Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Ni vann inte guld, ni har inte 40.000 på era matcher. vem fan bryr sig om tifo då?

Ni har inte heller 40.000 på era matcher?.

Alla utom ni från göteborg verkar bry er om att ni skämmer ut svensk läktarkultur med ert magnifika guldtifo.

Det enda ni skyddar er med är guldet också, hmm, luktar så jävla mycket medgång så det är sjukt.

/ignore P-C

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag.
Varför, du kommer ju ändå inte få gå på matcher mer. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2184...amp;lpos=rubrik
Ni har inte heller 40.000 på era matcher?.Alla utom ni från göteborg verkar bry er om att ni skämmer ut svensk läktarkultur med ert magnifika guldtifo.Det enda ni skyddar er med är guldet också, hmm, luktar så jävla mycket medgång så det är sjukt./ignore P-C
Jo vi hade ju 41.000 igår. Alla lag har medgångare, vi har fler en er. Det är ni uppe i stockholm som bryr sig mer om "läktarmatchen" en den riktiga matchen på planen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför, du kommer ju ändå inte få gå på matcher mer. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2184...amp;lpos=rubrikJo vi hade ju 41.000 igår. Alla lag har medgångare, vi har fler en er. Det är ni uppe i stockholm som bryr sig mer om "läktarmatchen" en den riktiga matchen på planen.

Du skrev matche"R" och inte på sista matchen då vi spelar om guld. Nja det är snarare du som käkat för många muffins. Varför försöker ni ens göra något om ni inte bryr er om det? det är ju bara att skämma ut sig rejält.

41.000 är en imponerande siffra, absolut, men att uttrycka sig med

"ni har inte 40.000 på era matcher", är nästan skrattretande roligt, då både du och jag vet att det inte ser ut så nere i göteborg under säsongens gång.

EDIT: Varför skulle han inte få gå på matcher? det är ett förslag om klacksektionen, inget annat. Ett jävligt löjligt förslag enligt mig. hur många under 18-år slänger in ett ölglas t.ex.? kanske bara är bajen som har taskig koll på åldrarna, vad vet jag.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ryktena går om att åldersgräns ska införas på Norra, och jag är faktiskt lite positiv till det. Det enda sorgliga är att det finns många under 18 som gör ett jävla jobb för AIK och detä r ett slag under bältet, sen finns det ju de som bara är där för att det är så satans "coolt", ska bli intressant att följa utvecklingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skrev matche"R" och inte på sista matchen då vi spelar om guld. Nja det är snarare du som käkat för många muffins. Varför försöker ni ens göra något om ni inte bryr er om det? det är ju bara att skämma ut sig rejält.

41.000 är en imponerande siffra, absolut, men att uttrycka sig med

"ni har inte 40.000 på era matcher", är nästan skrattretande roligt, då både du och jag vet att det inte ser ut så nere i göteborg under säsongens gång.

EDIT: Varför skulle han inte få gå på matcher? det är ett förslag om klacksektionen, inget annat. Ett jävligt löjligt förslag enligt mig. hur många under 18-år slänger in ett ölglas t.ex.? kanske bara är bajen som har taskig koll på åldrarna, vad vet jag.

Spelar ingen roll, vi har ändå haft 41.000 på en match, det har inte ni. Och som jag sa i förra posten, spelet på planen är viktigare, där är blåvitt bäst eftersom vi vann och inte ni.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll, vi har ändå haft 41.000 på en match, det har inte ni. Och som jag sa i förra posten, spelet på planen är viktigare, där är blåvitt bäst eftersom vi vann och inte ni.

1975-05-29 Djurgårdens IF 40.669

1954-08-12 Djurgårdens IF 40.458

Du är lite ute och cyklar mannen. Ja jag har inte sagt någonting illa om deras spel heller, så sluta gärna ta upp det när det inte var det vi diskuterade. Det roliga med dig är att du inte inser själv hur otroligt fel du uttrycker dig och hur otroligt lite du egentligen vet, skärpning fan, den här tråden har hållit jävligt hög klass tidigare, men nu vet jag itne vart den är på väg längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1975-05-29 Djurgårdens IF 40.669

1954-08-12 Djurgårdens IF 40.458

Du är lite ute och cyklar mannen. Ja jag har inte sagt någonting illa om deras spel heller, så sluta gärna ta upp det när det inte var det vi diskuterade. Det roliga med dig är att du inte inser själv hur otroligt fel du uttrycker dig och hur otroligt lite du egentligen vet, skärpning fan, den här tråden har hållit jävligt hög klass tidigare, men nu vet jag itne vart den är på väg längre.

Jag menar iår har ni inte haft 40.000. Vi har också haft 40.000 förr. Men iår har inte ni. Jag vet att du inte sa om deras spel, men jag gjorde det. Eftersom du får det att låta som att tifo är det viktigaste på macherna. Ni har snyggast tifo, vi har bästa laget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar iår har ni inte haft 40.000. Vi har också haft 40.000 förr. Men iår har inte ni. Jag vet att du inte sa om deras spel, men jag gjorde det. Eftersom du får det att låta som att tifo är det viktigaste på macherna. Ni har snyggast tifo, vi har bästa laget.

Haha!

Vi är bäst och vi vet det, bonde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, orkar inte ens kommentera det där.

----------------------------

Som ni säger spännande maatch att vänta, tror Lazio går ut som segrare dock i en hård kamp, både på planen och på läktaren som är en rolig kamp att följa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor