Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Dah, förlåt, menade självklart Bajenmatchen.

-----

Nu sprack en väldigt stor del av våra guldchanser och jag tror faktiskt inte vi vinner över AIK. Det är helt klart mörkare, men Siggi verkade nöjd efteråt, det känns som att vi kommer stå som sergrare där ändå i slutändan. Jag vet dock inte varför.

Jo kom på det själv lite senare, men men haha.

-----

Visst trelleborg drar inte folk, men var det ändå inte lite dåligt med folk på stadion idag?, inget drygande, bara en fråga.

Då jag själv börjar bli trött på allt "mest publik hit" och "sno ramsor" dit osv.

Du går i samma tankebanor som mig iaf, jag undrar hur många olika tankar med alla möjliga slut man har tänkt och funderat om de senaste veckorna, det här är sjukt.

En sak är dock säker, vi får ett jävligt STORT derby på måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh stadion är jävla skitarena så jag tycker att runt 10k är godkänt. Dock är Söderstadion väldigt bra där man sitter nära nästan överallt men är liten så den borde vi fylla varje match. Det måste hända grejer på arenafronten för både djurgårdens och Hammarby annars kommer svensk fotboll inte att utvecklas lika snabbt.

Avd. Publik 10011 Bajare!

Edit:

En ganska kul kommentar från en Bajare på svenskafans.com

Äter tyvärr lunch ganska nära Stadion, arbetspolaren beställer coca-cola till maten, killen bakom kassan säger då helt allvarligt:

"Colan är slut, det var match igår"

Bajen, bärs o rakade brudar!

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst trelleborg drar inte folk, men var det ändå inte lite dåligt med folk på stadion idag?, inget drygande, bara en fråga.

Då jag själv börjar bli trött på allt "mest publik hit" och "sno ramsor" dit osv.

Du går i samma tankebanor som mig iaf, jag undrar hur många olika tankar med alla möjliga slut man har tänkt och funderat om de senaste veckorna, det här är sjukt.

En sak är dock säker, vi får ett jävligt STORT derby på måndag.

Ruskigt dålig siffra, kan inte kräva att hela kurvan ska vara full, men jag tycken ändå den ska vara det när vi har serieledning och laget behöver sitt fulla stöd nu när det är så få matcher kvar. Sen att det alltid är tomt på fondläktaren är förståligt, därför är det aldrig en skandal när det blir runt 10 000, ingen vill sitta där, och när bortalaget inte kommer med några rtesande supportrar, så blir det inte så mycket mer folk där heller.

Nu är annars biljetter till Örebro och BP hemma inköpta, samt Gefle borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

070920, kl 13.08

"Få se om det dyker upp någon bildserie från bråket i Sportbladet i morgon. Så som skedde i våras då jag mycket förvånad i Sportbladet kunde se mina bilder från FANTV, när Mikkel skadar sig, i kvällstidningen dagen efter." ...och vad händer? Inte Sportbladet utan Expressen snor bilderna i dagens tidning från träningen då Erkan och Klebér tjafsar lite och lägger ut en bildserie med jätterubriker. JESUS! Visste ju att bilderna från FANTV skulle kunna resultera i detta men inte trodde jag att också Expressen skulle vara så urbota dumma att de bara snor bilderna. Det kommer kosta dem! Foto-Rainer jublar!

Journalister är dumma! :wub:

Braga på råttis idag. Håll nollan!

http://www.hammarbyhockey.se/indexbilder/index_1.jpg

Den som lever får se...

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet egentligen inte vad jag ska tycka eller säga om artikeln. Klart som fan man blir glad när man läser den... MEN aftonbladet är aftonbladet och jag har ingen aning om hur intervjun gick till. Det skulle självklart vara jävligt coolt om Boa kom tillbaka och som det verkar, riktigt stort för honom själv..

Vi är svarta gula AIK.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...rticle819429.ab

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har vart djurgårdare sen barnsben men har av någon anledning aldrig varit på någon match, men på måndag är det dags, AIK - Djurgården blir min första fotbollsmatch :wub:

Härligt att höra. Men det är först på en Stadionmatch du kommer känna känslan av att du verkligen vill tillbaka dit igen. Jag kan lova dig det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Starkt av elsbög dock, 2-1 borta mot Dinamo Bukarest... Men på måndag tar vi dom!

"Vi har vunnit fucking Champions League!"

Hbg och häcken får skämmas dock.

Japp på måndag tar ni dom.

Fy fan det närmar sig med stormsteg nu, orkar knappt prata eller diskutera om det, känns som allt har varit slutdiskuterat i flera veckor redan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EN GNAGETFITTA! :D

Då är det sjukanmälning på måndag då, halo och gtapimpfoolife? Laddningen måste vara maximal inom er! (w00t)

---

Nu med lite distans från gårdagen så tror jag inte på avancemang om vi inte höjer oss (vilket inte är omöjligt då vi får Eguren och Charlie tillbaka). Läktarinsatsen igår var fenomenal, den sjukt dåliga publiksiffran till trots! Knappt 7000 masade sig ut till Horsunda (Som Paulinho kallar det) och verkligen bar fram Bajen till en vinst! Stundtals lät Östra "Stå" mycket högre än Södras ramsor och det var bara att byta till Östras val!

Det är så det ska vara! Helst varje match...

Söder Bröder Glöder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor