Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Det är mer namn än fotbollspelare, men det ska hursmohelst bli mycket kul att se honom. Tyvärr för gnagets del så ser jag mer negativa sidor hos honom än positiva. Men cred till Aik för att man startat värvningskarusellen. Nu vill jag själv se mer än rykten.

jo det har du rätt i, men samtidigt så blev ju överången inte speciellt dyr så jag känner att man har råd med en flopp här, egentligen nigenting att förlora ska bara bli jäkligt intressant att se vad han kan prestera på svensk mark då jag, ärligt talt, egentligen inte vet mycket om honom mer än att han är en skön prick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo det har du rätt i, men samtidigt så blev ju överången inte speciellt dyr så jag känner att man har råd med en flopp här, egentligen nigenting att förlora ska bara bli jäkligt intressant att se vad han kan prestera på svensk mark då jag, ärligt talt, egentligen inte vet mycket om honom mer än att han är en skön prick.

Hans lobb i Man U var ju en riktig pärla iaf så något kan han ju om att sparka på läderkulan :>

Kiedis, grattis! Kommer säkert bli en sjukt kul resa!

Får se vad som händer med Serie A nu dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag skryta lite?, gör det ändå.

Idag fick min polare hem våra flygbiljetter till Rom i december, och vad ska vi göra i Rom då?, kolla på Spanska trappan? träffa Påven? äta pizza?.

Ja, ja och ja, men vi åker främst dit för att stötta Manchester United i Champions Leauge.

Uppståndelsen i senaste helgen gör det säkert ännu svårare att komma in på så kallade "högriskmatcher" på Olimpico. Nu har jag ingen aning om detta är en högriskmatch, men det är möjligt. Men jag tror det är lugnt, det är UEFA som kontrollerar reglerna och inte FIGC.

Annars är jag snuskigt avundsjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YYEAHAHHHH NIGGAGA GA turkiet behöver bara vinna över bosnien sen e dom i vm YYEYADsS

Hahaha nej.

Intressant match igår. Sidleds-Daniel missar markeringen snyggt på förstamålet. Taco hänger bra med i andra. Hur fan såg dom andra målen ut. Juste skickligt backspel vid hörnmålet när Spanien får flera chanser. Sen blev det inget mer va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige är i EM...

...Tack vare Anders Svensson (även kallad Pirlo) med sina lysande passsningar (den som gav 1-1 målet till exempel) med sina stenhårda brytningar, men sin fröjdiga fart och framför allt, med sitt tunga skott som sänker ett helt lag. Han köttade sönder hela den Lettlendska försvarsmuren, och var 100% i defensiven (framför allt i 1-1 målet där han slog den lysande passningen) Tacka vet jag Taco (och danskfettot), nu blir det EM-guld av bara farten.

Heja Ryssland!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skit.......................... att det just nuv erkar som vi får ett EM utan england, jag gillar det inte.

Dock skönt att få följa sitt hemland men jag tyckte inte detta kändes allt för säkert som många vill få det till.

Nu har man ju mutat till sig en straff till 2-2. Tycker det är jävligtr tråkigt, hade varit kul att läsa alla konspirationer i tidningarna om att allt varit Svennis fel imorgon, men jaja. Ryssland är ju inte så roligt heller i och för sig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har man ju mutat till sig en straff till 2-2. Tycker det är jävligtr tråkigt, hade varit kul att läsa alla konspirationer i tidningarna om att allt varit Svennis fel imorgon, men jaja. Ryssland är ju inte så roligt heller i och för sig...

2-3 nu.

edit: Punkt måste man ha.

Redigerad av n00dles
Länk till kommentar
Dela på andra sidor