Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Nollan håller olé olé olé! Gott med målet, 1a nästa omgång Edit: Som sagt, Skattefuskarna åkte på däng Redigerad 24 april, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Puh, 1 - 1 mellan Helsingborg - AIK, vilket betyder att Elfsborg fortfarande leder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Puh, 1 - 1 mellan Helsingborg - AIK, vilket betyder att Elfsborg fortfarande leder! För sekunden kanske, Bara bra för gnaget att åka ner i botten där dom hör hemma, Några matcher till och dom ligger på elfte plats tippar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 För sekunden kanske, Bara bra för gnaget att åka ner i botten där dom hör hemma, Några matcher till och dom ligger på elfte plats tippar jag Fniss.. Vi gjorde ju iallafall mål på dom.. Ni fick ju 0-0.. Och de är ju bra... elller näe, men puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Fniss.. Vi gjorde ju iallafall mål på dom.. Ni fick ju 0-0.. Och de är ju bra... elller näe, men puss! 1 poäng är aldrig fel Redigerad 24 april, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Berätta gärna vad du menade med "Smack i käft AIK" då jag fortfarande asgarvar åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Skönt med Stadionpremiär och seger, samt att Aik spelade oavgjort. Riktigt härligt o dra segercigarren och gå från Stadion till slussen en vårkväll i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Berätta gärna vad du menade med "Smack i käft AIK" då jag fortfarande asgarvar åt det. Att målvakten deras inte håller samma klass som Tourray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Jeffra skit. Öis försvar låg ju fan och sov hela matchen. Annars fick man se en del riktig sambafotboll . Stog i typ tio minuter oavbrutet och skrek Samba Rödblått, Allez Allez Allez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Att målvakten deras inte håller samma klass som Tourray Så går de när man gämför saker i statistik.. Och självklart tycker du det.. Du hejar ju på dif.. Jag tror allvarlige inte att du någonsin skulle påpeka att AIK har en bättre spelare än dif. Inte sant? Dessutom är eran målvakt bara pinsam.. Någon mer än jag som minns Juventus - dif... Där han glider runt som en liten söt unge på 3 vackra år? :"> Redigerad 24 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Så går de när man gämför saker i statistik.. Och självklart tycker du det.. Du hejar ju på dif.. Jag tror allvarlige inte att du någonsin skulle påpeka att AIK har en bättre spelare än dif. Inte sant? Dessutom är eran målvakt bara pinsam.. Någon mer än jag som minns Juventus - dif... Där han glider runt som en liten söt unge på 3 vackra år?:"> Nu minns jag AIK i superettan, Torsk med numera Divison I laget BODEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu minns jag plötsligt vilka som ligger över dif i tabellen.. Stolta, vackra AIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 AIK är faktiskt okej i år... men Bajen är fortfarande bäst. Men DIF spelar som några skolflickor. Och det kanske är det dom är också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu minns jag plötsligt vilka som ligger över dif i tabellen.. Stolta, vackra AIK. Nu minns jag vilka som inte släppt in ett enda mål Cortez: Vars bor du? Taiwan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu minns jag vilka som inte släppt in ett enda mål Cortez: Vars bor du? Taiwan? Här har vi ett typiskt exempel på en djurgårdare. Man kan jämföra dom med en 5åring. När någon påstår något inte allt för bra om deras lag, och de vet att det är sant men de har lite problem med att erkänna det för sig själva, så därför byter de ämne till något helt orelevant. Men det visste vi ju alla andra normala redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Här har vi ett typiskt exempel på en djurgårdare. Man kan jämföra dom med en 5åring. När någon påstår något inte allt för bra om deras lag, och de vet att det är sant men de har lite problem med att erkänna det för sig själva, så därför byter de ämne till något helt orelevant. Men det visste vi ju alla andra normala redan. Typiskt Djurgårdare? Finns alltid de som inte tål höra skit om sitt lag, även i perfekta Bajen. Redigerad 24 april, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Typiskt Djurgårdare? Finns alltid de som inte tål höra skit om sitt lag, även i perfekta Bajen. Din signatur är rätt rolig.. Du hånar bajen för dom ställde in sitt tåg.. Men ni då? Var de inte ni som fick ställa in eran buss-resa? eller misstar jag mig? näee.. de gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 GTApimpfoolife har redan skrivit om detta Men du kan väl förstå varför? För det första så var det en vardagsmatch, vilket sänker intresset mycket. Sen så hade Järnkaminerna inte abonnerat något tåg eller annat eftersom matchen var framflyttad två veckor. Hammarbys match mot Malmö var på en helg och då var även det en långtidsplanerad resa med tåg och värdar. Så var det ju som sagt inte med DIFs match. Annars tycker jag stödet var bra, det var många som åkte bil dit och hela jävla JK Småland var där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) GTApimpfoolife har redan skrivit om detta Ah ok.. så det är mindre viktigt att stödja sitt lag på vardagar då? Och om det bara är en "liten" match, ja då behöver ni "trogna" fans inte gå dit. Redigerad 24 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ni är fortfrande värdelösa.. Vi fick nog iväg en buss även fast de är måndag och destinationen helsingborg.. Fan sluta klaga på andra när ni själv är lika kassa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts