KalleR Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Och så vann vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Och så vann vi. Det var som fan, Kalmar i europa nästa säsong alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Och så vann vi. Grattis, till KFF, såg bara straffen vid slutet av matchen. Är det bara jag somt ycker kanske vi borde skrota Svenska Cupen och istället ta in fler lag till Allsvenskan och spela 2 matcher per vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Grattis, till KFF, såg bara straffen vid slutet av matchen. Är det bara jag somt ycker kanske vi borde skrota Svenska Cupen och istället ta in fler lag till Allsvenskan och spela 2 matcher per vecka? Ja det är bara du, 2 matcher i veckan har folk inte råd med i Sverige, inte när det gäller fotboll iallafall. Har varit tight som fan nu när det varit uefa-cupen, heta derbyn, slutspurt osv. med pengar i slutet på säsongen. Hur ska det gå med ytterliggare en match på det här? nej ha kvar cupen, en chans för de lite sämre lagen att vinna titlar och komma ut i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Göteborg körde idag "Åh vi e gnaget" tydligen... Västerås ramsa har blowat totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Grattis, till KFF, såg bara straffen vid slutet av matchen. Är det bara jag somt ycker kanske vi borde skrota Svenska Cupen och istället ta in fler lag till Allsvenskan och spela 2 matcher per vecka? Just nu när inte cupen någon höjdare, men jag ska ge den här idèn en chans, om det har lyckats i Norge så borde den ju lyckas här med, tycker man. http://www.expressen.se/sport/1.857562/sa-...ell-radda-cupen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Och så vann vi. Går du på matcherna? Eller är du bara en sån som kommer nu när ni vann? Är det bara jag somt ycker kanske vi borde skrota Svenska Cupen och istället ta in fler lag till Allsvenskan och spela 2 matcher per vecka? Dom borde göra som i England och ta uppehåll i Allsvenskan/superettan så att Cupen får bättre spelprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Men det är väl inga argument (pengar, ge en chans, alltid ge en chans), ska vi bli bättre, mer lika som toppligorna (som spelar 2 macther i veckan) så måste det ju se ut så här. Spelarna i allsvenskan vid 29 år åldern har samma kondis som 35 åriga PL spelare. Men det är vad jag tycker. @T-Bone: Vf får han inte vara glad för hans stads lag vann?? Så man måste vara värsta fanet för att fira?? finns folk som kollar på fotboll och gillar fotboll ävn fast de inte syns i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 @T-Bone: Vf får han inte vara glad för hans stads lag vann?? Så man måste vara värsta fanet för att fira?? finns folk som kollar på fotboll och gillar fotboll ävn fast de inte syns i denna tråd. Jag frågade ju om han går på matcherna (=stötta laget). Annars kan man ju inte säga "vi" om man inte gjort nåt IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Går du på matcherna? Eller är du bara en sån som kommer nu när ni vann? I sådana här lägen blir till och med jag nästan intresserad av fotboll. 1-0 efter första halvlek i cupfinalen kalmar - gbg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Går du på matcherna? Eller är du bara en sån som kommer nu när ni vann? Dom borde göra som i England och ta uppehåll i Allsvenskan/superettan så att Cupen får bättre spelprogram. Det är det jag menar! Du går alltid på alla personer som inte är som du, går på matcher, skriker o dör för sitt lag, slåss säkert för sitt lag, jag m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag såg inte det. Jag skulle ju inte fråga om jag sett det Det är det jag menar!Du går alltid på alla personer som inte är som du, går på matcher, skriker o dör för sitt lag, slåss säkert för sitt lag, jag m.m. Exakt :)Föresten så va det väldigt dumt av förbundet att lägga finalen två dagar efter derbyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Har äntligen lyckats pricka in en ledig jobbdag samtidigt som en matchdag, nåja jag finns från kl 12 på Östra, kl 16 finns jag på sektion M, kom förbi och säg hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Har äntligen lyckats pricka in en ledig jobbdag samtidigt som en matchdag, nåja jag finns från kl 12 på Östra, kl 16 finns jag på sektion M, kom förbi och säg hej. Var också på M, mös under taket eftersom jag var så regnskygg, och så var det inget regn. Skitsamma. Mäktigt att ibörjan få varma applåder varje gång amn får bollen till att bli hatad fotbollshora 70 minuter senare. Abgar Barsom är ingen ren fotbollspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Skön poppning från oss x2 och klockren OH, matchen var skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 93:e minuten och Juventus gör 1-0. Serie A börjar likna gamla goda Serie A igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 93:e minuten och Juventus gör 1-0. Serie A börjar likna gamla goda Serie A igen. Ale ale ale ale juve merda! Så jävla skit att dom fick in ett mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 93:e minuten och Juventus gör 1-0. Serie A börjar likna gamla goda Serie A igen. Så jävla härligt. Jag är säker på att Trez vinner skyttligan, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Så jävla härligt. Jag är säker på att Trez vinner skyttligan, Mjo han verkar galet sugen iallafall haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Så jävla härligt. Jag är säker på att Trez vinner skyttligan, Då gäller det att sänka Totti och få stopp på Zlatan. Såg inte matchen igår men hittils har jag varit ruskigt imponerad av Iaquinta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts