Maxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Cortez: Klart det är lika viktigt att åka på bortamatcher som spelas på vardagar men du måste ta ledigt från jobbet 1 eller 2 dagar vilket du förlorar pengar på. Intresset för bortamatcher på helgerna är såklart större, för då slipper du ta ledigt. Bajen fick inte ihop ett tåg på en helg som var inplanerad sen länge, bortapremiär dessutom. Kan man då klassas som Sveriges bästa fans, alltid hemma, alltid borta? +44: Vi fick ihop 2 bussar på en måndag till Halmstad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Cortez: Klart det är lika viktigt att åka på bortamatcher som spelas på vardagar men du måste ta ledigt från jobbet 1 eller 2 dagar vilket du förlorar pengar på. Intresset för bortamatcher på helgerna är såklart större, för då slipper du ta ledigt. Bajen fick inte ihop ett tåg på en helg som var inplanerad sen länge, bortapremiär dessutom. Kan man då klassas som Sveriges bästa fans, alltid hemma, alltid borta? +44: Vi fick ihop 2 bussar på en måndag till Halmstad... Dont care? Ni kommer aldrig slå oss publikmässigt.. Se och njut.. Suckers. Kaninerna kan inte åka buss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Dont care? Ni kommer aldrig slå oss publikmässigt.. Se och njut.. Suckers. Kaninerna kan inte åka buss! Vad har DIF gjort dom senaste åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vad har DIF gjort dom senaste åren? Med tanke på att vi spelade i superettan förra året.. Och ni hade 3000 i snitt mer än oss.. Så är ni ganska dåliga.. Skulle va kul att se hur era "supportrar" lämnar er en efter en om ni åkte ner.. Riktigt skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Dont care? Ni kommer aldrig slå oss publikmässigt.. Se och njut.. Suckers. Kaninerna kan inte åka buss! Har argumenten tagit slut? Trots att vi inte har någon organiserad bussresa ner till Kalmar så sluter ett par 100 upp och sjunger mer än Kalmarfansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Har argumenten tagit slut? Trots att vi inte har någon organiserad bussresa ner till Kalmar så sluter ett par 100 upp och sjunger mer än Kalmarfansen Då hoppas jag du var där och sjöng.. Eftersom du har din information om 100 man och att ni sjöng ut kalmar.. Annars.. Sluta läs tidningen, eller lita på jarnkaninerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Med tanke på att vi spelade i superettan förra året.. Och ni hade 3000 i snitt mer än oss.. Så är ni ganska dåliga.. Skulle va kul att se hur era "supportrar" lämnar er en efter en om ni åkte ner.. Riktigt skojj. Men det händer ju aldrig så bespara dig dina tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Men det händer ju aldrig så bespara dig dina tankar Blind.. som vanligt.. apor, apor i en bur.. Tjalala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Då hoppas jag du var där och sjöng.. Eftersom du har din information om 100 man och att ni sjöng ut kalmar.. Annars.. Sluta läs tidningen, eller lita på jarnkaninerna. Jag sa inte att det var 100 man, utan ett par hundra, jag var inte där tyvärr, men lyssnade på webradio och hörde Djurgårdsfansen sång mer än hemmapublikens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Blind.. som vanligt.. apor, apor i en bur.. Tjalala. Tyst med er, Annars hämtar jag Boden så får ni stryk Kan vi höra gnagets sång? Näe, näe. Kan vi höra gnagets sång? Näe, näe. Dom sjunger inte en jävla gång Näe, näe. Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung av hjärtat sjung! Enda klubb i världen som är evigt lika ung! Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snett. Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt! Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung i ur och skur! Visa folk att blåa ränder, dom går aldrig ur! Vem som vill kan sticka upp, men vi är nummer ett! Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt! Redigerad 24 april, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Max.. Dom kanske satt närmare dif publiken?.. Godfather du är pinsam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Max.. Dom kanske satt närmare dif publiken?.. Godfather du är pinsam.. Tjaa, Du är ju här så jag få ju sällskap i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Max.. Dom kanske satt närmare dif publiken?.. Man hörde dom sjunga i alla fall, mer än hemmapubliken. Det är skillnad på att höras högt och att sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man hörde dom sjunga i alla fall, mer än hemmapubliken. Det är skillnad på att höras högt och att sjunga. Whatever.. Jag tror inte att bajen stog utan klack heller.. Och hur vet du att inte också dom hördes? Tell me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Whatever.. Jag tror inte att bajen stog utan klack heller.. Och hur vet du att inte också dom hördes? Tell me. Jag tycker fortfarande det är dåligt att inte få iväg ett tåg på sin bortapremiär som är planerad sen länge och dessutom är på en helg. Sen vet jag inte om hur stor deras klack var och om de hördes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Jag tycker fortfarande det är dåligt att inte få iväg ett tåg på sin bortapremiär som är planerad sen länge och dessutom är på en helg. Sen vet jag inte om hur stor deras klack var och om de hördes. Och jag tycker de är dåligt att allsvenska sm-guld vinnarna 2005 inte kan få iväg en buss. Wilton Figueiredo toppar den allsvenska skytteligan med tre mål, lika många som Hammarbys brasilianare Paulinho Guará och ett mer än vad Djurgården som lag presterat hittills. Redigerad 25 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Kan ni inte skapa en egen tråd, "vilka har bäst klack i allsvenskan 06" och sitta å gämföra tifon och publiksiffror? Det är ju fan bara löjligt , det är väl fotboll allsvenskan handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Och jag tycker de är dåligt att allsvenska sm-guld vinnarna 2005 inte kan få iväg en buss. Eftersom Hammarbys fans klassas som Sveriges bästa så bör de få iväg ett tåg, jag har inte påstått att Djurgårdens fans är de bästa. Sen har väl inte SM-Guldet något med vår bortamatch att göra? Spela roll hur många mål man gör, huvudsaken är att man vinner matcherna, vi har inte släppt in ett mål i Allsvenskan vilket bevisar att vårat försvar håller. Alla Stockholmslagen ( eller Solna ligger ju inte i Stockholm) har spelat 2 oavgjorda och vunnit 2 matcher. P1rsson: Allt det här hör ju till fotbollen, fans och läktarkultur. Sen snackar ju vi ju även om lagens prestationer och inte bara om det som händer på läktarna. Redigerad 25 april, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ut med Stoltz, Han var ju sämst mot IFK Glenn. Härligt att börja vinna lite nu, hoppas att nätet rasslar ännu mer på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Eftersom Hammarbys fans klassas som Sveriges bästa så bör de få iväg ett tåg, jag har inte påstått att Djurgårdens fans är de bästa. Sen har väl inte SM-Guldet något med vår bortamatch att göra? Spela roll hur många mål man gör, huvudsaken är att man vinner matcherna, vi har inte släppt in ett mål i Allsvenskan vilket bevisar att vårat försvar håller. Alla Stockholmslagen ( eller Solna ligger ju inte i Stockholm) har spelat 2 oavgjorda och vunnit 2 matcher. P1rsson: Allt det här hör ju till fotbollen, fans och läktarkultur. Sen snackar ju vi ju även om lagens prestationer och inte bara om det som händer på läktarna. Jo, visst.. Du kan inte lägga det bakom dig att en tidning kallar bajens fans för bäst.. För trots allt BORDE de va ni som har de.. Eftersom ni vann allsvenskan förra året, japp. Sen en fråga. När ni pratar om erat eget tifo, Era supportrar osv. Du kallar ni är 2a då eller? Eftersom bajen kom 1a i en tidning? Nej, skulle inte tro de.. Och hur de en är... Ni kan inte åka buss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts