GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Hmm precis hemkommen från krogen och hörde att roma vann, för trött för att slå upp, men riktigt förvånad blev jag när jag hörde det. Själv är man rätt nöjd eftersom man fick in sin lilla spekulation. Lazio orkar inte med ligan och Champions League samtidigt, kollar man på deras lista med skadade spelare och tidigare resultat så förstår man varför. Romderbyn brukar vara jämna tillstälningar där Lazio oftast vinner på ren jävla kämparglöd. Igår var Roma de klart bättre laget, och det säger ju en hel del om Lazios situation just nu. Annars missade du en ordentligt bra match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 – Man måste han en ledartyp som vågar stå upp för något. Jag tror att snorungarna lyssnar på mig när jag säger att våld inte hör till fotboll, säger han. Fantastiskt. Fibban Boys versus Milton. Snorungarna versus Porrkungen. Vilken jävla grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Didier <3 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle1158806.ab Äckligt att "tvingas" skriva på för en annan klubb än den i sitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) – Man måste han en ledartyp som vågar stå upp för något. Jag tror att snorungarna lyssnar på mig när jag säger att våld inte hör till fotboll, säger han. Fantastiskt. Fibban Boys versus Milton. Snorungarna versus Porrkungen. Vilken jävla grej! Haha jadu, ska bli jävligt intressant och se hur det här slutar ------------------------------------------- edit: Charlie Granfelt: Svårt att se att han kan äga 10 procent av AIK. Aschberg: Tror på det tills jag blir motbevisad ............... så nu är min fråga, vad fan vill aschberg-horan AIK? Varför lägger han sig ens i när hans värdelösa insider-avsnitt är över? Redigerad 3 november, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Nä nu jävlar, har aldrig sett ett lag som Arsenal med sån tur, varje gång som d emöter Man Utd gör de turmål i övertidsminuterna. Förjävligt, annars ganska bra spel, 2-2, kanske rättvist, men om man kollar de sista minuterna så skulle Man Utd vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 VIF Gre-No-Li Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Vilken uppvisning av Liverpool, målrekord i CL också tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Vilken uppvisning av Liverpool, målrekord i CL också tydligen. Vad vart det? VIF Gre-No-Li Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Vad vart det? VIF Gre-No-Li 8-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Vilken uppvisning av Liverpool, målrekord i CL också tydligen. Undra vilken uppvisning som ar skönast, Liverpools trevliga anfallsfotboll eller Besiktas "vi-ligger-under-med-tre-bollar-nu-kan-vi-släppa-in-lite-till"-fotboll. Riktigt är förnamnet, Pinsamt är efternamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Undra vilken uppvisning som ar skönast, Liverpools trevliga anfallsfotboll eller Besiktas "vi-ligger-under-med-tre-bollar-nu-kan-vi-släppa-in-lite-till"-fotboll. Riktigt är förnamnet, Pinsamt är efternamnet. Visst, besiktas slutade spela helt klart, men samtidigt såg man ju på spelarna i Liverpool att de verkligen ville spela mer, och den stilen gillar jag. Sen Liverpool - Besiktas 8-0 är ju ett roligt/underligt resultat i sig oavsett hur matchen såg ut. Ser fram emot resten av CL kan nog bli riktigt spännande, alla slår ju alla just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Visst Liverpool gjorde en bra match med några snygga baljor ( <3 Babels klackmål!) men gårdagens bragd går till Rosenborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Vilket otroligt vackert mål av Zlatan, grymt underhållande match förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Vilket otroligt vackert mål av Zlatan, grymt underhållande match förresten! Missat matchen men pappa ropade så jag såg målet, inte allt för dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Haha det kom precis i rätt läge, 2min innan målet så försökte jag förklara för farsan att Zlatan faktiskt är en bra spelare (han är anti-Zlatan), då sa han inte en chans.....2 min senare började han skratta och hålla med mig lite. Riktigt komiskt att han lyckades pricka in just den baljan direkt efter konversationen. Grymt bra match i övrigt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Zlatans mål igår var ju för fan rena orgasmen! Så extremt snyggt gjort. Zlatan är en av de bästa spelarna just nu IMO. Hur ofta spelas matcher i November? Varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Visst, besiktas slutade spela helt klart, men samtidigt såg man ju på spelarna i Liverpool att de verkligen ville spela mer, och den stilen gillar jag. Sen Liverpool - Besiktas 8-0 är ju ett roligt/underligt resultat i sig oavsett hur matchen såg ut. Ser fram emot resten av CL kan nog bli riktigt spännande, alla slår ju alla just nu. Mycket på grund av att det är spelare som inte är helt ordinarie, till exempel Crouch, Babel, Voronin. Jag tror heller inte jag sätt Benayoun i så många mtacher i år. Klart det var charmigt, och klart att man lirade en extremt grym första halvlek. Men man ska inte jubla allt för högt. Fast det kan ju vara för att det är just shite också, skit ska skit ha... Zlatans ENA mål igår var ritkigt snyggt ja. Det första var en pinsam markeringsmiss, men det andra kan man verkligen inte klaga försvaret för. Grym teknik, och ett grymt skott, han börjar lukta riktigt allround anfallare den jäveln. Tyvärr gjorde stornäsan ett riktigt snyggt mål. Men folk verkar kalrt glömma bort Kim Källströms nästan finare mål igår, kickar förbi en försvarare och placerar den snuskigt snyggt med HÖGERN nere i hörnet. F-R-E-N-E-S-I. snart är det Nürnberg mot Everton, popcorn och stream... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Jag diggar att vi kommer få gemensamma speldatum i SC nästa säsong! Kommer höja statusen lite iaf samt öka mediabevakningen! Sen 16 lag och 30 matcher blir också grymt, även om det blir lite stressigt med EM o sånt. Pergite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Riktigt starkt av Helsingborg måste jag säga, det är bara att gratulera helt enkelt. Perfekt dock av Fiorentina. -------------------------- Fan jag börjar gilla den här porr-Berth mer och mer faktiskt, han vet vad han vill och han har pengar, det gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Ja, props till Hbg/Cph som lyckades nere i Istanbul! Inte många som lyckas där, kan bara tänka mig hur bajen blir utspelade med 4-0 (Braga och Partizan någon )... ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts