Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Att målvakten deras inte håller samma klass som Tourray

Så går de när man gämför saker i statistik..

Och självklart tycker du det.. Du hejar ju på dif.. Jag tror allvarlige inte att du någonsin skulle påpeka att AIK har en bättre spelare än dif. Inte sant?

Dessutom är eran målvakt bara pinsam.. Någon mer än jag som minns Juventus - dif... Där han glider runt som en liten söt unge på 3 vackra år? :">

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så går de när man gämför saker i statistik..

Och självklart tycker du det.. Du hejar ju på dif.. Jag tror allvarlige inte att du någonsin skulle påpeka att AIK har en bättre spelare än dif. Inte sant?

Dessutom är eran målvakt bara pinsam.. Någon mer än jag som minns Juventus - dif... Där han glider runt som en liten söt unge på 3 vackra år?:">

Nu minns jag AIK i superettan, Torsk med numera Divison I laget BODEN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu minns jag vilka som inte släppt in ett enda mål

Cortez: Vars bor du? Taiwan?

Här har vi ett typiskt exempel på en djurgårdare. Man kan jämföra dom med en 5åring.

När någon påstår något inte allt för bra om deras lag, och de vet att det är sant men de har lite problem med att erkänna det för sig själva, så därför byter de ämne till något helt orelevant. Men det visste vi ju alla andra normala redan. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi ett typiskt exempel på en djurgårdare. Man kan jämföra dom med en 5åring.

När någon påstår något inte allt för bra om deras lag, och de vet att det är sant men de har lite problem med att erkänna det för sig själva, så därför byter de ämne till något helt orelevant. Men det visste vi ju alla andra normala redan.  :lol:

Typiskt Djurgårdare?

Finns alltid de som inte tål höra skit om sitt lag, även i perfekta Bajen.

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTApimpfoolife har redan skrivit om detta

Men du kan väl förstå varför? För det första så var det en vardagsmatch, vilket sänker intresset mycket. Sen så hade Järnkaminerna inte abonnerat något tåg eller annat eftersom matchen var framflyttad två veckor. Hammarbys match mot Malmö var på en helg och då var även det en långtidsplanerad resa med tåg och värdar. Så var det ju som sagt inte med DIFs match.

Annars tycker jag stödet var bra, det var många som åkte bil dit och hela jävla JK Småland var där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor