Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Ja, jag håller med dig Halo. Just nu tittar jag på fjärde omgången (trots att de flesta har spelat den femte) av FA-cupen. Wenger har satt ihop ett minst sagt fint lag och han har experimenterat en del med positionerna. Just nu så spelar de fantastisk fotboll. Vela på vänsterkanten och Nasri på högerkanten är superbt och Eduardo! Killen har genomgått något fruktansvärt, mer än ett år utan fotboll. I sin comeback i A-laget så gör han nu mål efter fantastiskt framspel av Vela. Så underbart att se Eduardo tillbaka, jag är så jävla glad nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[12:29:34] kicken säger:

Skriv upp en sak

[12:29:37] kicken säger:

Jag ska lova dig en sak

[12:29:40] kicken säger:

Om Barca vinner CL så

[12:29:49] kicken säger:

Så ska jag kleta in hela mig i filmjölk

[12:29:56] kicken säger:

Och lägga upp på YouTube :lol:

[12:29:59] kicken säger:

Skriv upp det nu!

[12:30:02] kicken säger:

Så säker är jag

Så, då var det uppskrivet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Benayoun av alla haha <3

Håller med där visste att Liverpool skulle få till 1-0 målet. Såg matchen när den var inne i 69:onde minuten då ja kom på att Liverpool spelar idag när ja kollade på viasatsport.se. Hoppas Liverpool tar sig till finalen iår. Grattis till Liverpool och är mycket stolt Liverpool-supporter :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Benayoun av alla haha <3

Håller med där visste att Liverpool skulle få till 1-0 målet. Såg matchen när den var inne i 69:onde minuten då ja kom på att Liverpool spelar idag när ja kollade på viasatsport.se. Hoppas Liverpool tar sig till finalen iår. Grattis till Liverpool och är mycket stolt Liverpool-supporter :)

Bra Liverpool!

Jag hatar er alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Samma gamla Arsenal är tillbaka :)

Alla skadohelveten som förföljt oss hela säsongen är snart över. Nu är det bara Fabregas och Rosicky - som båda är tillbaka om cirka tre veckor - som är skadade. Men idag, helt sinnes vilka mål. Visserligen var det mot Burnley, men de spelade mycket bra.

1-0 - Sjukt fin soloprestation av Vela som slutar med att chippa den över målvakten (ett avslut i världsklass).

2-0 - Ett av Eduardos snyggaste mål någonsin. Många trodde inte att han skulle vara sig lik efter skadan, men han är tillbaka på allvar. Han sköt in bollen på en volley via sitt skenben/vadben och allt var medvetet. Först trodde jag det var en helträff, men vilket jävla mål han gör.

3-0 - Underbart framspel av Song som klackar den till Eboue som varit kritiserad en längre tid som avslutar hårt i vänstra hörnet. Så himla snyggt det också.

NU KROSSAR VI ROMA PÅ ONSDAG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan händer i Arsenals match? Jag har fått tre sms om att det blivit mål i 120:e minuten?

Edit: Nu kom det fjärde, måste vara något jävla fel hos Aftonbladet.

Edit igen: Sex sms, och det står 120:e minuten i alla sms. Skedde alla dessa mål under förlängningen?

SJU JÄVLA SMS, JAG BLIR RUINERAD! SKA VARENDA JÄVLA SPELARE PÅ PLAN FÅ GÖRA MÅL INNAN MATCHEN ÄR SLUT!?

Edit: Vad fan, kom på att det är straffas såklart. Bra att det inte står med i sms:en.

Äntligen tog det slut, fjorton fakking sms. Som grädde på moset skickade Aftonblaskan dessutom två sms där slutresultatet stod. Som om de inte fått in tillräckligt med pengar.

Det blev alltså 7 - 7 efter straffar, vilket betyder att Arsenal vandrade vidare.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan händer i Arsenals match? Jag har fått tre sms om att det blivit mål i 120:e minuten?

Edit: Nu kom det fjärde, måste vara något jävla fel hos Aftonbladet.

Edit igen: Sex sms, och det står 120:e minuten i alla sms. Skedde alla dessa mål under förlängningen?

SJU JÄVLA SMS, JAG BLIR RUINERAD! SKA VARENDA JÄVLA SPELARE PÅ PLAN FÅ GÖRA MÅL INNAN MATCHEN ÄR SLUT!?

Edit: Vad fan, kom på att det är straffas såklart. Bra att det inte står med i sms:en.

Äntligen tog det slut, fjorton fakking sms. Som grädde på moset skickade Aftonblaskan dessutom två sms där slutresultatet stod. Som om de inte fått in tillräckligt med pengar.

Det blev alltså 7 - 7 efter straffar, vilket betyder att Arsenal vandrade vidare.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH! HAHAHAHHAHAHAHAH! HAHAHAHAHAH ! HAHAHAHAHAHAH!

Alltså, vilka jävla straffar. Satt och darrade hela jävla tiden. Hjärtat i 180 blås. Så jävla onödigt att man inte gjorde fler mål på hemmaplan. Men så kommer Totteninin eller vad fan han heter och skjuter över. Så jävla äckligt. ALDRIG MER STRAFFAR, PALLAR FÖR FAN INTE.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH! HAHAHAHHAHAHAHAH! HAHAHAHAHAH ! HAHAHAHAHAHAH!

Alltså, vilka jävla straffar. Satt och darrade hela jävla tiden. Hjärtat i 180 blås. Så jävla onödigt att man inte gjorde fler mål på hemmaplan. Men så kommer Totteninin eller vad fan han heter och skjuter över. Så jävla äckligt. ALDRIG MER STRAFFAR, PALLAR FÖR FAN INTE.

Jag kan säga att jag fick alla matchens mål i repris av Aftonbladet, det tackar vi så mycket för. 14 mål*2 plus halvtidsresultatet plus slutresultatet*2. Äckliga pengasugare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor