Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Jo, visst.. Du kan inte lägga det bakom dig att en tidning Sen en fråkallar bajens fans för bäst.. För trots allt BORDE de va ni som har de.. Eftersom ni vann allsvenskan förra året, japp.

ga. När ni pratar om erat eget tifo, Era supportrar osv. Du kallar ni är 2a då eller? Eftersom bajen kom 1a i en tidning? Nej, skulle inte tro de..

Och hur de en är... Ni kan inte åka buss! :rolleyes:

Har jag påstått att vi har Sveriges bästa fans pga av att vi vann förra året?

Bajen och Leksand är lag som media alltid gullat med, det är inte bara en tidining som påstår att deras fans är bäst.

Min personliga åsikt är att Djurgården har den bästa publiken, något annat vore konstigt.

Vi kan i alla fall åka tåg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag påstått att vi har Sveriges bästa fans pga av att vi vann förra året?

Bajen och Leksand är lag som media alltid gullat med, det är inte bara en tidining som påstår att deras fans är bäst.

Min personliga åsikt är att Djurgården har den bästa publiken, något annat vore konstigt.

Vi kan i alla fall åka tåg.

Nej de har du inte, jag har påstått att ni BORDE ha det.. Men de har ni ju inte..

Och jag måste säga av erfarenhet.. De är lättare att åka buss än tåg.. Jag lovar. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja... va kan man säga. Blev väldigt positivt överraskad igår. När man såg första kvarten såg det ut som det skulle ble en jämn match. Sedan kommer han där och bara nickar in och man förväntar sig att Black army skulle höja sina röster. Istället hör man ett "KOM IGEN HIF" innan Black army har slutat jubla över målet. Måste säga att kärnan hade ett fantastiskt stöd igår. Konstigt nog så var Black army tysta nästan hela matchen efter målet. Men andra halvlek var ju klart HIF det bättre laget och trots underläge och en... jag skriver inte min åskit om domaren här. Och en domare i mot sig så kämpar ändån HIF på samt stödet. Och jag blev mer och mer sur över AIK-spelarnas beteende. Och sedan kom då målet och jag skrek mig hesare än någonsin. Men om bara HIF hade ingen som kunde skjuta in bollen i mål *HOST*Gustav Andersson*/HOST* så hade säkert HIF vunnit matchen.

Hörde också att polisen hade stormat deras buss i Linköping... vet någon vad som har hänt där borta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argument?

En fråga. är man ledig dan efter annandag påsk?

Och den där grejen att difs fans hördes och sjöng på radion. samma sak som bajen sjöng på derbyt (TV) men inte dif eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argument?

En fråga. är man ledig dan efter annandag påsk?

Och den där grejen att difs fans hördes och sjöng på radion. samma sak som bajen sjöng på derbyt (TV) men inte dif eller?

Patetsikt att sitta o säga, vi hade flera tusen borta mot Djurgården.

Ett derby ä ett derby och räknas inte som någon bortaresa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Patetsikt att sitta o säga, vi hade flera tusen borta mot Djurgården.

Ett derby ä ett derby och räknas inte som någon bortaresa.

Derby ja men bortamatch, bortaplan och bortaresa.

Men ta fram lite argument för " Min personliga åsikt är att Djurgården har den bästa publiken, något annat vore konstigt." så ska vi se om de håller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska kul att man alltid ska vara bäst.. Jag trodde support handlade om att stödja sin klubb..

Men sen finns de ju vissa som bara måsdte hävda sig och vara bättre...

Men herregud har du ingen aning om vad supporterkulur handlar om? Det handlar inte bara om att stötta sitt lag utan att göra det motigt för motståndarlaget också. Det fansen som är det bäst gör laget bäst. Och man vill ju att sitt lag ska vara bäst, då är det ju viktigt att supporterarna är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud har du ingen aning om vad supporterkulur handlar om? Det handlar inte bara om att stötta sitt lag utan att göra det motigt för motståndarlaget också. Det fansen som är det bäst gör laget bäst. Och man vill ju att sitt lag ska vara bäst, då är det ju viktigt att supporterarna är bra.

Jaså? Okej.. säger du det. Jag trodde de helhjärtat var för att sötta sitt lag..

Men visst lite hat ska de ju va mot andra supportrar med..

Men att kröna några som ska vara "bäst" är bara omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM Mot Aik Solna. Inget annat än en vinst är ett måste. Fan vad skönt det ska bli att förhoppningsvis få sätta idioterna på plats. Det är upp till kamp. Klockan 20.00 dånar SFGD på Södra Stå över ett vidrigt Råttsunda fullt med råttor.

DIIIIIIF!!! fan vad skönt det skall bli!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM Mot Aik Solna. Inget annat än en vinst är ett måste. Fan vad skönt det ska bli att förhoppningsvis få sätta idioterna på plats. Det är upp till kamp. Klockan 20.00 dånar SFGD på Södra Stå över ett vidrigt Råttsunda fullt med råttor.

SKA NI GÅ HEM NU! :ermm:

Hoppas du never ever vågar visa dig i denna tråd mer.. Och om du gör de..

AIK ÄGER SKITEN UR ER, ALLSVENSKA VINNARE 2005 MY ASS. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor