Jump to content

Fotbollstråden!

PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Jag fattar inte att ni vill kalla er HIF när det är en så förbannat dålig organisation. Satsar på jävla bonnesporter som Speedway och Bandy. Pinsamt.

Det är ju trots allt en idrottsförening och inte en fotbollsförening (bara) ^_^

Det bästa var ju när Dif också skulle satsa på handboll (köpte upp nå skitlag) och hur bra går det ^_^

Go Hammarby IDROTTSFÖRENING!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju trots allt en idrottsförening och inte en fotbollsförening (bara) ^_^

Det bästa var ju när Dif också skulle satsa på handboll (köpte upp nå skitlag) och hur bra går det ^_^

Go Hammarby IDROTTSFÖRENING!

En unken Bajare ska ju inte säga ett piss. Ser man fotbollsmässigt så har ni inte ett piss i erat kassaskåp, eller jo, en pokal. Och ni som är så stolta över hur anrika och historiska skickaliga ni har varit. Ni sålde ju era färger i 70 år för att tro att det skulle funka, vilket det inte gjorde, och har startat sammarbete med ett antal stockholmklubbar. På 70-talet bytte ni sport från hockey till fotboll för att ni helt plötsligt lyckades i fotboll. Ni har sålt hälften av eran förening till en dum jänkare, era själlösa jävlar, MEN NI HAR JU FORTFARANDE INGA PENGAR.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En unken Bajare ska ju inte säga ett piss. Ser man fotbollsmässigt så har ni inte ett piss i erat kassaskåp, eller jo, en pokal. Och ni som är så stolta över hur anrika och historiska skickaliga ni har varit. Ni sålde ju era färger i 70 år för att tro att det skulle funka, vilket det inte gjorde, och har startat sammarbete med ett antal stockholmklubbar. På 70-talet bytte ni sport från hockey till fotboll för att ni helt plötsligt lyckades i fotboll. Ni har sålt hälften av eran förening till en dum jänkare, era själlösa jävlar, MEN NI HAR JU FORTFARANDE INGA PENGAR.

Lite mkt bajen nu eller? Ja det blir så när inte egna laget presterar ^_^

Btw http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,813472,00.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite mkt bajen nu eller? Ja det blir så när inte egna laget presterar ^_^

Btw http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,813472,00.html

Jag skulle inte vara stolt om jag var dig för att ditt lag är så duktigt som du tycker att det är. Vi var jämnbra när vi hade en man mindre på derbyt.

Angående det där med LO, är det bara ett stort skämt. Men jag bryr mig inte så mycket om Bajen får en kvartsmiljon mer pengar varje år. Det kan dom behöva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte vara stolt om jag var dig för att ditt lag är så duktigt som du tycker att det är. Vi var jämnbra när vi hade en man mindre på derbyt.

Angående det där med LO, är det bara ett stort skämt. Men jag bryr mig inte så mycket om Bajen får en kvartsmiljon mer pengar varje år. Det kan dom behöva.

Ja men bajen gick ju in för att få en poäng tyvärr. Men kryss e alltid bra på bortaplan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Djurgården äger allt eller?

Shut up och lyssna, Laget har släppt in 0 mål på tre matcher, Hur många mål har gnaget och bajjen släppt in? Visar väl att DIF inte ångrade ett skit då Touray kom till klubben , Smack i käft AIK. Stackars AIK, I år åker dom till superettan för att stanna länge

Har bajen någon som Arneng? Någon som Hysén? Någon som Kurre? Någon som Jonson? Har något annat lag allsvenskans bästa målvakt ?

Pluddreprutt, Champions League nästa anhalt, Vilka ska få äran att utklassas av DIF i år? Nästa år? 2008? 2009? 2010?

Kort sagt, DIF är sveriges bästa utan tvivel

Edit: Sitter nu med en Jolt och filosoferar över Hammarby, Enda spelaren där som skulle platsa i DIF är Max Von Schlebrügge, Eller hur ni HIF tokar uttalar det [Maxj-van-sjläbrygg]

Edit2: AIK är inget storlag längre, Om man bortser från puckona som går på deras matcher, Ut med pajasarna och in med Sundsvall, Kiruna eller Boden istället

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men bajen gick ju in för att få en poäng tyvärr. Men kryss e alltid bra på bortaplan.

Vilket lag som helst satsar på tre poäng när motståndarlaget har fått en utvisad, t.o.m. Kalmar eller Örgryte. Och det var ingen bortamatch, det var ett derby, Djurgår'n hade lika mycket hemmamatch som Bajen.

Edit: Idag möter Djurgården sveriges största skattefifflare, IFK Glenn. Tobias Hysén har varit e miserabel historia ibörjan av säsongen, och jag tror fan inte han kommer överprestera nu mot Göteborg heller, han är ju kär i IFK. Men jag tippar på 2-1 eller något sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad patetiskt jävla roligt de är att läsa här..

"Dif är bäst nanan alla suger vi är topplag, vi har släppt in lite mål"

MEN JAHA!!!!! GÖR MÅL DÅ TOPPLAGET.. GÖR MÅL! ;)

VART LIGGER NI? :lol:

Va? :D hahaha.. pinsamt :)

Vem fan bryr sig om tabellen efter 4-5 matcher?

DIF är obesegrade och ska krossa skattefifflarna idag på Stadion

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Match mot IFK Glenn idag, Stadionpremiär :lol:

Hoppas ni ger dom ordentligt med stryk!

Sedan kan jag ju passa på att nämna det att zoran, öis tränare, erkännde att han satt för hög press på spelarna och trodde att det var det som låg bakom dom dåliga resultate. Men inför dagens match säger han "om vi inte vinner idag blir vi ett bottenlag", så jag undrar hur han tänker där. :S

BTW, ni kan väl sluta bråka som några 10 åringar och snacka fotboll på en högre nivå istället? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AIK är också obesegrade.. och vet du! Dom har gjort mål.. tillochmed. :lol:

Djurgården har ju ändå en målvakt med 100% i räddningsstatistiken

Och dom gjorde mål mot Kalmar, Stefan Batan goes for startelva

Undrar hur det ser ut på Stadion nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, jag är jävligt intresserad av fotboll men i den här förskoletråden är det svårt att få ut något vettigt.

Det finns inte så mkt vettigt i allsvenskan förutom att det är den nationella ligan :lol:

Ska vi göra det här till en fotbollstråd (VM, La Liga, Serie A, PL mm) eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÖIS - Gefle ikväll på gamla. ÖIS har fortfaranade 0 poäng. Vinner vi inte med gefle ikväll och Öster på torsdag blir jag arg.

Helt seröst nu, öis har under 3.000i publiken idag.. Och det ser ut som ett kryss i matchen, det måste ske någon ändring nu?

EDIT: Haha! Fan va gött DIF gör mål mot blowit och vinner nu antagligen matchen :)

Bara ett lag i götet, ett lag i götet..

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor