Arsenal vandrade vidare. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH! HAHAHAHHAHAHAHAH! HAHAHAHAHAH ! HAHAHAHAHAHAH! Alltså, vilka jävla straffar. Satt och darrade hela jävla tiden. Hjärtat i 180 blås. Så jävla onödigt att man inte gjorde fler mål på hemmaplan. Men så kommer Totteninin eller vad fan han heter och skjuter över. Så jävla äckligt. ALDRIG MER STRAFFAR, PALLAR FÖR FAN INTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Oh, spännande med straffar och hela köret! (Slår vad om att Kicken klättra på väggarna där hemma när straffarna sköts XD) Edit: To late.... : ( Redigerad 11 mars, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH! HAHAHAHHAHAHAHAH! HAHAHAHAHAH ! HAHAHAHAHAHAH! Alltså, vilka jävla straffar. Satt och darrade hela jävla tiden. Hjärtat i 180 blås. Så jävla onödigt att man inte gjorde fler mål på hemmaplan. Men så kommer Totteninin eller vad fan han heter och skjuter över. Så jävla äckligt. ALDRIG MER STRAFFAR, PALLAR FÖR FAN INTE. Jag kan säga att jag fick alla matchens mål i repris av Aftonbladet, det tackar vi så mycket för. 14 mål*2 plus halvtidsresultatet plus slutresultatet*2. Äckliga pengasugare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts