Halo Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Hahaha nu är jag inte med. Vad har dom gjort nu? "Resten av årets bortaresor är härmed inställda." Egentligen behöver jag väl inte säga mer än så, mötet den 22:a maj gav en 0 procentig ändring. Fortsätter det såhär kommer AIK förmodligen sluta som vilket spanskt liga-lag som helst, ingen bortaresekultur. Det ända som kan ändra på det här nu är att fler supportrar tar tag i det, Bajen och AIK kan inte göra allt själva längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 "Resten av årets bortaresor är härmed inställda." Egentligen behöver jag väl inte säga mer än så, mötet den 22:a maj gav en 0 procentig ändring. Fortsätter det såhär kommer AIK förmodligen sluta som vilket spanskt liga-lag som helst, ingen bortaresekultur. Det ända som kan ändra på det här nu är att fler supportrar tar tag i det, Bajen och AIK kan inte göra allt själva längre. Tragiskt. Jävligt tragiskt. Frågan är vad DIF skulle kunna göra. Jag tror de flesta skulle tycka det vore bäst om man bojkottade bortaresor också. Men det känns som att vi redan har en jävla massa bojkotter och protester på tapeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Tragiskt. Jävligt tragiskt. Frågan är vad DIF skulle kunna göra. Jag tror de flesta skulle tycka det vore bäst om man bojkottade bortaresor också. Men det känns som att vi redan har en jävla massa bojkotter och protester på tapeten. Sant, lite tråkigt att allt händer samtidigt som era vakter ja, du vet. Men fan känns inte alls bra just nu eftersom man nu också gått så långt att det inte spelar någon roll om lagen har en överenskommelse, det kommer bli bojkott ändå. Inte så mycket att göra bara att bita i det sura äpplet, men just nu är äpplet surare än någonsin för att förklara saken enkelt. Vart ska det här sluta? så mycket protest-aktioner, har det någonsin funnits i allsvenskan? i den här lilla ligan i ett lika litet land så borde det inte finnas en ända protest att agera för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag har inte riktigt fått kläm på det här när man går vidare och när man inte går vidare. Måste vi besegra Grekland ikväll för att få gå vidare? Eller räcker det med 0-0. Eller går vi vidare även om vi förlorar? Kan någon förklara för en stackare som inte förstår sig på reglerna i fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jag har inte riktigt fått kläm på det här när man går vidare och när man inte går vidare. Måste vi besegra Grekland ikväll för att få gå vidare? Eller räcker det med 0-0. Eller går vi vidare även om vi förlorar? Kan någon förklara för en stackare som inte förstår sig på reglerna i fotboll Svergie är i en grupp tillsammans med Grekland, Ryssland och Spanien. Alla i gruppen kommer att mötas en gång, där varje förlust ger 0 poäng, oavgjort 1 poäng och vinst 3 poäng. När matcherna i gruppspelet är över går de två lag med mest poäng vidare till kvartsfinal (där man möter ett av de lag som gått vidare från en anna grupp). Efter kvällens match, dvs. första gruppspelsomgången, är det alltså omöjligt att avgöra vilka som går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 3-0 till Spanien mot Ryssland. Hattrick av David Villa. Jag tror på en andraplats i gruppen, och 4 poäng. Förlust mot Spanien, vinst ikväll, oavgjort Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Kolla matchen Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jaaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Bra gjort, Zlatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Bra gjort, Zlatan. Agreed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Jaaaa! (IGEN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Yes! Ni kan förövrigt kolla på matchen här! (Dålig kvalite!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Yes! Ni kan förövrigt kolla på matchen här! (Dålig kvalite!) Alla borde ha fyran, tycker man ju. Jävla roligt mål av Hansson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Redigerad 10 juni, 2008 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 (redigerad) Fattar fortfarande inte vad Sveriges spelidé är?.... Men jag orkar faktiskt inte gnälla nu, all heder åt Zlatans drömträff, men det finns spelare jag vill gnälla på, men jag väntar med det, ikväll har och är det bara fira som gäller. EM är igång på allvar boys Redigerad 10 juni, 2008 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Sverige dominerade första halvlek. Vi krossade andra halvlek. Första halvlek byggde upp nån sorts liten hype hos mig, jag kännde på mig att vi bara värmde upp för andra halvlek. Zlatan såg helt förvånad ut efter att han satte första målet. Tror inte han fattade själv först. Men andra målet var ren bondtur. HEJA SVERIGE EDIT: Tack för tipset Tackleberry Redigerad 11 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Jaha. Gud vad tomt det har varit här i två månader. Kanske dags att denna tråd gör comeback. Hur går det för era favoritlag? Vilka vinner SM-Guld osv.. Själv är jag ypperligt nöjd över Örebros vinst mot Göteborg idag. Fy helsike vad härlig den var. Vilket spel! Tycker dock det är synd att IFK inte lyckades vinna mot Basel. Hoppades faktiskt att de skulle kunna ta sig till gruppspelet i CL, men det har vi inte lyckats med på år och da'r känns det som. Sedan ser jag med spänning fram emot hur det går för Kalmar i Uefa Cup-kvalet. Kalmar är ett lag som bara imponerar. Antagligen Sveriges nästa storlag om det fortsätter som det gör. Tråkigt att de blev av med Santin dock. Han var en riktig artist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 AGGGOOOON MEEEHMEEETIII:D:D Nä allvar nu, allsvenskan är bajs Så är det, jag pallar knappt av och kolla på allsvenskan för den är såå dåliiig, pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Sålänge domaren kommer fortsätta göra årets allsvenska ett helvete för DIF kommer jag fortfarande hålla mig undan den här tråden. Det ska bli intressant att få följa misstagen den stackars domaren kommer göra imorgon. Bortaplan mot Danmark är alltid tufft. Jag har svårt att tro på vinst. Redigerad 9 augusti, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Imorgon försvinner allsvenskan, regn, tabellplaceringar, djurgården m.m. bort för en stund. ÄNTLIGEN är det derby igen och det finns fan inga skönare derbyn än när det har gått sämre för AIK på senare tid, hur konstigt det än låter. Ju sämre det går ju färre bönder kommer det och desto bättre stämning blir det. Förra derbyt mot bajen var fan fett, spöregn och ett jävla ös i andra halvlek, DET är mentalitet. Nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts