GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Vad fan hände? Det är ju så man kan gråta. Om du tänker på Eduardos skada så var den nog det absolut vidrigaste jag har sett i fotbollsskadeväg. 1-2 borta mot Örebro. Batan som man klagade friskt på och Dahlberg gjorde mål. Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Om du tänker på Eduardos skada så var den nog det absolut vidrigaste jag har sett i fotbollsskadeväg. 1-2 borta mot Örebro. Batan som man klagade friskt på och Dahlberg gjorde mål. Fint. Det plus poängförlust på övertid. Felaktigt dömd straff dessutom. Men det är lätt att förstå att domaren dömde straff där. Clichy är i ett riktigt taskigt läge, sedan ser man bara hur motståndaren faller. Man utgår ju nästan från att han inte kunnat ta tillbaka bollen på ett ärligt sätt. Även om han nu gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Det plus poängförlust på övertid. Felaktigt dömd straff dessutom. Men det är lätt att förstå att domaren dömde straff där. Clichy är i ett riktigt taskigt läge, sedan ser man bara hur motståndaren faller. Man utgår ju nästan från att han inte kunnat ta tillbaka bollen på ett ärligt sätt. Även om han nu gjorde det. Tragiskt. Men jag kan bara se Fabregas ledsna min över 2 förlorade poäng samtidigt som Man Utd nu vinner. Mycket trevligt med andra ord. Tycker även om Senderos filmning i första när Sebastian Larsson kommer, han fick ju en skön utskällning också. Eller när Hleb blev tacklad, låg ner med huvudet i marken och skrek av smärtor, sen flög av upp av bara farten när domaren ignorerade och sprang förbi. Fantastiskt skönt. Sen att det är McFadden som får göra 2 mål också, fantastiskt även det. Tycker faktiskt inte att han skulle blivit utvisad heller. Det ska mycket till att man får ett rött kort efter 2 minuter, och trots att skadan blev så pass allvarlig så tycker jag ändå att det ska till hårdare medel. Lite svagt av Arsenal att inte klara av det med en man mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Tragiskt. Men jag kan bara se Fabregas ledsna min över 2 förlorade poäng samtidigt som Man Utd nu vinner. Mycket trevligt med andra ord. Tycker även om Senderos filmning i första när Sebastian Larsson kommer, han fick ju en skön utskällning också. Eller när Hleb blev tacklad, låg ner med huvudet i marken och skrek av smärtor, sen flög av upp av bara farten när domaren ignorerade och sprang förbi. Fantastiskt skönt. Sen att det är McFadden som får göra 2 mål också, fantastiskt även det. Tycker faktiskt inte att han skulle blivit utvisad heller. Det ska mycket till att man får ett rött kort efter 2 minuter, och trots att skadan blev så pass allvarlig så tycker jag ändå att det ska till hårdare medel. Lite svagt av Arsenal att inte klara av det med en man mer. Jag flinade faktiskt till då jag såg Hleb-situationen du nämnde. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det röda kortet. Han kommer ju visserligen med dobbarna först, hade han haft rakt ben också så hade det ju varit rött kort enligt regelboken. Men i just den situationen är det nog ganska tufft dömt. Lika tufft som straffen i slutet, båda bedömningarna är ju mer eller mindre matchavgörande. Sant, vi borde egentligen ha klarat av det hur lätt som helst. Det såg ju så ut i andra halvlek åtminstone, fram till sista minuten. Den enda riktiga ljusglimten är väl Walcott, vilken kille. När han tog fart inför hans andra mål så utbrast jag: "Nu blir det mål." Så blev det. Men fan, Arne som kommentater en kille som låter mer ointresserad av matchen går väl inte att hitta? Det lät som man satt och kollade på highlights när Walcott stötte in den första bollen. "Här gör Arsenal mål. " Inte ens minsta lilla tonhöjning i rösten. Redigerad 23 februari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Jo håller med, sedan fick man inte det bästa vinklarna av situationen heller, vilket var lite dåligt tycker jag. Men för mig är det där situationer som uppstår i varje match, förutom att Birmingham-spelaren möjligtvis gick in lite hårdare än vanligt och att tacklingen tog oturligt. Brukar ju själv bli sur över att de döms alldeles för få röda kort, och så kommer det, och så blir man lite små sur för att han verkligen dömer rött. Arne Hegerfors är tragisk. Det är på något vis tråkigt att Niklas Holmgren står i studion varje lördag istället för i kommentatorbåset. Varför inte tvärtom så Arne står i hockeystudion? Det är nästan absurgt att Arne får kommentera, och det är än mer absurgt när han t.o.m. får stormatcher typ Chelsea mot Shite för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Amen. Men Halo jag tycker fan ni ska vara glada som slipper undan alla vidriga karaktärer som flyger runt mellan klubbarna och uttalar sig om vart deras hjärta sitter. Vi har Batan, som jag trodde var störst fan av Brasiliens landslag eller typ Juventus, för vad annars? Men tydligen så är han alltså svart-gul jävel som spelar i DIF, sån jävel slipper man gärna undan. Sen att han är kass som få gör knappast saken sämre. Men han sket i er, så jag kan inte hata honom. Bajen har ett kollektiv av horor som gillar och flytta runt och inte vet bättre, det är deras värvningspolicy, spelaren får inte veta smartare än klubben, och klubben är ju inte särskilt smart så det blir en ond cirkel. Jag kan hålla med er om att ni har kommit ifrån det där rätt bra, skulle väl vara Sharbel Touma då, men han är för idiotisk för att ens ha något hjärta. Men även om vi har Batan, Bajen har Lollo eller Rami, så är det ingenting emot vad ni har och som jag ber till världens alla gudar att vi aldrig får. Dulle. Maken till stolpe. Nu håller ju vi på att värva Bobbie Friberg Da Cruz och Tobias Grahn. Vafan är det frågan om? Bobbie som enligt mig är GAIS bästa spelare men som ändå måste gå för att tränaren hatar honom, trots att dom behöver vilken spelare som helst så klarar dom alltså inte av Bobbie. Välkommen till DIF. Tobias Grahn, kommentarer är verkligen överflödigt, men det är en jävla tönt som snor straffar och grejer, och som vanligt hatad av sina tränare. Välkommen till DIF. I och för sig är Siggi och Pålle inga kramgoa björnar, och ingen annan skulle få Tauer på träning varje dag, eller Quirino ens göra någonting bra. Så varför inte? Sant, Dulee är en bra fotbollsspelare, men då ska man fan klara av livet utanför också och uppföra sig som normala människor, speciellt när man faktiskt representerar en klubb plus alla fans som finns runt om. Klarar man inte det så fine, då har man inget i fotbollens finrum att göra. Han kan panga in hundra mål i sommar, men har man svikit en gång så glömmer man inte och det kommer alltid sitta kvar, självklart kan jag stå där och gratulera honom till de hundra målen men det ger honom inte rätt att återigen svika oss. ---------------------------------------- http://www.youtube.com/watch?v=5nMYUPeQ_qw 01:10, blir man inte taggad som spelare av det där på en uppvärmning, mja då vet jag inte vad man ska ta sig till egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Nu har vi även Allsvenskans snyggaste matchtröjor. Inget jävla Finlux här inte. Det här är kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Nu har vi även Allsvenskans snyggaste matchtröjor. Inget jävla Finlux här inte. Det här är kvalitet. Langa länkish! Våra är hursomhelst lite Finluxigare, lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Langa länkish! Våra är hursomhelst lite Finluxigare, lite bättre Vita bortatröjor är tydligen nya grejen. Är inte så jättekär i bortatröjorna, men vi har inte haft snygga bortatröjor på flera år sa man förväntar sig inget annat, och framför allt inget Gnaget-orange. Hemmatröjorna är dom snyggaste på bra länge, hoppas inga sponsorer kommer och kladdar ner sen. Visit My Website Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Nej nej nej, lugn i stormen. Vadå vill ha Bajens klubbfärger? Blå-blått har vi alltid haft, och det är inget mer med det. Vita tröjor använde vi som bortatröja mycket under 80-talet, och säsongen 1997 körde vi också med vit bortatröja. Sen har vi nästan alltid haft vit bortatröja i hockeyn, så det passar bra in. Och vadå Bajens vita? Ni har nästan alltid haft svart-gula bortatröjor, vita känns inte alls Bajen när man snackar bortatröjor. Så jag tror knappast ni skulle ha någon sorts patent på det, och särskilt inte när vi redan kört vita bortatröjor medans ni envisades med era Häcken-grejer. Sen vad Aik tar från er skiter jag fullständigt i, förortslag intresserar mig inte. Vadå gör det till en stor grej? Det var en lanseringsfest för nya tröjan, det är väl snrare bra att man göra en stor grej av det, jag tar iaf föreningen mer seriöst då. Sen var ju inte själva grejen att det kommer spelarnamn på ryggen, själva grejen var att vi helt enkelt får en ny design på tröjorna och att man år komma närmre den så kallade Djurgårdsandan, därav den här lanseringsfesten. Sen läste jag att det bara kommer vara ett reklamtryck på magen och inte mer. Ryggen kommer vara fri från reklam och det kommer bara finnas en liten Svenska Spel-logga på ärmen. Sen hoppas jag att vi får ett vitt reklamtryck på tröjan (typ ICA), för då fyller dom vita ränderna sin funktion trots allt. Jag stör mig förövrigt grovt på Bajens lilla grej man kör med nu. Jag anar en viss gnaget-hybris efter Shaaban-värvningen. Sen är det så jävla mycket att man åker till LA, kommer på fyndiga ramsor och blir malliga över att "arenabygge". Bajen anar ett slags storhetsvansinne antar jag. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Tycker difs tröjor är cleana, faktiskt. Bortatröjorna, de långärmade då, är ju riktigt feta imo. HUNGRIGA RODDARE HÅLLER PÅ HAMMARBY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Vad ska man säga? Tur. Tur är vad vi hade, att Bendtner lyckas skicka in en balja med bara skunder kvar av matchen. Tur, att skottet i första gick i kryssribban och inte i mål. Tur, att Senderos inte behövde bli en stor syndabock. Dock gillar jag verkligen att Arsenal ska behöva slänga in honom. Det känns som han är steget efter hela tiden. Arsenals spel såg oinspirerat ut, knappt en enda ordentlig chans, man börjar anfalla och kommer en bra bit in men sedan slarvas det något otrolig med passningar och avslut. Fabregas grova miss är väl ett bra exempel på det. Eller Hleb och Clichy som flera gånger valde att stanna upp istället för att fortsätta storma fram till ett inlägg. Som sagt: Tur. Jag kan inte heller undgå att tycka otroligt synd om pappa som hade 0 - 1, 0 - 1 på en av sina matchlotter. Bara skunder ifrån att vinna femhundra kronor. Redigerad 1 mars, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vad ska man säga? Tur. Tur är vad vi hade, att Bendtner lyckas skicka in en balja med bara skunder kvar av matchen. Tur, att skottet i första gick i kryssribban och inte i mål. Tur, att Senderos inte behövde bli en stor syndabock. Dock gillar jag verkligen att Arsenal ska behöva slänga in honom. Det känns som han är steget efter hela tiden. Arsenals spel såg oinspirerat ut, knappt en enda ordentlig chans, man börjar anfalla och kommer en bra bit in men sedan slarvas det något otrolig med passningar och avslut. Fabregas grova miss är väl ett bra exempel på det. Eller Hleb och Clichy som flera gånger valde att stanna upp istället för att fortsätta storma fram till ett inlägg. Som sagt: Tur. Jag kan inte heller undgå att tycka otroligt synd om pappa som hade 0 - 1, 0 - 1 på en av sina matchlotter. Bara skunder ifrån att vinna femhundra kronor. Eftersom jag själv vill att det ska gå bra för Everton så älskar jag det resultatet. Missade matchen igår, men Villa är starka, så enkelt är det. Sen är topp tre omöjligt att nå, men jag jag hoppas pverkligen på Arsenal där, och jag måste säga att man faktiskt är störst chans nu när man kommer åka ur Champions League. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Oj, oj. 70 minuter in i matchen mellan Milan - Arsenal. Det känns som det kan sluta hur som helst. Ingen som har något riktigt tryck. Hoppas Arsenal smäller in en, då får Milan skaplig press på sig att göra två. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha! Vilket jobb Walcott! Skönt för Adebayor! Redigerad 4 mars, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 (redigerad) Oj, oj. 70 minuter in i matchen mellan Milan - Arsenal. Det känns som det kan sluta hur som helst. Ingen som har något riktigt tryck. Hoppas Arsenal smäller in en, då får Milan skaplig press på sig att göra två. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha! Vilket jobb Walcott! Skönt för Adebayor! Härligt tycker jag. Rätt åt Milan som inte såg särskilt sugna ut på att anfalla. EDIT: Nu har man köpt biljetter till Peking borta förresten. Yeh yeh ye hey hey yeh ye hey hey yeh yeh yeh ye yeh. Redigerad 5 mars, 2008 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Härligt tycker jag. Rätt åt Milan som inte såg särskilt sugna ut på att anfalla. EDIT: Nu har man köpt biljetter till Peking borta förresten. Yeh yeh ye hey hey yeh ye hey hey yeh yeh yeh ye yeh. Jag fick ingen biljett dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.10...av-royal-league Jag spyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.10...av-royal-league Jag spyr Jag spyr nog med dig. Det är bara inte rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 [youtube-old]0q3ic88-8Ac&feature=related[/youtube-old] A Roma c´è solo la Lazio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts