dibel Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Trevlig fotbollshelg blev det iallafall. Synd att inter tog det tillslut men glädjescenerna i Catania vägde upp det. SvFF fick dessutom sin fotbollsfest i gävle också, kul för dem men roligast för oss Hammarbyare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Grattis United! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Grattis United! WOHOOOOOOOO! Inte lite nervöst där i slutet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Grattis Manchester United Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Jag gillar inte Manchester United, men jag gillar Chelsea ännu mindre. Underhållande final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan vad skönt, spännande så in åt helvete, även fast jag hatar Chelsea rätt mycket så hade jag tyckt att dom hade vart värda guldet om dom hade vunnit, dom spelade bra, och matchen överlag var riktigt bra, varför spelar dom inte så här i PL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan vad skönt, spännande så in åt helvete, även fast jag hatar Chelsea rätt mycket så hade jag tyckt att dom hade vart värda guldet om dom hade vunnit, dom spelade bra, och matchen överlag var riktigt bra, varför spelar dom inte så här i PL? Hahahaha, så jävla härligt. Jag har inte brytt mig såhär mycket om fotboll på sjukt länge. Jag och min kompis som alltid är här och kollar och som är världens United-fans, han började gråta när Anelka brände, hoppade och skrek i flera minuter och ska gå på gudstjänst på söndag för vi lovade Gud att gå dit om Van Der Sar räddade sista... Detta är sjukt härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Håller med Tackleberry. Bara det att jag hatar lagen. Dock så ville jag så gärna att Chelsea skulle vinna. Det är på grund av Uniteds vidriga flyt dom alltid ska ha, överallt, alltid, vad som än gäller. Det är bara en jävla flyt. Just nu skiter jag i att det är ett bra lag från tränaren via målvakten upp till anfallet, för det kan man inte ta ifrån dom att dom inte är. Men det där jävla flytet dom har får mig att må så jävla illa. Dom gör en BEDRÖVLIG andra halvlek, Chelsea dominerar med två stolpar och en ribba. Men ändå ska dom stora fotbollshororna Ronaldo, Tevez och Van der Sar får vara glada. Då mår jag så illa. Sen att hjälten själv, John Terry ska få bomma straffen mot världens vidrigaste råtta till målvakt är så tragiskt och sorgligt. Chelsea och Terry förtjänade det. Sen var det ju komiskt att Ronaldo missade, inte bara för att det är Ronaldo, utan för att han ska stanna upp. Jag hatar spelare som stannar upp när dom ska slå straff. United och deras små tjuvknep dom håller på med som alltid går hem. TVIFAN. EDIT: Ska kanske påpeka att det här inlägget är en överreaktion och lite förtvivlan. Jag vill inte göra någon som gillar United här sur. Utan bara påpeka att United har vidrig flyt, och det står jag för. Redigerad 21 maj, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Sen var det ju komiskt att Ronaldo missade, inte bara för att det är Ronaldo, utan för att han ska stanna upp. Jag hatar spelare som stannar upp när dom ska slå straff. United och deras små tjuvknep dom håller på med som alltid går hem. TVIFAN. Jamen exakt, gå fram och slå dit den rakt i mål så sitter den. Fast nu har ju ingen av oss spelat en Champions League final... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) EDIT: Ska kanske påpeka att det här inlägget är en överreaktion och lite förtvivlan. Jag vill inte göra någon som gillar United här sur. Utan bara påpeka att United har vidrig flyt, och det står jag för. Tvärtom sitter jag och fnissar åt dig Härliga bilder när pokalen skakas i luften av spelarna. Edit: Klart att Ronaldos straff var lite klantigt. Men det går inte säga annat än att t.ex. Hargreaves gjorde en precis klockren straff. Ingen tvekan och ingenting, rakt upp i taket bara. Redigerad 21 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Håller med Tackleberry. Bara det att jag hatar lagen. Dock så ville jag så gärna att Chelsea skulle vinna. Det är på grund av Uniteds vidriga flyt dom alltid ska ha, överallt, alltid, vad som än gäller. Det är bara en jävla flyt. Just nu skiter jag i att det är ett bra lag från tränaren via målvakten upp till anfallet, för det kan man inte ta ifrån dom att dom inte är. Men det där jävla flytet dom har får mig att må så jävla illa. Dom gör en BEDRÖVLIG andra halvlek, Chelsea dominerar med två stolpar och en ribba. Men ändå ska dom stora fotbollshororna Ronaldo, Tevez och Van der Sar får vara glada. Då mår jag så illa. Sen att hjälten själv, John Terry ska få bomma straffen mot världens vidrigaste råtta till målvakt är så tragiskt och sorgligt. Chelsea och Terry förtjänade det. Sen var det ju komiskt att Ronaldo missade, inte bara för att det är Ronaldo, utan för att han ska stanna upp. Jag hatar spelare som stannar upp när dom ska slå straff. United och deras små tjuvknep dom håller på med som alltid går hem. TVIFAN. EDIT: Ska kanske påpeka att det här inlägget är en överreaktion och lite förtvivlan. Jag vill inte göra någon som gillar United här sur. Utan bara påpeka att United har vidrig flyt, och det står jag för. Fast sett över hela turneringen så har Man U, liksom Chelsea spelat bra fotboll och United har stundtals verkligen fått kriga till sig poäng, dom har inte tagit sig till final och vunnit via flyt, så dom två bästa lagen var i final och ibland måste man få ha turen på sin sida. Känns extra skönt eftersom man själv har vart på plats och följt dom, även om det bara var för en match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Hahahaha, så jävla härligt. Jag har inte brytt mig såhär mycket om fotboll på sjukt länge. Jag och min kompis som alltid är här och kollar och som är världens United-fans, han började gråta när Anelka brände, hoppade och skrek i flera minuter och ska gå på gudstjänst på söndag för vi lovade Gud att gå dit om Van Der Sar räddade sista... Detta är sjukt härligt. Hahaha! Jag skulle antagligen ha samma reaktion om Arsenal vann. -- Trots att jag aldrig hållt på någon av lagen så var jag faktiskt nervös och jag förstår inte varför. Jag unnade båda lagen seger, men hjärtat slog ändå. Och fy vad fult av Tevez i förlängningen att satsa framåt där. Men ännu mer onödigt av Drogba att ge Vidic(?) en örfil. Nu vann United och jag blev väl åtminstone lite glad. Men usch så fruktansvärt att se Terry. Har garanterat aldrig sett någon vara så förstörd på en fotbollsplan, jag började tycka synd om honom sjukt mycket. Om det var någon i Chelsea som verkligen förtjänade det var det Terry och möjligtvis Lampard. Hur som helst, nu vann dom och jag ser fram emot nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag hatar Ronaldo och jag har gjort det länge, den dagen snubben slutar grina så fort han får ett domslut emot sig kan jag, efter viss övertalning ändra min uppfattning. Sen blev jag så jävla glad när han var på väg att bli syndabock, de som varit matchens profil långt före matchen ska INTE lägga straffar, inte heller hjältar eller annat som Terry. Det kan sänka en spelares självförtroende så hårt att vi till och med kanske inte får se han i bra form igen. Nu pratar jag givetvis inte om några vanliga straffar utan om straffar i en CL-final. Nåväl matchen var riktigt bra ändå bara tråkigt (precis som pimp skrev) att spelare som Tevez ska få lyfta bucklan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Så underhållande match! satt och kollade på hela fast jag skulle upp vid 5 idag Bra att United vann också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Fan vad man lider med Terry... Underhållande final var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Så jävla härligt, 9 års väntan är över. Jag var och är fortfarande i extas, detta är helt sjukt, finner inga ord. Matchen var en riktigt hjärtklappning för mig, riktigt berg och dalbana, och detta skit om att Chelsea var värda är äkta BS, Man Utd hade första halvlek, de chanserna var bara cm från tå och mål. Andra var chelseas, men förlägningen var bådas. Glory Glory Man Utd (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Tvärtom sitter jag och fnissar åt dig Härliga bilder när pokalen skakas i luften av spelarna. Edit: Klart att Ronaldos straff var lite klantigt. Men det går inte säga annat än att t.ex. Hargreaves gjorde en precis klockren straff. Ingen tvekan och ingenting, rakt upp i taket bara. Hahaja Hargreaves straff var ögongodis, det kan jag visserligen hålla med om. Killen kan inte ha några som helst känslor för omvärlden eller någonting annat, grymt självförtroende eller vad som helst. Jag vet inte. Men vilken straff, rakt i krökenspektaklet. Samma med Andersons, hade Chec stått kvar så är jag ändå tveksam på om han verkligen tagit den. BAM! Kiedis jag håller med dig. Men på något vis känns det som att Manchester United alltid är steget före Chelsea, i alla fall de kanske 3 senaste åren. Det är inte för att United skulle ha ett bättre lag, för lagen är minst lika bra. Jag tror det hela hänger på Uniteds flyt man har. Just nu känns det som att ingenting kan gå emot dom, och skulle det vara så så har dom säkerligen någon stor grej att skylla på, domaren gjorde något misstag eller annat. Frågan är hur United skulle se ut utan Sir Alex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Hahaja Hargreaves straff var ögongodis, det kan jag visserligen hålla med om. Killen kan inte ha några som helst känslor för omvärlden eller någonting annat, grymt självförtroende eller vad som helst. Jag vet inte. Men vilken straff, rakt i krökenspektaklet. Samma med Andersons, hade Chec stått kvar så är jag ändå tveksam på om han verkligen tagit den. BAM! Kiedis jag håller med dig. Men på något vis känns det som att Manchester United alltid är steget före Chelsea, i alla fall de kanske 3 senaste åren. Det är inte för att United skulle ha ett bättre lag, för lagen är minst lika bra. Jag tror det hela hänger på Uniteds flyt man har. Just nu känns det som att ingenting kan gå emot dom, och skulle det vara så så har dom säkerligen någon stor grej att skylla på, domaren gjorde något misstag eller annat. Frågan är hur United skulle se ut utan Sir Alex. Eftersom Carlos Querioz står för taktiken o SAF för snacket skulle jag tro att inte mycket hade förändrats, Carlos har varit nära SAF länge nog att veta hur allt ska gå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 svff får gärna dö i aids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 svff får gärna dö i aids. Hahaha nu är jag inte med. Vad har dom gjort nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts