Halo Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Huh? Vilket förtroende man har för sin egen målvakt. Det ryktades dock om att Daja hade rejäl krampkänning under straffen. Maxz: Anatagligen för att för en gång skull trodde man skulle kunna lyckas med det. Saken är den att man tyvärr inte gjorde det, suckade smått när jag såg att Bajen drog av sitt tifo minst 5 minuter innan spelarna klev in på planen. När fan ska man lyckas? Om han nu hade krampkänningar, va fan lade han den då för? jäkligt konstigt. Men men åter till bajen, malmö ff ligger långt före er när det gäller tifon, den saken är nu konstaterad, jag gav er en chans, eller hela sthlm gav er nog en chans att visa vad ni går för. Ni hypar i mängder, ni skapar hemsida, här ska det bli "KAOS", grejjen är att det sög hårt. Vårat kaos-tifo mot gais ifjol var fan bättre, även om det kom innan spelarna gick in så var det ändå vackrare, den här gången säger ajg inte skärpning bajen, den här gången suckar jag bara åt er, ni suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Huh? Vilket förtroende man har för sin egen målvakt. Det ryktades dock om att Daja hade rejäl krampkänning under straffen. Maxz: Anatagligen för att för en gång skull trodde man skulle kunna lyckas med det. Saken är den att man tyvärr inte gjorde det, suckade smått när jag såg att Bajen drog av sitt tifo minst 5 minuter innan spelarna klev in på planen. När fan ska man lyckas? Mm hur kan man lyckas... Blir så trött på alla suckers i vår klack. Men nu ska vi inte klaga! PL igång, Bajen går mot ett säkrat kontrakt i Allsvenskan och snart börjar hokkin! Dif kan dra åt helvette!!! MVH // TIFOINVALIDERNA BAJEN Edit: Nästa tifo planeras sätta igång efter matchen. Vad tycks? Redigerad 13 augusti, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Om han nu hade krampkänningar, va fan lade han den då för? jäkligt konstigt. Den frågan kom rätt ofta efter matchen, utan något bra svar. Själv tror jag inte Daja hade krampkänningar, men däremot var han riktigt trött och det såg man på bollens hastighet, det var verkligen inte hårt. Men kombination första straffskytt samt sug på att avgöra ännu ett derby var nog grunden till att han la straffen. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Äh vadå det var ju Benny "Peter Czech" Lekström som psykade sönder honom? Tifomatchen: dif hade ett bra genomfört tifo, vi hade rök bengaler konfetti och några enstaka kvittorullar. Minus att vi var 5 min för tidiga... ... ... Läktarmatchen: Som vanligt när det är derby kör vi rakt igenom dock inte med samma volym hela tiden. Vi når aldrig de där riktiga ljudtopparna men det kan man leva med. dif kör var 5e minut med högt ljud men uppfattas som mummel om man inte hört ramsan förut. Blev bra efter målet och på övertid... Matchen: Vi e Bajen o vi e bäst ändå! WE ALL HATE LÄXAND! Lösning på huliganproblemen, ÄNTLIGEN! http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/...articleid=30984 Redigerad 13 augusti, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Någon mer som ska titta på Valencia - Elfsborg idag eller? Vanligtvis är jag inte alls intresserad utav svensk fotboll, Liverpool ftw, men när det är Champions League-kval och mot ett sånt här storlag så blir det givetvis intressantare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Någon mer som ska titta på Valencia - Elfsborg idag eller? Vanligtvis är jag inte alls intresserad utav svensk fotboll, Liverpool ftw, men när det är Champions League-kval och mot ett sånt här storlag så blir det givetvis intressantare. Är det idag? Om det inte krockar med frisören så ska jag absolut kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Är det idag? Om det inte krockar med frisören så ska jag absolut kolla Jepp. 21.50 på Kanal 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Gratis Stockholm, nu öpnnar vi en ny butik i nån galleria---> http://sportal.nu/sport/fotboll/allsvenskan/aik/58157 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jepp. 21.50 på Kanal 6. Öhh det står inget om det i tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Öhh det står inget om det i tidningen Reklam på tv och deras hemsida. http://www.tv6.se/ --- Surt med torsk igår men vi får ta nya tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Gratis Stockholm, nu öpnnar vi en ny butik i nån galleria---> http://sportal.nu/sport/fotboll/allsvenskan/aik/58157 Om du hoppar tillbaka lite så har det där redan diskuterats. ------------------------------ Jag hoppas att elfsborg får storstryk ikväll, dom gnäller bara och Haglund kan för fan aldrig le. Tråkiga elfsborg, det är vad ni är. EDIT: Dessutom hade jag fel när jag trodde att AIK inte hade så mycket med affären att göra mer än att man fick lite pengar, MEN så fel jag hade. "AIK Fotboll AB lanserar The Terrace Allmänt. Torsdagen den 16 augusti lanserar AIK Fotboll AB premiäröppningen av modekonceptet The Terrace. Etableringen sker i modegallerian SOUK på ett av Sveriges bästa handelslägen - Drottninggatan 53." Sen varför dom väljer premiärdagen samma dag som metalurgs-AIK är en annan fråga. Redigerad 14 augusti, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Någon mer som ska titta på Valencia - Elfsborg idag eller? Vanligtvis är jag inte alls intresserad utav svensk fotboll, Liverpool ftw, men när det är Champions League-kval och mot ett sånt här storlag så blir det givetvis intressantare. Kollar på matchen endast för att få se på Valencia. Tycker man tog sig igenom avslutningen på förra säsongen nästan perfekt och det ska bli intressant att se hur man spelar. Elfsborg intressear mig inte ett dugg, det är snudd på skämmigt att se ett lag med olika sponsorer på tröjorna med en konstgräsarena i Borås som ska försöka hävda sig bara för att man slog ut Debrecen. Visst, ingenting talar för Elfsborg och lyckas man kryssa så blir jag inte förvånad, men sättet man ska ladda upp och annat gör mig inte vidare intresserad, snarare gråtfärdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Reklam på tv och deras hemsida. http://www.tv6.se/ --- Surt med torsk igår men vi får ta nya tag. Härligt Även om det är bra för svensk fotboll om elfsborg vinner så hejar jag på Valencia. Elfsobrg är så äckliga. Jag hoppas Valencia krossar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 VSK!!!!!! ALLA VÄSTERÅSARE VET VAD JAG MENAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Om du hoppar tillbaka lite så har det där redan diskuterats. ------------------------------ Jag hoppas att elfsborg får storstryk ikväll, dom gnäller bara och Haglund kan för fan aldrig le. Tråkiga elfsborg, det är vad ni är. EDIT: Dessutom hade jag fel när jag trodde att AIK inte hade så mycket med affären att göra mer än att man fick lite pengar, MEN så fel jag hade. "AIK Fotboll AB lanserar The Terrace Allmänt. Torsdagen den 16 augusti lanserar AIK Fotboll AB premiäröppningen av modekonceptet The Terrace. Etableringen sker i modegallerian SOUK på ett av Sveriges bästa handelslägen - Drottninggatan 53." Sen varför dom väljer premiärdagen samma dag som metalurgs-AIK är en annan fråga. Oj då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kollar på matchen endast för att få se på Valencia. Tycker man tog sig igenom avslutningen på förra säsongen nästan perfekt och det ska bli intressant att se hur man spelar. Elfsborg intressear mig inte ett dugg, det är snudd på skämmigt att se ett lag med olika sponsorer på tröjorna med en konstgräsarena i Borås som ska försöka hävda sig bara för att man slog ut Debrecen. Visst, ingenting talar för Elfsborg och lyckas man kryssa så blir jag inte förvånad, men sättet man ska ladda upp och annat gör mig inte vidare intresserad, snarare gråtfärdig. Indeed. Tror inte Elfsborg har något direkt att sätta mot, och börjar bli lite trött på dom stora rubrikerna om dom två Svenssons som är skadad, men ser verkligen fram emot att få se David Villa m.m få möta ett svenskt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 VSK!!!!!! ALLA VÄSTERÅSARE VET VAD JAG MENAR!! Hata vsk! Bajen mot SM-guld 07/08! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Oj då. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Va? Jag visste inte att ni hade pratat om det innan i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Jag visste inte att ni hade pratat om det innan i tråden. Ah fel av mig, fattade inlägget helt fel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts