dibel Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Dibel: Har du fått en stämpling av en skruvdobb någon gång? Det känns rätt bra kan jag lova. Beroende på vart man blir stämplad. Skruvdobb=Järndobbar? Isåfall, nej. Men jag skulle inte ligga ner o "gråta" för att motståndaren skulle få en varning av domaren utan jag skulle ge igen med "samma metod" dvs icke fair play och spöa sönder honom. Now that's a answer. Hata viper-room, knulla lik, vi synns på måndag i fyllecellen, ha det bra! Edit... Ny pumpas Just idag är jag stark i högtalarna så glöm det jag sa nyss, jag var full Redigerad 29 mars, 2008 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 20.000 sålda, i stort sett totalslut på norra, själv är man riktigt sent ute i åt, köper mitt årskort imorgon före match. Det är fest på g boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 20.000 sålda, i stort sett totalslut på norra, själv är man riktigt sent ute i åt, köper mitt årskort imorgon före match. Det är fest på g boys Hur mycket kostar årskortet om man får fråga? Lyckar inte hitta det på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Själv blir det inget årskort i år. Kan ju vara rätt soft att ta det lugnt någon match på sittplats eller få en liten nostalgitripp på Östra. Snart smäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Hur mycket kostar årskortet om man får fråga? Lyckar inte hitta det på deras hemsida. Hmm 20.000 biljetter är sålda dock, inte årskort om mitt förra inlägg kanske verkade missvisande . ------------------------------------- Årskorten jag köper går till Norra mellan där jag efter jul får betala 1400:-. Köper jag det innan jul så kostar det 1090:-. http://www.aikfotboll.se/biljetter/arskort...or/default.aspx Priset sträcker sig alltså från 990:- (södra stå, familjeläktare) till 4200:- (Östra övre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Ändrade planer! Farsan har fått tag på tre årskort till IFK, så jag kommer att kolla på IFK - Djurgården, vi syns på söndag Pimpen! Gtapimp och Dibel: Visst går det att få en tackling som gör ont för stunden, visserligen håller jag med er. Aldrig att det händer så ofta som det verkar när spelarna ligger och vrider sig i smärta för att sedan resa sig upp efter ett par sekunder och spela som om ingenting hänt. Men enligt er verkar det som det inte alls går att få en sådan smäll vilket jag mycket väl vet att det går. Men som sagt, inte på långa vägar lika ofta som spelarna vill få det till. Klart att man kan få smällar som kan gå efter en liten stund, kylspray gör jobbet ungefär. Nej men man ser alldeles för ofta spelare ligga och vrida sig på gräsmattan utan någon större skada, och man vet ju oftast varför man gör det. Det är ett stort problem, och det är någonting jag hatar, men tyvärr ingenting man kan göra åt. Idioter finns det gott om överallt. Men annars så ses vi där imorgon då. Tänk om man stöter på Kiedis också. ------------------- "Skruvdobb=Järndobbar? Isåfall, nej. Men jag skulle inte ligga ner o "gråta" för att motståndaren skulle få en varning av domaren utan jag skulle ge igen med "samma metod" dvs icke fair play och spöa sönder honom. Now that's a answer." Årskorten jag köper går till Norra mellan där jag efter jul får betala 1400:-. Köper jag det innan jul så kostar det 1090:-. http://www.aikfotboll.se/biljetter/arskort...or/default.aspx Priset sträcker sig alltså från 990:- (södra stå, familjeläktare) till 4200:- (Östra övre) Varför mellan? Är det inte bättre hålligång vid nedre? Så är det ju oftast när man köper biljett till derbyn, att man försöker köpa på nedre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Klart att man kan få smällar som kan gå efter en liten stund, kylspray gör jobbet ungefär. Nej men man ser alldeles för ofta spelare ligga och vrida sig på gräsmattan utan någon större skada, och man vet ju oftast varför man gör det. Det är ett stort problem, och det är någonting jag hatar, men tyvärr ingenting man kan göra åt. Idioter finns det gott om överallt. Men annars så ses vi där imorgon då. Tänk om man stöter på Kiedis också. Nej, det jag ville få fram var att ni lät som att man aldrig kan få en smäll som man senare reser sig ifrån. Ja precis, du och jag, klockan 13:00 utanför norra. Där ska vi göra upp! -------------- FAN vad jag missade andra halvlek av Arsenals match på grund av bortgång. Inte fan fick man se matchen på sportnytt heller, finns det någonstans där jag kan se Arsenals otroligt starka vändning från 2 - 0 till 2 - 3 med en man mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Varför mellan? Är det inte bättre hålligång vid nedre? Så är det ju oftast när man köper biljett till derbyn, att man försöker köpa på nedre. Nja, där är det mest bönder numera, när firman infinner sig längst nere i hörnet kan det vara ett jävla drag (derbyn endast ungefär), men då är det bara där. Norra nedre är numera fyllt av fjortisar och 30-40 taggare från BA som man inte direkt blir speciellt upphetsad av längre. Hardcore-klungan håller till längst ner på mellan i stort sätt. Nej mitten på mellan är det klockrenaste, då har man tak vid regn och man ser riktigt bra. Hela raden vid muren på mellan brukar vara riktigt fint drag faktiskt. Mycket möjligt att ni har bättre drag på nedre, så var det ju förr men sen fick nedre sitt rykte och då som sagt, hamnade de flesta un-hardcore så att säga . Men eftersom ni inte står inne på Råsunda lika ofta som ni så är det inte så konstigt att saker och ting ändras på våran ståplats än på södra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Åker om ca 1 timme till Peking, ni som bor där hittar mig på Hugos eller vad det hette. Undrar hur detta kommer sluta för egen del, började kl 10 imorse, slutade kl 01:30, kom hem för ca 15 min sedan....kommer somna på matchen, sen vart det sommartid där emellan, gjorde ju inte saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Aj aj aj vad skönt! Trevlig bortaresa, bra match, vinst. Trevligt värre egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Aj aj aj vad skönt! Trevlig bortaresa, bra match, vinst. Trevligt värre egentligen. Var var ni? På berget eller på läktaren till höger om berget? Det såg otroligt packat ut på berget i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Sämsta organisationen någonsin i Norrköping kring arenan. Men det var skoj när man väl kom in, förutom att jag höll på somna ståendes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Sämsta organisationen någonsin i Norrköping kring arenan. Men det var skoj när man väl kom in, förutom att jag höll på somna ståendes. Haha, var du en av alla som stod utanför till en början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Publikantalet kvittar...det är vem som vinner avgör matchen. Så bra att MMF har en bra ekonomi och inkomst, det är säkert svarta pengar ändå bajen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Haha, var du en av alla som stod utanför till en början? Jag hann in innan matchen började, men fick ju stå ett tag utanför, men en polare som stod längre fram fick upp ena grinden så folk kunde börja gå, han är inte sån annars men står det 3000 pers på en läktare som redan är ganska packad och 2-3000 till väntar på att få komma in och dom har TVÅ ingångar som dessutom ledde till en jävla labyrint av burar så kan dom ju räkna ut med röven att någon kommer forcera en grind. Dom fick ju tömma en läktare på Norrköpings supportrar för att få plats med fler Djurgårdare, bara en sån sak, noll planering verkade det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Jag hann in innan matchen började, men fick ju stå ett tag utanför, men en polare som stod längre fram fick upp ena grinden så folk kunde börja gå, han är inte sån annars men står det 3000 pers på en läktare som redan är ganska packad och 2-3000 till väntar på att få komma in och dom har TVÅ ingångar som dessutom ledde till en jävla labyrint av burar så kan dom ju räkna ut med röven att någon kommer forcera en grind. Dom fick ju tömma en läktare på Norrköpings supportrar för att få plats med fler Djurgårdare, bara en sån sak, noll planering verkade det som. Jo, jag såg det. Det som kändes mest konstigt var att det verkade vara måå-åånga fler Djurgårdare på parken än vad det fanns Pekingsupportrar. Vart man än vände sig så fanns där en Djurgårdare. Inte hördes vi speciellt mycket heller, en eller två gånger lyckades jag höra klacken från min plats. Det är nästan så man skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Djurgården lånar från pisslaget Partizan Belgrad. Djurgården gjorde i dag klart med ett tre månader långt lån av Nebojša Marinkovic från Partizan Belgrad. Nebojša är en central, offensiv mittfältare som tillhört Partizan under flera säsonger och även gjorde det 2003 när Partizan och Djurgården möttes i Champions League. Senaste tiden har han varit utlånad till grekiska Iraklis där han efter kontraktsproblem brutit sitt lånekontrakt. - Det är en spelare med bra öga för spelet och ett mycket bra skott. Han spelade alla matcher när Lothar Matteus var tränare i Partizan men fick mindre speltid när man bytte tränare nu vill han hitta tillbaks och han är mycket glad att få den här chansen att visa vad han kan, säger Djurgårdens tränare Siggi Jónsson. Nebojša förväntas bli spelklar under den närmaste tiden. Lånet gäller till och med den 2 juli. Kan väl ärligt säga att jag inte har större koll på honom, men får man förtroendet av Lothar Matteus så borde man ha något att komma med tycker jag, eftersom det är ett rätt kort lån så antar jag att jakten går vidare på två permanenta spelare, hoppas att en av dom är en Svensk hemvändare eller en bra Svensk etablerad spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Åh, så skönt det är med debutseger. Inget lika eller förlust, väldigt skön start. Vi spelade rejält bra också och jag älskar verkligen Sixten Boströms 4-3-3 uppställning. Väldigt offensiv och bra fotboll. Min sikt är att minst gå på 2-3 hemmamatcher och 1 bortmatch i år. Kommer nog bli fler om jag får råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 MFF - IFK Göteborg, 1-1 vilken match av MFF, kämpar i hela 75 min som ett vinnande guld lag igen, och supportarna, som vi sjöng i klacken i 90 min, har knappt nån röst nu. Nej nu får man se hur det går i de kommande mactcherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 MFF - IFK Göteborg, 1-1 vilken match av MFF, kämpar i hela 75 min som ett vinnande guld lag igen, och supportarna, som vi sjöng i klacken i 90 min, har knappt nån röst nu. Nej nu får man se hur det går i de kommande mactcherna. Precis, nu får vi se om du ska gå något mer eller om de förlorar de 3 närmsta så kanske det inte är någon idé att gå dit längre. Är det kanske dags för alla medgångare att vakna där nere i malmö igen? -------------- Själv bör man väl vara nöjd med 0-0 med tanke på att det är 1poäng mer än vad vi tog mot dom i fjol. Men det känns så jävla surt att Obolo ska missa ett läge som han vanligtvis sätter med drygt en minut kvar. Sista två minutrarna var det fan turk-stämning på Råsunda då hela östra och västra hoppade och skrek som galningar. Nyss fixat ticket till ellos away, bortapremiär på måndag alltså nu jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts