dibel Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 ACAB http://www.aftonbladet.se/nyheter/article909938.ab 0-3 och dif leder inte serien! KRÅSSAH GNAGÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) TEL-AVIV JUDENCLUB.....TEL-AVIV HOCKEYCLUB Nu kör vi över packet från ISrael EDIT: Haha vad har det tagit åt helsingborg helt plötsligt? Redigerad 4 oktober, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Der var det. Rädda hockeyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Vaknade imorse med "den där" känslan, viktig match imorgon, 17 bussar lämnar Östra imorgon och beger sig upp mot Gävle. Det ligger i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Domaren är sämst i matchen mff-gbg... Men me like, hata dif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag börjar mer och mer tro på att detta kommer bli Arsenals år i Premier Leauge. Chelsea har svikit, Man U har svikit, men Arsenal ångar på. Wenger har fått nytt kontrakt (?) och laget börjar se mer och mer sammanspelat ut. Dessutom slår inget annat lag Arsenals passningar och förmåga. Dom spelar otroligt bra. Hoppas dom håller i nu och vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag börjar mer och mer tro på att detta kommer bli Arsenals år i Premier Leauge. Chelsea har svikit, Man U har svikit, men Arsenal ångar på. Wenger har fått nytt kontrakt (?) och laget börjar se mer och mer sammanspelat ut. Dessutom slår inget annat lag Arsenals passningar och förmåga. Dom spelar otroligt bra. Hoppas dom håller i nu och vinner Varför har Man Utd svikit? För att de har bara vunnit 2 matcher med mer än 1 mål? Igår om du visste vann de med 4-0, både Ronney o Ronaldo var borta ganska länge, och de står för kreativiteten i laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Engelska fotbollen är tråkig. I år är det Seria A som gäller nu när Juve är tillbaka. där dom hör hemma Redigerad 7 oktober, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Varför har Man Utd svikit? För att de har bara vunnit 2 matcher med mer än 1 mål? Igår om du visste vann de med 4-0, både Ronney o Ronaldo var borta ganska länge, och de står för kreativiteten i laget. Nej, det att dom inte hållar samma klass som förra året. Men jag har märkt att dom börjar komma igång nu, så vi får väl se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Jag börjar mer och mer tro på att detta kommer bli Arsenals år i Premier Leauge. Chelsea har svikit, Man U har svikit, men Arsenal ångar på. Wenger har fått nytt kontrakt (?) och laget börjar se mer och mer sammanspelat ut. Dessutom slår inget annat lag Arsenals passningar och förmåga. Dom spelar otroligt bra. Hoppas dom håller i nu och vinner Frågan är bara om Arsenal orkar gneta sig igenom en hel säsong med detta spel och samtidigt inte förlora på det. Kollar man resultatmässigt så var det ju faktiskt ruskigt nära poängtapp redan idag mot självaste Sunderland, och satsar man på Champions League och inte har samma bredd i truppen som Chelsea och United så kommer det bli jobbigt. Jag själv unnar Arsenal mycket, ingen fjantig rik ofotbollskunnig pamp som tjänar in pengar för att se allmänt dum ut, utan jag får en klubbkänsla, en samhörighet och en tränare som kan dubbelt så mycket fotboll om man jämför Sir Alex och Grant tillsammans, lägg då märke till att Grant inte kan fotboll för fem öre, därav jämförelsen. Men jag tror inte Arsenal klarar det i år, visst kan man vinna ligan, men då ska man åka ut i gruppspelet, visst kan man nå riktigt långt Champions League, men då slutar man bara 4 eller 5. Sen så har man ju extremt mycket pengar till att hitta något nytt i januari, hoppas man då utnyttjar det på bästa sätt. tommy killer: Nej Manchester United ligger där dom ligger och man ska inte tycka dom har svikit något. Men jämför man deras säsongsinledning med Arsenal så blir man däremot fundersam. Sen så ska United ligga däruppe, värvning av Tevez och Hargreaves och Nani är sanslöst sjuka pengar och det är rent amatörigt om det inte klickar. Nu är detta i och för sig riktiga Real Madrid värvningar utan någon som helst tanke på bakom (hoppas du svarar emot här) och det kan straffa sig rent ekonomiskt om det inte slutar i bra resultat. Nu är jag då säker på att United vinner ligan i år, men det är inte för att man är ett bättre fotbollslag än Arsenal, utan för att man är ett tyngre, och vad du föredrar får stå för dig. T-Bone Mendez: För en gång skull börjar jag smått hålla med dig. Man rent ut sagt njuter av den ena stormatchen efter den andra nuförtiden från Serie A, och att det bjuds på gladfotboll i sann Spalletti-anda gör ju i alla fall inte mig missnöjd. Känns skönt att det är slut på Moggi-affärer och mutskandaler också. Nej, resten av året från Serie A är en ren njutning, och man ska njuta så länge man kan. Herregud, till och med Juventus med numera Serie A:s sämsta backlinje tycker det är skoj med fotboll numera, trodde man inte förut. Otroligt. Lika otrolig och varm om hjärtat är bortavinsten mot Gefffle idag. Perfekt genomförd match och tabellen ljuger inte, det finns tre lag som i vissa stunder var numrena starkare än andra, och det är dom i toppen. Skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Skönt tifo av äckelgården. http://ie.youtube.com/watch?v=gJP8UHvvpSQ Det ger jag er en dag som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Engelska fotbollen är tråkig. I år är det Seria A som gäller nu när Juve är tillbaka. där dom hör hemma Det lär väl ändå inte bli något för dig eftersom "rättigheterna" stoppar alla matcher. Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det lär väl ändå inte bli något för dig eftersom "rättigheterna" stoppar alla matcher. Ägd. Vad har hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det lär väl ändå inte bli något för dig eftersom "rättigheterna" stoppar alla matcher. Ägd. Du menar TV-rättigheterna? Då är inte ALLA matcher stoppad, utan åtminstone TV4 har rättigheter till att sända vissa lags matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 HAHAHAHA http://www.youtube.com/watch?v=BiaPv2aUFGM...norrk%C3%B6ping Dokumentär om Peking Fanz, MÅSTE SES för de som inte sett, grymt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det lär väl ändå inte bli något för dig eftersom "rättigheterna" stoppar alla matcher. Ägd. Asså? Jag har bara märkt att det är strul med rättigheter till spansk fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Galen resa igår, men sjukt kul, tog 2 timmar till gävle men 4 hem, fick plocka upp 8 pers på olika polisstationer, och det var bara på våran buss. Men till nästa säsong så får dom nog kolla över lite hur mycket strömvallen tar in egentligen, dom hade sålt 1000 biljetter för mycket, platser som inte fanns, så när polisen inte ville släppa in alla så vart det ju kaos. Matchen var bra, alla kämpade grymt bra och som GTApimp sa, tabellen ljuger inte. ARGENTINA SUGER PUNG, VÅRA BRASSAR DOM ÄR KUNG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Frågan är bara om Arsenal orkar gneta sig igenom en hel säsong med detta spel och samtidigt inte förlora på det. Kollar man resultatmässigt så var det ju faktiskt ruskigt nära poängtapp redan idag mot självaste Sunderland, och satsar man på Champions League och inte har samma bredd i truppen som Chelsea och United så kommer det bli jobbigt. Jag själv unnar Arsenal mycket, ingen fjantig rik ofotbollskunnig pamp som tjänar in pengar för att se allmänt dum ut, utan jag får en klubbkänsla, en samhörighet och en tränare som kan dubbelt så mycket fotboll om man jämför Sir Alex och Grant tillsammans, lägg då märke till att Grant inte kan fotboll för fem öre, därav jämförelsen. Men jag tror inte Arsenal klarar det i år, visst kan man vinna ligan, men då ska man åka ut i gruppspelet, visst kan man nå riktigt långt Champions League, men då slutar man bara 4 eller 5. Sen så har man ju extremt mycket pengar till att hitta något nytt i januari, hoppas man då utnyttjar det på bästa sätt. tommy killer: Nej Manchester United ligger där dom ligger och man ska inte tycka dom har svikit något. Men jämför man deras säsongsinledning med Arsenal så blir man däremot fundersam. Sen så ska United ligga däruppe, värvning av Tevez och Hargreaves och Nani är sanslöst sjuka pengar och det är rent amatörigt om det inte klickar. Nu är detta i och för sig riktiga Real Madrid värvningar utan någon som helst tanke på bakom (hoppas du svarar emot här) och det kan straffa sig rent ekonomiskt om det inte slutar i bra resultat. Nu är jag då säker på att United vinner ligan i år, men det är inte för att man är ett bättre fotbollslag än Arsenal, utan för att man är ett tyngre, och vad du föredrar får stå för dig. T-Bone Mendez: För en gång skull börjar jag smått hålla med dig. Man rent ut sagt njuter av den ena stormatchen efter den andra nuförtiden från Serie A, och att det bjuds på gladfotboll i sann Spalletti-anda gör ju i alla fall inte mig missnöjd. Känns skönt att det är slut på Moggi-affärer och mutskandaler också. Nej, resten av året från Serie A är en ren njutning, och man ska njuta så länge man kan. Herregud, till och med Juventus med numera Serie A:s sämsta backlinje tycker det är skoj med fotboll numera, trodde man inte förut. Otroligt. Lika otrolig och varm om hjärtat är bortavinsten mot Gefffle idag. Perfekt genomförd match och tabellen ljuger inte, det finns tre lag som i vissa stunder var numrena starkare än andra, och det är dom i toppen. Skönt. Jag vet att säsongen inte har börjat bra, men de har sålt några spelare och tagit in vädligt många (speciallt unga), värvningarna enligt mig har hållit (kanske förutom Tevez, som bara spirnger o springer men aldrig gör det som en renodlad anfallare som Saha gör+ så är Tevez en nästan exakt kopia av Rooney). Nani, Anderson är enligt mig o de flesta värvningar inför framtiden, vem trodde att Ronaldo skulle bli den han är idag o förra säsongen var? Båda de har den potentialen, sedn Hargreaves är värd alla pengar, de han spelat för Man Utd har han nnästan varit lysande, exceptionellt passningspel, en bra touch, bra mittfälts general direkt. Annars har väl Serie A blivit den ligan den var för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Galen resa igår, men sjukt kul, tog 2 timmar till gävle men 4 hem, fick plocka upp 8 pers på olika polisstationer, och det var bara på våran buss. ARGENTINA SUGER PUNG, VÅRA BRASSAR DOM ÄR KUNG. Första bortaresan för dig eller? i övrigt får du gärna utveckla det sistnämnda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Första bortaresan för dig eller? i övrigt får du gärna utveckla det sistnämnda! Snarare runt den 40:e Efter att Enrico gjorde 2-0 så var det några som drog igång den och många följde med på den, inte märkvärdigare än så. Redigerad 8 oktober, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts