dibel Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Idag spelade jag min "riktiga" fotbollsmatch på åratal! Ett Två Ett spöade sönder FC Hammarbyhöjden med 3-1 där siffrorna borde blivit större. We tha best! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Idag spelade jag min "riktiga" fotbollsmatch på åratal! Hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 John Guidetti, 15, har skrivit på ett treårskontrakt med Manchester City. Spelade tidigare(och fram till sommaren?) i BP. Kul med unga talanger som lyckas. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=6...17&rss=2216 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hur kommer det sig? Lat jävel som man är Men nu är det back in business med Korpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Lat jävel som man är Men nu är det back in business med Korpen! Hahaha! Jaså! Exakt samma här ju, kolla min signatur för mitt korplags blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hahaha! Jaså! Exakt samma här ju, kolla min signatur för mitt korplags blogg. Ah najs, ännu en blogg att bli addict till! ;> Det var fan riktigt skönt att sätta på sig fotbollsgrejerna igen. Benskydd, strumpor och riktigt heta 199krs fotbollskor! Får se till att fixa riktiga matchtröjor nu bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Var i Örebro igår och vi ska vara jävligt nöjda med 1-1 som dom spelade, spelet var stundtals så dåligt så jag övervägde att sätta mig i bilen och köra hem igen, iaf i första halvlek, andra gaska dom upp sig lite och spelet verkade funka. Skönt för Rajalakso att sätta dit en till. Bra drag på klacken också, och ett stort bortafölje trots en onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Var i Örebro igår och vi ska vara jävligt nöjda med 1-1 som dom spelade, spelet var stundtals så dåligt så jag övervägde att sätta mig i bilen och köra hem igen, iaf i första halvlek, andra gaska dom upp sig lite och spelet verkade funka. Skönt för Rajalakso att sätta dit en till. Bra drag på klacken också, och ett stort bortafölje trots en onsdag. TV4 satt och klankade som fan på Djurgårdens första halvlek. Örebro spelade så fint, man var så dominanta, DIF tjångade på Dahlberg, vda ska DIF göra bla bla bla. Örebro hade sina chanser första 15 minutrarna och det tack vare att Rajalakso totalt vägrade ge back-up till Per Johansson, tyckte fan synd om Per som alltid fick ställa sig mot två stycken Örebroanfallare när dom kom på kanten. Vad hade Örebro sen? Djurgården spelade ju precis som man gjorde i andra halvleken, försöka luckra upp med kortpass på deras planhalva utan bra resultat egentligen. Det som gjorde andra till en bättre DIF-halvlek var ju för att Örebro blev trötta och inspelen hamnade rätt. Bra drag, bortaplan till hemmaplan. Kul att se Marinkovic också, han tog ju för sig som fan. Sen om Jonsson är kry ska han spela på topp med Dahlberg. Enrico spelar kvar och så ska Martin få kriga som fan för att behålla sin plats. Marinkovic kommer snart ta den tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag är kär i Poppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Sverige skrattar åt henke! Vi tar 3 poäng inför 12k åskådare på Råsunda, och ja, tro det eller ej, men just nu vill jag att det förblir runt 12k på matcherna. För fy fan vilket drag vi får till och det mot sundsvall och trelleborg, riktigt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Hur tror ni hur det kommer gå för Liverpool hoppas de vinner. En härlig känsla på planen för Liverpool alla Liverpool supportrar står och sjunger "You never walk alone" GO LIVERPOOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Hur tror ni hur det kommer gå för Liverpool hoppas de vinner. En härlig känsla på planen för Liverpool alla Liverpool supportrar står och sjunger "You never walk alone" GO LIVERPOOL! Liverpool eller Barcelona, det kvittar så länge inte United eller Chelsea får gå och vinna skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Liverpool eller Barcelona, det kvittar så länge inte United eller Chelsea får gå och vinna skiten. Då står vi på samma sida YAY LIVERPOOL 1-0! Redigerad 22 april, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 KROSSA GNAGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Nyss hemkommen från norra stå. Fi fan vilket jävla drag och fi fan vilken cirkus när aik gjorde mål. Galet skoj iaf, synd bara att pissdomarn dömde straff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Nyss hemkommen från norra stå. Fi fan vilket jävla drag och fi fan vilken cirkus när aik gjorde mål. Galet skoj iaf, synd bara att pissdomarn dömde straff Kom precis hem jag med, håller med dig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vet inte om jag ska skratta eller gråta, tycker helt ärligt att vi visar mer hjärta och vågar mer än djurgården, och det var, trots en jävla massa derbymuppar jävligt bra drag från vår sida ändå, så bra att jag inte hade någon större koll på dif den här aftonen. Tråkigt som fan att säsongen har sett ut som den gjort, annars hade jag varit rätt glad ändå, men som sagt, ska jag skratta eller gråta? jag är kluven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Det bästa med derbyt var att aik presenterade nyförvärv inom hockeyn i paus. Christoffer Heino-Lindberg säger "snart kommer vi spöa Djurgårn i hockey också" Matchen i sig var väl inte den roligaste jag sett... lite besviken på att Öhrlund har snabba reflexer. Men vadfan, jag får väl vara smånöjd med 1 pinne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Min hals mår inte så bra idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Vet inte om jag ska skratta eller gråta, tycker helt ärligt att vi visar mer hjärta och vågar mer än djurgården, och det var, trots en jävla massa derbymuppar jävligt bra drag från vår sida ändå, så bra att jag inte hade någon större koll på dif den här aftonen. Tråkigt som fan att säsongen har sett ut som den gjort, annars hade jag varit rätt glad ändå, men som sagt, ska jag skratta eller gråta? jag är kluven. Djurgården spelade som ett par veklingar i första halvlek. Det är en vana som Djurgårdare att få se laget släppa in tidiga mål, det händer minst max varannan match vilket är så jävla tragisk. Tror varningarna på Lance Davids och Komac drog ner på viljan och hjärtat bra mycket med tanke på att dom måste ta det lugnare, och eftersom dom är lite av navet så tar det skada på intensiteten. Aik var annars like svaga i andra som DIF var i första tycker jag. Helt ok drag på södra annars, måste ses som ett litet plus att folk körde på bra ändå trots underläge i stort sätt hela matchen, man kände på viljan att förr eller senare kommer målet. Aik har ju sinnesjuka toppar på hand i hand-ramsan, otroligt. Annars tyckte jag det var sådär, brukar faktiskt låta bra mycket högre. Jävla fittor också till säkerhetsvakter. Hopplösa idiotjävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts