kattälskaren Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Engelska fotbollen är tråkig. I år är det Seria A som gäller nu när Juve är tillbaka. där dom hör hemma http://www.youtube.com/watch?v=LB86HjeXa1A Jättekul med en massa filmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=LB86HjeXa1A Jättekul med en massa filmare. Men shit det börjar bli gammalt nu med de snacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag vet att säsongen inte har börjat bra, men de har sålt några spelare och tagit in vädligt många (speciallt unga), värvningarna enligt mig har hållit (kanske förutom Tevez, som bara spirnger o springer men aldrig gör det som en renodlad anfallare som Saha gör+ så är Tevez en nästan exakt kopia av Rooney). Nani, Anderson är enligt mig o de flesta värvningar inför framtiden, vem trodde att Ronaldo skulle bli den han är idag o förra säsongen var? Båda de har den potentialen, sedn Hargreaves är värd alla pengar, de han spelat för Man Utd har han nnästan varit lysande, exceptionellt passningspel, en bra touch, bra mittfälts general direkt. Annars har väl Serie A blivit den ligan den var för några år sedan. Med tanke på pengarna man köpte spelarna för så är det för mig en så länge korkat att vara nöjd med dom. Visst kan man tycka att det tar ett tag och spela in sig i laget, men vafan. Sen är Tevez inte en axakt kopia av Rooney, han är Ronaldo, Rooney, Scholes, Giggs, Nani, ja typ alla tillsammans, jättebra där. Men jag tror annars han komemr växa in sig i rollen, men frågan är om de £4,5miljoner man värvade för honom verkligen är värda det. Annars kan man fråga sig om verkligen Nani och Anderson är 20 miljoner pund tillsammans, och fan heller att Hargreaves är en bra värvning, med tanke på kostnaden samt att man redan hadde världens bästa mitt-mittfält med en Fletcher som lysande sub. Men som sagt var, Real Madrid-varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Snarare runt den 40:e Efter att Enrico gjorde 2-0 så var det några som drog igång den och många följde med på den, inte märkvärdigare än så. Jasså? och ändå blir du så kåt över att ni fick hämta några tuffa grabbar på olika snutstationer. Häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Med tanke på pengarna man köpte spelarna för så är det för mig en så länge korkat att vara nöjd med dom. Visst kan man tycka att det tar ett tag och spela in sig i laget, men vafan. Sen är Tevez inte en axakt kopia av Rooney, han är Ronaldo, Rooney, Scholes, Giggs, Nani, ja typ alla tillsammans, jättebra där. Men jag tror annars han komemr växa in sig i rollen, men frågan är om de £4,5miljoner man värvade för honom verkligen är värda det. Annars kan man fråga sig om verkligen Nani och Anderson är 20 miljoner pund tillsammans, och fan heller att Hargreaves är en bra värvning, med tanke på kostnaden samt att man redan hadde världens bästa mitt-mittfält med en Fletcher som lysande sub. Men som sagt var, Real Madrid-varning. Klart Rooney o Tevez, kanske överderev med exakt, men de är väldigt väldigt lika i sin spel stil, det säger alla, klart alla värvningar är värda, Fletcher är en sådan spelare som krigar till sig bollen, han har hjärta, inget fel på det, men han har inte rutinen, det sinnet Hargreaves har. Sedan är Nani o Anderson rena guldvärvningar, spelare som är så bra i den ålderna är alla värda pengar, de kommer ge tbk om nått år eller sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Klart Rooney o Tevez, kanske överderev med exakt, men de är väldigt väldigt lika i sin spel stil, det säger alla, klart alla värvningar är värda, Fletcher är en sådan spelare som krigar till sig bollen, han har hjärta, inget fel på det, men han har inte rutinen, det sinnet Hargreaves har. Sedan är Nani o Anderson rena guldvärvningar, spelare som är så bra i den ålderna är alla värda pengar, de kommer ge tbk om nått år eller sånt. Då är väl fallet samma med Fletcher? Han har imponerat lika mycket på mig som Nani och Anderson har tillsammans, ochj lik förbannat så satar man inte på honom. Hoppas inte man slänger bort så pass skickliga spelare som O'Shea eller Fletcher. Halo: Men orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Halo: Men orka. Jag tilltalade inte dig, jag ser bara inte det balla i att åka och hämta upp häftiga grabbar på polisstationer, men jag vet inte, du håller väll möjligtvis med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Årets protestaktion går till... Hammarby! "Det här är framtidens fotboll" ekade i klacken där drygt en tredjedel(?) satt sig ner efter domarnas inkonsekventa dömande av Hammarby. Den "assisterande" domaren (vars uppgift är att assistera huvuddomaren samt döma offside genom att vara i linje med backlinjen) gjorde inte sitt arbete och blev därför folkligt bestraffad. Sen väljer domaren att avbryta matchen och publiken skanderar "Fotbollsmördare" där majoriteten inte menar de som slängde in saker utan dagens domarkår. Sen blir det ett avbrott till då domaren än en gång gör samma misstag att inte vara i linje med backarna och därefter blir det en längre paus. Aktiva i Hammarby sätter sig ner och majoriteten av sittplats står upp. Matchen spelas vidare inför en nästintill knäpptyst Hammarbypublik. Så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag tilltalade inte dig, jag ser bara inte det balla i att åka och hämta upp häftiga grabbar på polisstationer, men jag vet inte, du håller väll möjligtvis med honom. Nej kanske inte, men jag tänkte mest på att du inte brukar vara en sån som drygar upp sig, vilket jag tolkade det som. dibel: Okej att man reagerade vid örsta offside-situationen, det såg faktiskt riktigt misstänkt ut. Men andra gången var han klart onside och trots en varning så reagerar publiken. Märkligt men ändå inte, det är ju trots allt Bajen på Söderstadion. Taha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Nej kanske inte, men jag tänkte mest på att du inte brukar vara en sån som drygar upp sig, vilket jag tolkade det som. Kan även jag tolkade det som att det var typ "Wow, på min buss bla. bla. bla." som var budskapet i hans inlägg, Och nej jag brukar inte dryga mig av den anledningen att jag hatar när andra gör det och itne kan ge sig. Men men nu uttalar vi oss inte mer om det förrän han själv förklarat vad han menade med inlägget . Alla heter Glenn i Solna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Nej kanske inte, men jag tänkte mest på att du inte brukar vara en sån som drygar upp sig, vilket jag tolkade det som. dibel: Okej att man reagerade vid örsta offside-situationen, det såg faktiskt riktigt misstänkt ut. Men andra gången var han klart onside och trots en varning så reagerar publiken. Märkligt men ändå inte, det är ju trots allt Bajen på Söderstadion. Taha. Japp. Första blev det ju mål på medan andra blev det inte det. Tycker det är onödigt att kasta stuff men domarna måste höja nivån ett snäpp. Löpträna mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Nej kanske inte, men jag tänkte mest på att du inte brukar vara en sån som drygar upp sig, vilket jag tolkade det som. dibel: Okej att man reagerade vid örsta offside-situationen, det såg faktiskt riktigt misstänkt ut. Men andra gången var han klart onside och trots en varning så reagerar publiken. Märkligt men ändå inte, det är ju trots allt Bajen på Söderstadion. Taha. Tror inte SAF gör de, han vet vad han får ut av de, de var guldvärd i slutet av förra säsongen, tror sedan O'Shea behövs, vi har ca 4 backar som e skadade, och tyvärr är O'Shea en nån av de, men tack vare detta får ungdomarna chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag sa aldrig att jag vart kåt eller tyckte det var ballt över att vi hämtade upp folk hos polisen, jag gav en väldigt kort summering över hur resan var, och med galen menade jag mycket sång, öl, trevligt folk i allmänhet som det ofta är på en bortaresa. Då ber jag om ursäkt om inlägget uppfattades som ett "wow-på-min-buss-satt-alla-tuffingar" inlägg, tycker det inte är speciellt tufft att bli gripen för fylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Jag sa aldrig att jag vart kåt eller tyckte det var ballt över att vi hämtade upp folk hos polisen, jag gav en väldigt kort summering över hur resan var, och med galen menade jag mycket sång, öl, trevligt folk i allmänhet som det ofta är på en bortaresa. Då ber jag om ursäkt om inlägget uppfattades som ett "wow-på-min-buss-satt-alla-tuffingar" inlägg, tycker det inte är speciellt tufft att bli gripen för fylla. Jag e skitball, jag blev gripen för fylla på min första bortaresa Haha igår var fan ändå en riktigt skön dag! Sjukt bra stämning tills avbrottet, synd att vi torskade matchen bara. Grymmaste var ändå nya sången när alla satt ner och sjöng Tror det är den som sjungs i 2.25 in i filmen. Duruturuduruturuduruturuduruuu! edit: länken vore ju bra också: http://ie.youtube.com/watch?v=2ANljeclb5s Redigerad 9 oktober, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Bråka inte med Halo! Han är "casual" och kol_kille92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Jag sa aldrig att jag vart kåt eller tyckte det var ballt över att vi hämtade upp folk hos polisen, jag gav en väldigt kort summering över hur resan var, och med galen menade jag mycket sång, öl, trevligt folk i allmänhet som det ofta är på en bortaresa. Då ber jag om ursäkt om inlägget uppfattades som ett "wow-på-min-buss-satt-alla-tuffingar" inlägg, tycker det inte är speciellt tufft att bli gripen för fylla. Ber även jag om ursäkt för att ha tagit inlägget fel, och möjligt att jag var lite bitter just när jag skrev, har inte varit någon direkt AIK-lycka de senaste veckorna. @den0m: Vem är du? känner jag dig? Jag är 89:a och fett ultras. Lust att ge mig en liten bild av vad en Casual ala. 92:a är och gör? Då det är skillnad big time på ultras och casual, Casual-stilen är fet men det är ingenting jag är eller stöttar så jag undrar nu varför du gav mig detta påhopp. Edit: nu är vi där igen GTApimp, men denna gång var det inte jag som började haha. Redigerad 9 oktober, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Japp. Första blev det ju mål på medan andra blev det inte det. Tycker det är onödigt att kasta stuff men domarna måste höja nivån ett snäpp. Löpträna mer? Egentligen så gjorde inte domarna några grova fel i den matchen. Men har ligan en dålig nivå så blir det ju automatiskt så att domarna har en dålig nivå också. Det ända som fungerar bra och gör Allsvenskan intressant är publiken, men likt förbannat så är det också den som får mest skit. Tråkigt. Sen att man inför säsongen trycker upp en kvalmatch mitt i guldstriden, dte är ytterligare ett bevis på att saker och ting inte står rätt till. Så fruktansvärt tråkigt. Halo: Jamen till folk som inte vet bättre tycker jag automatiskt man får dryga upp sig till. Men jag är faktiskt för en drygare nivå här i tråden, det vart mer sånt snack förra säsongen tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Owh2vYGMtGg Haha syrianska. Lite komiskt är det ändå att de låter som de sjunger "sieg heil" efter målet, nu gör dom ju inte det men ja, haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Owh2vYGMtGg Haha syrianska. Lite komiskt är det ändå att de låter som de sjunger "sieg heil" efter målet, nu gör dom ju inte det men ja, haha.. Så jävla töntigt, sådana hör inte hemma på en fotbollsarena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Så jävla töntigt, sådana hör inte hemma på en fotbollsarena. Haha jadu, jag undrar vad åldern ligger på, på de som gjort den här filmen. Men du har även helt rätt, för som jag ser det så är det vanliga människor de gett sig på vid det här tillfället. EDIT: wtf, heaton var ju en skräll och ryktena dom går men nu har han väll ändå sett för mycket på film?....... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/2jh2qa7h847y.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/i7knd5clyc3l.jpg Redigerad 14 oktober, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts