Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Du borde skjutas.

Visst han är bajare, klart han ska skjutas, dock inte för det inlägget han skrev, det var helt ok :unsure:.

Själv sitter jag nu hemma med min kalmarbiljett bredvid tangentbordet, riktigt surt känns det faktiskt att missa

sista matchen såhär men tycker faktiskt en begravning av ex.grannen imorgon är viktigare än en betydelselös

match för AIK i det här skedet. Inget jag själv kunde välja tyvär.

Guldet får itne hamna i sthlm idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar likna snuskiga Serie A mer och mer. Ett jävla skattefifflar lag som får gratismål av både domare och nu spelare går och vinner. Luciano Moggi fick sin efterträdare, han hejade på IFK Göteborg. Hoppas det är några livsfarliga bakterier i pytt i pannan. Svin.

UEFA-cupen nästa år. Fast då jävlar krävs det att det rörs om i lagsoppan. En ensam Markus Karlsson hade enkelt på egen hand spöat DIF idag. Men kan lätt skylla på att spelarna började mattas av efter två solklara straffmissar efter 10 minuter och et jävla bjudningsmål från TFF. Men inte fan hänger man huvet för det?

EDIT: Annars var det en underbar säsong och en skön genomklappning från fula gnaget som bara åkte ner till Kalmar och gjorde bort sig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar likna snuskiga Serie A mer och mer. Ett jävla skattefifflar lag som får gratismål av både domare och nu spelare går och vinner. Luciano Moggi fick sin efterträdare, han hejade på IFK Göteborg. Hoppas det är några livsfarliga bakterier i pytt i pannan. Svin.

UEFA-cupen nästa år. Fast då jävlar krävs det att det rörs om i lagsoppan. En ensam Markus Karlsson hade enkelt på egen hand spöat DIF idag. Men kan lätt skylla på att spelarna började mattas av efter två solklara straffmissar efter 10 minuter och et jävla bjudningsmål från TFF. Men inte fan hänger man huvet för det?

EDIT: Annars var det en underbar säsong och en skön genomklappning från fula gnaget som bara åkte ner till Kalmar och gjorde bort sig.

Fuck you!

Äntligen :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Charlie Davies scorade hattrick!

Men dagens ros går till BP. NI E BP VI E CP!

Djurgårn, vad hände? :mellow:

Ska inte skylla på domaren, har inte gjort det på hela säsongen och vill inte falla igenom på grund av det. Men vi spelar hyfsat i första, anledningen till att vi inte hugger framför mål eller att den sista glöden fanns där var just på grund av två solklara straffsituationer i första 10 samt en Göteborgsledning som varenda spelare och liten typ på läktaren hörde. Redan då kändes det rätt uppgivet. Andra halvlek var det mer stress än fotboll och BP som inte har någonting att förlora samt en snuskigt skicklig backlinje går och gör ett mål på en fast situation (vad annars?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka jävla fittor

Säger det rakt ut, kan man inte få in en jävla boll mott BP så förtjänar man inte guld

14000 pers kommer och ser DIF ta silver iaf, vad gör dom? ser 9 pers som INTE vill vinna guld.

Mattias Jonsson och Quirino ÄR allsvenskans bästa spelare PUNKT...... sån jävla kämparanda har jag inte sett på länge som dom visade ikväll.

*edit* årets mest solklara frilägesutvisning inträffade på stadion ikväll, vart det utvisning? nej.....

*edit 2* vaddå "guldet hemma?" my fucking ass.

Full? bitter? jag? ähhhh

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem bryr sig om en match mot kalmar när vi inte har något att spela för? Norling kunde därför ändra och mixtra på alla möjliga sätt + att kalmar i dagsläget är ett bättre lag, så att säga att AIK gjorde bort sig är totalfel.

Isåfall gjorde väll ni bort er mer som inte klarade av att ta en enda poäng mot det enda laget som får lämna högsta serien? Det tycker jag är att göra bort sig mer än att åka ner till kalmar och få stryk med 2-0.

Men jag är absolut inte bitter, och jag måste säga att GTApimp är den första gårdaren jag stöter på idag som inte har loosermentalitet idag, skönt att se. Med det menar jag givetvis inte "Jag förstog innan att det skulle bli såhär, jag är jättenöjd ändå" va fan våga vara arg för att man inte tar ett guld som man hade chans på.

Inget uefa för oss nästa år, tråkigt på sätt och vis men det kan ändå vara bra, vad vet jag? det får nästa år avgöra, idag är jag bara belåten över att guldet inte hamnade i sthlm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem bryr sig om en match mot kalmar när vi inte har något att spela för? Norling kunde därför ändra och mixtra på alla möjliga sätt + att kalmar i dagsläget är ett bättre lag, så att säga att AIK gjorde bort sig är totalfel.

Isåfall gjorde väll ni bort er mer som inte klarade av att ta en enda poäng mot det enda laget som får lämna högsta serien? Det tycker jag är att göra bort sig mer än att åka ner till kalmar och få stryk med 2-0.

Men jag är absolut inte bitter, och jag måste säga att GTApimp är den första gårdaren jag stöter på idag som inte har loosermentalitet idag, skönt att se. Med det menar jag givetvis inte "Jag förstog innan att det skulle bli såhär, jag är jättenöjd ändå" va fan våga vara arg för att man inte tar ett guld som man hade chans på.

Inget uefa för oss nästa år, tråkigt på sätt och vis men det kan ändå vara bra, vad vet jag? det får nästa år avgöra, idag är jag bara belåten över att guldet inte hamnade i sthlm.

Nja, lite dumt att skriva så kanske, men vad gör man inte efter en besvikelse och en känga precis innan man skrivit. Men trots allt så hade ni ju ett europaspel att spela för...

Annars på prick ett dygn efterså var inte IFK:s guld så jävla jobbigt ändå, klart att det känns jobbigt att se Stefan Rehn och Tobias Hysén sitta och fira i ett litet klubbhus i en sann Ljungskile anda. Men vafan då, vi är det bästa laget i Stockholm och detta har varit ett fantastiskt år både suppoermässigt och spelarmässigt.

Men frågan är om vi kommer lyckas hålla fotbollstråden aktiv under ett helt halvår utan Allsvenskan igen.

EDIT: Måste bara ta med Göteborgs tunga guldtifo.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha förstår mig fan itne på göteborg, hur kan de vara så jävla dåliga på tifosidan? dom spelar om ett guld, 40.00 på läktarna förutsättningarna kan inte vara bättre, ändå presterar dom som AIK (säger oss för att jag inte har någon större koll på andras bortatifon) gjort på bortaplanen de senaste åren.

Klart vi klarar det, silly season är riktigt roligt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor