Kiedis Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Häcken-Spartak Moskva Hammarby-Braga Heerenveen-Helsingborg AIK-Hapoel Tel Aviv Dynamo Bukarest-Elfsborg Roligast för Helsingsborg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Nu kör vi över kommunistpacket från Israel. . http://www.youtube.com/watch?v=xSqhRqqWSQk...ted&search= -------------------------- Jadu Dibel, nu är det bara en weekend kvar sen smäller det i Solna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Nu kör vi över kommunistpacket från Israel. . http://www.youtube.com/watch?v=xSqhRqqWSQk...ted&search= -------------------------- Jadu Dibel, nu är det bara en weekend kvar sen smäller det i Solna igen. Fyfan har knappt tänkt på det (förutom i bakhuvet där det alltid sitter)! Fyfan nu börjar nerverna komma, men vi e Bajen vi e bäst ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 (redigerad) Fyfan har knappt tänkt på det (förutom i bakhuvet där det alltid sitter)! Fyfan nu börjar nerverna komma, men vi e Bajen vi e bäst ändå! Skulle vara skönt om östra drog igång "vi är inte hammarby" i den här matchen. Då jävlar blir det drag haha EDIT: såg precis att Ingvarsson skulle döma derbyt, jahopp då får vi en vinnare som inte är värd segern alltså? Redigerad 1 september, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Jävla bög ingvarsson... Han e typ sämst i allsvenskan ärligt talat. Aja skitsamma. -- I arabvärlden tog det fyr när mohammed blev karikatyr och dom hatar allt dansk och dom hatar allt norskt dom är på samma sida som oss Dom e inte på samma sida som oss längre Edit: Inställt tifo! Nu är det upp till oss att göra det, DET E VI SOM E HAMMARBY! Redigerad 2 september, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Just nu har jag 9 rätt av 9 på tipset och självkalrt spikat en 1:a på Göteborg mot BP. Men då ska dom lira en 15-åring från start. Vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Det är lugnt, de möter BP Vilka matcher mer är det som ska gå in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Det är lugnt, de möter BP Vilka matcher mer är det som ska gå in? Det är i och för sig sant. Nu först måste Blackburn vinna, men Tugay vart alldeles nyss utvisad så City kvitterar väl och vänder snart. Sen så ska Chelsea spöa Villa och så måste Kalmar slå Halmstad. Sen är det klart. Tror dock inte på så jättemycket pengar om det går hem, är väl Trelleborgsmatchen, West Ham och Everton som var lite sensationer. EDIT: Bra Dunne, 1-1 i utvisningar. Redigerad 2 september, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Jag kan inte läsa, jag kan inte skriva, jag kommer från Tel Aviv och jag har judenäsa..... ÅÅÅÅH VI E GNAGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) EDIT: Nee, inget. Redigerad 2 september, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Seriöst alltså. Göteborg. Vilket jävla pissgäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Seriöst alltså. Göteborg. Vilket jävla pissgäng. Haha "dagens lol" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Haha "dagens lol" På IFK ja, att envisas med att spela en testosteroniserad snorunge och det vandrande kylskåpet Mourad på topp. Usch och tvi. Nu vart det bara 361 spänn på grund av taskig fingertoppskänsla av Stefan och trist förlust från Chelsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Haha det verkar som TV4 Sport ska sända Football Factory idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 På IFK ja, att envisas med att spela en testosteroniserad snorunge och det vandrande kylskåpet Mourad på topp. Usch och tvi. Nu vart det bara 361 spänn på grund av taskig fingertoppskänsla av Stefan och trist förlust från Chelsea.IFK vågar iallafall, varför skulle dom bry sig om en djurgårds apa förlorar pengar?Haha det verkar som TV4 Sport ska sända Football Factory idag! Det står inget om det i tidningen, vilken tid isåfall? vill see den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 22.15, 10 min kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Haha det verkar som TV4 Sport ska sända Football Factory idag! Alltså den kanelen....hur många matcher har den visat? 2? en Spansk igår kväll och en Italiensk idag, resten har vart filmer och dokumentärer. Och vad har TV4 rättigheterna till, jo Allsvenskan, Superettan, Spanska La Liga, Serie A och dom dom har visat 2 matcher live. BTW: 2-0 till Real Madrid (på tv4+) nu, Vårt Holländska nyförvärv Wesley Sneijder prickar in en snygg frispark. Nu vart det 3-0 medans jag skrev, vår andra Holländare Nistelrooy gör ett enkelt mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 22.15, 10 min kvar. Fan missade första 5 min. Dåligt av dom att inte ha med det i tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 IFK vågar iallafall, varför skulle dom bry sig om en djurgårds apa förlorar pengar? IFK visar ingen mod alls, däremot visar man hur naiva man var. Man hade chans till serieldning och chansar med en för ung kille som aldrig lirat en minut förut. Man kan snacka PR och man kan snacka annat skit, men jag lovar att det är bättre PR att gå ut med det bästa laget, vinna matchen och ha serieldning än att visa stake och riskera förlora matchen och kanske guldet. Sen tror jag verkligen inte på att killen har utvecklats något mer nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Haha det verkar som TV4 Sport ska sända Football Factory idag! Han som hade huvudrollen är ju han som gör rösten till Kent Paul i VC och SA IFK visar ingen mod alls, däremot visar man hur naiva man var. Man hade chans till serieldning och chansar med en för ung kille som aldrig lirat en minut förut. Man kan snacka PR och man kan snacka annat skit, men jag lovar att det är bättre PR att gå ut med det bästa laget, vinna matchen och ha serieldning än att visa stake och riskera förlora matchen och kanske guldet. Sen tror jag verkligen inte på att killen har utvecklats något mer nu... Whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts