P1rsson Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 In your dreams att ni vinner med 3-2. MFF - Gais= 3-1 till MFF Vi får väl se Jag är inte feg för att gissa på 4 eller kanske 5-0 heller.. Till oss GAIS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vi får väl se Jag är inte feg för att gissa på 4 eller kanske 5-0 heller.. Till oss GAIS.. Bollen är rund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Han där negern (ja just det ja skrev neger) som spelar i malmö kommer ju vara GAIS bästa vapen! Han skadar en fitta... oj jag menar Järdler och gör mål för andra laget! +44 ska du till matchen imorron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Han där negern (ja just det ja skrev neger) som spelar i malmö kommer ju vara GAIS bästa vapen! Han skadar en fitta... oj jag menar Järdler och gör mål för andra laget! +44 ska du till matchen imorron? Nä, bor alldeles för långt bort.. Och så har jag ju skola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Han där negern (ja just det ja skrev neger) som spelar i malmö kommer ju vara GAIS bästa vapen! Han skadar en fitta... oj jag menar Järdler och gör mål för andra laget! +44 ska du till matchen imorron? Han sitter på bänken(som tur det). Hoppas att Bech byts i den 20 minuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Sry för dubbel , men matchen mellan GAIS o MFF slutade mållöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Sry för dubbel , men matchen mellan GAIS o MFF slutade mållöst. Du behöver inte be om ursäkt. Det är fullt normalt att göra så. Bara det att vissa på detta forumet får typ utbrott om någon dubbelpostar eller drar upp en gammal tråd. Redigerad 23 april, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Du behöver inte be om ursäkt. Det är fullt normalt att göra så. Bara det att vissa på detta forumet får typ utbrott om någon dubbelpostar eller drar upp en gammal tråd. Vet men jag själv tyckeratt det är bättre så att de inte får utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Fyfan vad orättvist! GAIS åt upp hela malmös försvar och i andra skapade malmö INGENTING medans GAIS malde på med chanser men inte fan gick bolljäveln in!! James Keene var åter igen bäst på plan, dock missade han tre chanser som lika gärna kunde varit mål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vilket lag leder Allsvenskan förutom ELFSBORG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vilket lag leder Allsvenskan förutom ELFSBORG! 4 matcher spelade! Ni kommer säkert typ 8,9 i november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Härligt.. kalmar - bajen 0-0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Kalmar e så jävla tråkiga. Jag hoppas verkligen att dom åker ut iår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 4 matcher spelade! Ni kommer säkert typ 8,9 i november. Och Malmö kommer komma längre ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Och Malmö kommer komma längre ner. That´s the spirit little cat! Hata malmöööööööööööö! ------ Hoppas ni fattade att jag var en smula ironisk där. Fattar inte att bara för att jag håller på HIF så ska jag automatiskt hata mff och bois? Varför då? Jag ser hellre att något skånelag vinner än något stockholms lag (no offence) eftersom jag bor i skåne + att det finns 3-4 stycken stockholmslag redan. Däremot kanske detta såkallade "hat" kanske folk syftar på fansen eller nåt. För när man disskuterar med vissa som håller på ett annat lag bler det "Hif suger" Om någon säger till mig att dom håller på malmö eller bois så säger ja typ: Äää vafan HIF ska det vara Men kan ändån stå och prata om malmös nyförvärv eller hur det går för malmö i seriern utan att behöva älska mff. Att det är rivalitet mellan supportrarna kan jag förstå men varför ska man stå och skrika "Hata" osv när man möter ett annat lag. Kanske i derbyn eftersom t.ex. Malmöbor och Helsingborgsbor har haft lite av samma relation som mellan Göteborg och Stockholm ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Fattar inte att du hellre ser dina närmaste fiender vinner än något lag långt långt bort vinner.. Eftersom om något lag nära dig vinner lär du ju säkert ha polare osv som hejar på dom.. Och lär få höra de tillräckligt mycke tills nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Fattar inte att du hellre ser dina närmaste fiender vinner än något lag långt långt bort vinner.. Eftersom om något lag nära dig vinner lär du ju säkert ha polare osv som hejar på dom.. Och lär få höra de tillräckligt mycke tills nästa säsong. Du har en poäng där... men man kanske ska tolka det så här: Jag blev lite småledsen att bois åkte ur... för det är så himlans kul med derbyn och så jävla kul att disskutera med boisare. Jag: Hej! Boisare: Hej! Vilket lag hejar du på? Jag: HIF Boisare: 6-2! 6-2! 6-2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Du har en poäng där... men man kanske ska tolka det så här: Jag blev lite småledsen att bois åkte ur... för det är så himlans kul med derbyn och så jävla kul att disskutera med boisare. Jag: Hej! Boisare: Hej! Vilket lag hejar du på? Jag: HIF Boisare: 6-2! 6-2! 6-2! Säg HeIF om du talar om Helsingborg och säg HIF om du talar om Bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Säg HeIF om du talar om Helsingborg och säg HIF om du talar om Bajen. Nej! Aldrig. Man säger aldrig jag håller på HIF om man håller på hammarby. Man säger: Jag håller på bajen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Säg HeIF om du talar om Helsingborg och säg HIF om du talar om Bajen. Jag fattar inte att ni vill kalla er HIF när det är en så förbannat dålig organisation. Satsar på jävla bonnesporter som Speedway och Bandy. Pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts