Halo Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 EN GNAGETFITTA! Då är det sjukanmälning på måndag då, halo och gtapimpfoolife? Laddningen måste vara maximal inom er! Nja jag går faktiskt ut i ett drömläge här, först helg sen studiedag både måndag och tisdag, så vare sig det blir förnedring eller vinst så blir kvällen lång, så det blir skönt att sova ut haha. --- Jag tror ni har stor chans att gå vidare, bajen kämpar nog inte för guldet och därav kan de lägga mycket fokus på uefa och därav rädda säsongen via cupen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Haha lucky bastard -- Jo men då gäller full fokus i 90 minuter! Vara säkra i försvaret och spela smart i kontringarna. Då kanske det kan gå vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...rticle842141.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Haha så idiotiskt... Men det är så det ska vara i derbytider! Roma-Juve 15.00, me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Man kan ju säga att DFG leder "inför matchen" än så länge... Får se om aik kontrar med något ännu hårdare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Man kan ju säga att DFG leder "inför matchen" än så länge... Får se om aik kontrar med något ännu hårdare? Haha, "dyslexi dfg" är i farten. Kommer något hända inatt? det är frågan. dock var det nog fel av stora stygga dfg att lägga sitt "hot" mot en argentinare, eftersom dessa spelare är de som är mest vana vid hot och jobbiga matcher i hela truppen. EDIT: det ahr redan dykt upp adresser på diverse forum till olika dif-spelare...... Redigerad 23 september, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Haha, det verkar som aik inte lärt sig från förra årets "Ring, så spelar vi" Kommer bli hett i solna imorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Haha, "dyslexi dfg" är i farten. Kommer något hända inatt? det är frågan. dock var det nog fel av stora stygga dfg att lägga sitt "hot" mot en argentinare, eftersom dessa spelare är de som är mest vana vid hot och jobbiga matcher i hela truppen. EDIT: det ahr redan dykt upp adresser på diverse forum till olika dif-spelare...... Dyka upp och dyka upp, sök på eniro så kommer dom upp. Små "attentat" hör lite till såna här matcher tycker jag, som när dom grävde upp våran träningsplan, oskyldigt, dom fixade det på 15 min och det störde ingen. Men när dom går på spelare så här tycker jag är lite fel, även fast det var "mina egna" som gjorde det. Har dom där två spelat ett derby överhuvudtaget?, dom förstår inte hur det ligger till mellan DIF och aik som tex Daniel Östlund säkert gör. Nu har ju dessutom inte dom gjort någon i DIF något, tex gått över från oss till aik, då hade det vart en annan sak. Nåja, får se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Dyka upp och dyka upp, sök på eniro så kommer dom upp. Små "attentat" hör lite till såna här matcher tycker jag, som när dom grävde upp våran träningsplan, oskyldigt, dom fixade det på 15 min och det störde ingen. Men när dom går på spelare så här tycker jag är lite fel, även fast det var "mina egna" som gjorde det. Har dom där två spelat ett derby överhuvudtaget?, dom förstår inte hur det ligger till mellan DIF och aik som tex Daniel Östlund säkert gör. Nu har ju dessutom inte dom gjort någon i DIF något, tex gått över från oss till aik, då hade det vart en annan sak. Nåja, får se vad som händer. Ja men om du läser min post igen så skrev jag att de började dyka upp på diverse forum , att det finns på eniro vet jag redan. Äsch det här är vardag för våra argentinare i deras hemland, sen skulle jag bara skratta åt eländet när de ändå stavat fel på köpet. Från örjansvall förra veckan till det här idag, Sverige är ett konstigt fotbollsland. En liten kortis...Vem är Daniel Östlund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 En liten kortis...Vem är Daniel Östlund? Örlund menade jag , same shit different stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Nu är det elfsbög away. Fuck the elfs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Att vi lyckas vinna med martin ingvarsson som domare är ju helt fenomenalt! 1-1 i "SUPERDERBYT" häääääääärligt! Det finns bara en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ja jävlar. Märktes att det var nervositet från båda håll då det stundtals var helt tyst på Råsunda. Däremot, så 5min före avspark och kanske i en 10minutersperiod där i början, så hörde jag det fetaste jag någonsin hört från oss på Råsunda. Det började med "ni på östra är ni klara", och nej jag gillar egentligen inte den ramsan, men när hela östra, västra samt norra kokar och kör den, så fick jag gåshud. Det var så jävla fett. Flinar lite åt resultatet ändå, vad ska alla "de som vinner derbyt vinner guldet" säga nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Ja jävlar vilken fars. Aldrig i hela mitt liv varit med om något liknande. Jag höll seriöst på att kissa på mig varje gång AIK gick upp till anfall, och bannemig gick man fan upp till anfall hela tiden i första. Arneng och Komac pressar lågt och stänger först djupt ner i egen planhalva, detta ger AIK mycket utrymme att rulla boll, men ruskigt svårt att komma igenom och låta argentinarna få möjligheter. Detta är ju beviset till varför bollinnehavet såg ut som det gjorde, AIK är ett bättre spelande lag med tanke på att dom helt enkelt har bättre spelare på att rulla boll. Men idag visar vi fan varför vi har Allsvenskans bästa mittlås, hähum, samt målvakt. Andra halvlek gör vi precis som vi har planerat. Sticker upp på kontring och det var ju liksom ingen som kunde undgå att Allsvenskans snabbaste spelare skulle göra målet också. Sedan gör han så jävla rätt när han viker av inåt i planen, och så vackert. AIK:s kvitteringsmål är minst lika vackert, än en gång stänger Djurgårdens mittlås väldigt bra, men Obolos släpp till Valdemarin är lysande och det lurade minst tre stycken försvarare, samt målvakt. Skottet är inte sämre och det var bara att gilla läget. Jga tror också att Komac och Arneng hade vågat bevisa mer om de inte hade fått varningar så pass tidigt, Komac var ju inte ens frispark då han går in med tån före och passar iväg bollen. Domaren vill väl visa vem fan han är och vill få lite blickar på sig, så tråkigt töntigt så jag smäller av. Helt sanslöst sjukt hur han kunde hitta dom. AIK fick fördel på det riktigt ordenligt. Samtidigt som vi fick en ordentlig fördel när Mendes var tvungen att gå av, han hade blivit hyperfarlig där uppe. Tifo-matchen var också ruskigt jämn men hade en vinnare i AIK, DIF hade ett skönt varmt tifo som man inte kunde gjort så mycket bättre med, har inte sätt det än men jag får en känsla av att det var snyggt. AIK bjöd på sitt snyggaste för året, ett konstverk rakt av och det var faktiskt bengalerna som gjorde det finaste jobbet. Klackmatchen kan jag inte avgöra såhär. Trodde AIK skulle vara starkare och vi höll upp oss bättre än förväntat. Har jag fel om jag säger oavgjort Halo? EDIT: Har sätt tifot nu. Detta var det snyggaste kaos-tifot vi presterat någonsin i alla fall, inte alls lika organiserat som mot Bajen och AOSK får tyvärr känna sig slagen här. Bajens mot oss? Pfft, detta var vackrare. Redigerad 25 september, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Tifo-matchen var också ruskigt jämn men hade en vinnare i AIK, DIF hade ett skönt varmt tifo som man inte kunde gjort så mycket bättre med, har inte sätt det än men jag får en känsla av att det var snyggt. AIK bjöd på sitt snyggaste för året, ett konstverk rakt av och det var faktiskt bengalerna som gjorde det finaste jobbet. Klackmatchen kan jag inte avgöra såhär. Trodde AIK skulle vara starkare och vi höll upp oss bättre än förväntat. Har jag fel om jag säger oavgjort Halo? EDIT: Har sätt tifot nu. Detta var det snyggaste kaos-tifot vi presterat någonsin i alla fall, inte alls lika organiserat som mot Bajen och AOSK får tyvärr känna sig slagen här. Bajens mot oss? Pfft, detta var vackrare. Nej du har helt rätt, vi hade våra ljudtoppar 5 min före matchstart och kanske första 20, och då var det bland det fetaste jag har hört från norra respektive östra, men sen hände det inte så mycket mer. samma sak gällde er tycker jag, ni kom upp i en del sköna ljudtoppar trotts antalet, mycket möjligt att ni slapp många bönder samt medgångare i denna match vilket gjorde att ni hördes rejält ibland. Oavgjort sångmässigt samtidigt som båda sidor gjorde katastrofala insatser i helhet, men nervositeten tog över allt denna dag, utan tvekan. Även efter kvitteringen så ekade "ARGENTINA" över Råsunda, det var mäktigt då det var starkare än någonsin. Tifo-mässigt tycker jag faktiskt vi tar hem det, dock med er tätt efter, det var riktigt hög klass från båda håll och återigen visar vi att det är stockholm som är den regerande fotbollsstaden i Sverige. Jag minns hösten 04 när vi hade ett snarlikt tifo som blev extremt mäktigt, nu fick jag uppleva det inför ett fullsatt norra och det blev genast så mycket coolare. Spelet har jag egentligen ingen vidare koll på, jag hade ingen koll på mig själv knappt igår jag bara röjde eller helt enkelt halvblundade av nervositet. Men vilken läckerbit argentinarna bjuder på vid målet och vilken tavla vi gör vid difs mål, dock kan jag inte ta ifrån att 0-1 målet var snyggt. Ett jävligt annorlunda derby måste jag säga, jag är enormt besviken på spelkvalitén, men samtidigt så jävla nöjd med den, för på något sätt tyckte jag vi var värda iallafall ett mål efter första halvlek, eller är det bara en instinkt? --------------- En annan liten kul grej var att säsong 2 av Heroes började igår..... "TIME FOR HEROES", lite humor i det hela måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Nej du har helt rätt, vi hade våra ljudtoppar 5 min före matchstart och kanske första 20, och då var det bland det fetaste jag har hört från norra respektive östra, men sen hände det inte så mycket mer. samma sak gällde er tycker jag, ni kom upp i en del sköna ljudtoppar trotts antalet, mycket möjligt att ni slapp många bönder samt medgångare i denna match vilket gjorde att ni hördes rejält ibland. Oavgjort sångmässigt samtidigt som båda sidor gjorde katastrofala insatser i helhet, men nervositeten tog över allt denna dag, utan tvekan. Även efter kvitteringen så ekade "ARGENTINA" över Råsunda, det var mäktigt då det var starkare än någonsin. Tifo-mässigt tycker jag faktiskt vi tar hem det, dock med er tätt efter, det var riktigt hög klass från båda håll och återigen visar vi att det är stockholm som är den regerande fotbollsstaden i Sverige. Jag minns hösten 04 när vi hade ett snarlikt tifo som blev extremt mäktigt, nu fick jag uppleva det inför ett fullsatt norra och det blev genast så mycket coolare. Spelet har jag egentligen ingen vidare koll på, jag hade ingen koll på mig själv knappt igår jag bara röjde eller helt enkelt halvblundade av nervositet. Men vilken läckerbit argentinarna bjuder på vid målet och vilken tavla vi gör vid difs mål, dock kan jag inte ta ifrån att 0-1 målet var snyggt. Ett jävligt annorlunda derby måste jag säga, jag är enormt besviken på spelkvalitén, men samtidigt så jävla nöjd med den, för på något sätt tyckte jag vi var värda iallafall ett mål efter första halvlek, eller är det bara en instinkt? --------------- En annan liten kul grej var att säsong 2 av Heroes började igår..... "TIME FOR HEROES", lite humor i det hela måste jag säga. Jo det är faktiskt sant, i sin helhet så var det inte särskilt bra drag faktiskt, sista 10 var det nästan totalt knäpptyst, det var nästan lite läskig stämning då. En tråkig sak med oss är att vi måste köra Ole Ole Ola för att komma igång, och när vi kört den stämmer seriöst allt på nåt vis, då kan man t.o.m. få upp ljudvolym på en pubramsa, men det måste till en hoppahoppa för att det fan ska hända nåt. Tråkigt tycker jag. Alltså jag kan inte riktigt säga att ni var värda ett mål i första, men däremot så borde ni gjort ett mål. Egentligen var det bara dubbelchansnen som skrämde och faktiskt så borde ni nog förvaltat den, annars var det inga riktiga oh holy shit chansen om man säger så. Visst hade ni halvleken, men ni hade inte spetsen. Men spelmässigt så var ni värda mål om man säga såra. KOM IGEN NU GAIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Okej, nu är det klart. Häcken förlorade i måndags, IFK Norrköping är klara för Allsvenskan efter fem långa år i Superettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jäkla skit, Varför vann inte Sevilla? Tippade på lången och alla gick in utom den, jag satte tillochmed elitseriematcherna igår, fy fan så lack man blir. Men men, nya tag idag. Tipp1: Leksand, Frankfurt, Inter, Rap. Wien, Chelsea och Barca Tipp2: Bröndby, Milan, Roma och Atl. Madrid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 - Jag tränade med Aik under några veckors tid och det gick bra men dom bestämde sig för att värva någon annan. Anders Almgren målvaktstränaren i AIK ringde då till Lasse Eriksson och berättade om mig och på den vägen blev det Hammarby, säger Lekström http://www.svenskafans.com/fotboll/bajen/a...l.asp?id=194621 Avd. Rivaler på stan - inte på plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 I sådana här lägen blir till och med jag nästan intresserad av fotboll. 1-0 efter första halvlek i cupfinalen kalmar - gbg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts