Maxz Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Imorgon försvinner allsvenskan, regn, tabellplaceringar, djurgården m.m. bort för en stund. ÄNTLIGEN är det derby igen och det finns fan inga skönare derbyn än när det har gått sämre för AIK på senare tid, hur konstigt det än låter. Ju sämre det går ju färre bönder kommer det och desto bättre stämning blir det. Förra derbyt mot bajen var fan fett, spöregn och ett jävla ös i andra halvlek, DET är mentalitet. Nu kör vi! Alltid kul o kolla dessa matcher när man inte håller på något lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Alltid kul o kolla dessa matcher när man inte håller på något lag Sant, och du blev inte besviken hoppas jag. Känslan på Råsunda idag var fet, även om resultatet inte gick våra väg sedan, men vilket jävla derby, innan, under och efter håller ren europeisk toppklass, möjligtvis inte spelarmässigt men nog fan när det gäller atmosfären. Som sagt, besviken över resultatet men ändå på något sätt nöjd med detta derbyt ändå, det hade klass på alla plan. Vad snutarna idag fick för sig är helt galet, hur kan de ha så mycket adrenalin i kroppen att de gång på gång blåser i 140 rakt in i folkmassor? En kille påkörd och sägs vara allvarligt skadad, och det var bara en tidsfråga innan fler skulle bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Skadade tjejer och 14 åringar var det jag fick höra när jag på väg hem. Gay straff, ganska onödigt med inkastade föremål. Men 2-2 kändes som rättvist efteråt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Alltid trevligt att sitta hemma och njuta åt lite sköna derbyskandaler när Gnaget och Bajen är i farten. Det tråkiga med gårdagen var att man faktiskt inte njöt, allting kändes bara så jävla onödigt. Man känner att det fan har gått lite för långt nu. Sen känns det också som att det inte bara är Hammarby som kommer få lida av konsekvenserna. Ger mig fan på att dom kommer slopa ståplats eller något. Jag vill inte vara någon jävla TV4-reporter, men jag njöt bara inte igår. Annars var det en härlig match. Sköna tifon, bra jävla stämning, bra fotboll och fina mål. Synd bara att domarna inte kan hålla nivån uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Man ska inte skylle oroligheterna på domartabben men det var säkerligen den som gjorde att folk "utan stubin" (fulla 16 åringar?) lackade ur. Sen att man får stå utanför råsunda en timme var ju inte heller så lyckat... Tur att vi spelade på Råsunda iaf annars hade ju raketen kunnat träffa barnfamiljerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Är frusterad över att jag inte kom iväg till Norge som planerat var, är mer frusterad över att TV4 visar Kalmars match. Nåja...Champions League grupperna är klara. Grupperna Manchester - Celtic , love it. Mitt andra lag i Europa, Real Madrid fick en rätt tråkig grupp tycker jag, dom och Juventus borde ta sig vidare. Sen tror jag att som grupperna ser ut på bilden kommer dom även att sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Är frusterad över att jag inte kom iväg till Norge som planerat var, är mer frusterad över att TV4 visar Kalmars match. Nåja...Champions League grupperna är klara. Grupperna Manchester - Celtic , love it. Mitt andra lag i Europa, Real Madrid fick en rätt tråkig grupp tycker jag, dom och Juventus borde ta sig vidare. Sen tror jag att som grupperna ser ut på bilden kommer dom även att sluta. Överraskningen blir att Roma kommer åka ut. Bordeaux är livsfarliga. Annars stör jag mig på de rumänska lagen. Vafan varför rumänska lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Annars stör jag mig på de rumänska lagen. Vafan varför rumänska lag? Pengar, mutor och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Pengar, mutor och pengar. No shit? Haha Aik bjöd tydligen på riktigt fin och bra underhållning igår mot Trelleborg. Nu behöver vi bara vinna hemma mot Örebro och sen Peking och vi är förbi. Dock vinner vi bara över Peking, det blir kryss imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Go norrköping! http://www.ifknorrkoping.se/Nyheter.aspx?a=64557 --- Heif borta imorrn, kan bli kul, kan bli skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Jadu pimpen, matchen mot trelleborg var så rättvis, vi spelade inte fotboll, vi joggade och vi blev överkörda mot trelleborg borta, heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Go norrköping! http://www.ifknorrkoping.se/Nyheter.aspx?a=64557 --- Heif borta imorrn, kan bli kul, kan bli skit. Det blev skit. Fan vad sköööönt! Annars är jag så jävla besviken över matchen idag. Jag var visserligen ganska säker på kryss, men vafan. Det här var den första matchen då vi spelar ut motståndarna förutom Gefle hemma. Kan vi inte få vinna matchen då också? Jävla okyliga avslut och skit. Jag hatar Örebrofans. Vilka jävla mentalt instabila ultraswannabebonnläppar. Vafan stå där och titta på fotbollen. Hoppa inte runt eran jävla trumma ed era fula jävla flaggor och osköna larv. Slå på trumman bonnjävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Japp det blev skit, jag tror vi faller i tabellen nu, många svåra matcher i rad. Fast är det nån gång vi ska slå kalmar e det väl nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Jag hatar Örebrofans. Vilka jävla mentalt instabila ultraswannabebonnläppar. Vafan stå där och titta på fotbollen. Hoppa inte runt eran jävla trumma ed era fula jävla flaggor och osköna larv. Slå på trumman bonnjävlar. Det är en sak att ha en trumma för att hålla takten. En annan är att trumman är sången, det fick man ju se igår ^^ Hörde bara bonkandet och inget annat! Hyffsad match, pissiga avslut. Ska Dahlberg omskolas till mittback nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Men Ljungskile, sjung om erat lag, inte om "Vi älskar samba!" Satsa på musiken istället för fotboll då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Hata trummor i klackar överhuvudtaget! - Alla utan röst får ta en trumma som tröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Blir ett intressant derby den 20 oktober så som det ser ut just nu... Idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Arsenal.....arsenal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 CH. "hahaha bror tar av sig tröjan och grejer hahaha". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Sorry för dubbelpost men........skitsäsong någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts