GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Hahaha! Det här är för kul. Capello har fått kicken. Han som tog över ett lag i kris och tog dom till ett ligaguld, har helt plötsligt blivit sparkad. Hahahah! Gladfotboll är pissfotboll, hoppas man tar klivet ner till Segunda efter nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 VSK spelar hemmamatch idag men ingen vill gå med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Hahaha! Det här är för kul. Capello har fått kicken. Han som tog över ett lag i kris och tog dom till ett ligaguld, har helt plötsligt blivit sparkad. Hahahah! Gladfotboll är pissfotboll, hoppas man tar klivet ner till Segunda efter nästa säsong. Real Madrid är störda eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vad fan håller på att hända? Halva West Ham verkar hålla på att försvinna. Benayoun ryktas vara påväg bort till Liverpool. Harewood ryktas vara påväg bort till Portsmouth. Tevez ryktas vara påväg bort till Inter. Reo-Coker ryktas vara påväg bort till Villa. Roy Carroll Inget nytt kontrakt. Tyrone Mears Inget nytt kontrakt. Shaun Newton Inget nytt kontrakt. Teddy Sheringham Inget nytt kontrakt. Ska bli kul att se hur West Ham kommer att värva denna sommar, kommer vi få ett par supervärvningar som förra året? Scott Parker har ju redan kommit till the Hammers, och jag tror inte att Eggert är nöjd med bara en enda värvning, och hans plånbok verkar ju inte vara tunn om man säger så. Det kommer förmodligen inga supervärvningar men förhoppningsvis "smarta" värvningar! Vi får hoppas Tevez stannar och att Ashton kommer tillbaka med storform. Reo-Coker kan dra. Lucas for captain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Imorgon var det match igen då, Trelleborg kommer på besök. Båda argentinarna är med i 17-mannatruppen, likaså NEJ . Ser med spänning fram emot morgondagens drabbning, kul och se om de kan prestera direkt, eller om de kör en Burgic, sitter lite på bänken för att sedan stänka in 2 mål i första matchen från start för att sedan hamna på sin formtopp......för att sedan skada sig och försvinna hela nästa säsong. Heja Argentina och Brasilien, dubbelmoral, nu kör vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Huuhuu. 2-1. Är så grymt jävla imponerad av oss igår. Våra odinarie anfallare är bort, mittfältet var helt rörigt med en Stoltz på kanten, Sölvi i mitten, Batan som är tillbaka från skada och en Aki som skrev på för fullt bara några timmar innan. Det var bara målvaktsposten och backlinjen som var ordinarie. Men ändå så spelar vi stundtals ut Gefle helt och hållet. Är så förbannat nöjd. Hoppas på en Trelleborgsskräll ikväll också. Fantastiskt. Oj oj oj. Höll på att glömma Matias Concha, inte bara Sveriges bäste skåning, utan en kung som kommer riva upp ett stort hål i truppen. Önskar den personen all förbannad lycka i världen. Kung! Fantastisk! Eftersom det pratas om silly i West Ham här så kan jag gratta över nyförvärvet Faubert. En genial fotbollspelare. Fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Eftersom det pratas om silly i West Ham här så kan jag gratta över nyförvärvet Faubert. En genial fotbollspelare. Fantastisk. Haha tänkte fråga just dig om hur han är du som har koll på Bordeaux! --- Flaggmålning igår och idag! Sovit 3 timmar inatt snart börjar "inför-match-sömnen". Hbg away fucking love it! --- 13:e då jävlar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Haha tänkte fråga just dig om hur han är du som har koll på Bordeaux! För att gå lite djupare. Inte bara fjolårets säsong, utan även innan, så snackades det om att han var en av Franska Ligans bästa högerbackar. Snabb som en idiot och kraftfull som en... ja... idiot. Han spelar även i landslaget rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Hoppas på en Trelleborgsskräll ikväll också. Fantastiskt. Du hoppades förgäves. Argentinarna, det var vackert och se, på alla möjliga vis så lyckades de skapa riktigt farliga lägen, redan i första matchen, ska bli riktigt intressant i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 (redigerad) Du hoppades förgäves. Argentinarna, det var vackert och se, på alla möjliga vis så lyckades de skapa riktigt farliga lägen, redan i första matchen, ska bli riktigt intressant i fortsättningen. Mja, tyvärr. Men det var inte mycket som imponerade på Aik dock. Första halvlek var det rätt jämnt avslutsmässigt och Trelleborg kunde lika gärna dunkat in ettan på straff. Aik vann väl mer på orken än tack vare Argentinarna. Vill också varna för hybris grejen. Jag såg på en gång att Argentinarna var waaay mycket bättre än Quirino. Men alltså, dom är just nu i Aik och spelar, inte i Copa America vilket det får det som att låta om man läser på diverse forum. Redigerad 4 juli, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Mja, tyvärr. Men det var inte mycket som imponerade på Aik dock. Första halvlek var det rätt jämnt avslutsmässigt och Trelleborg kunde lika gärna dunkat in ettan på straff. Aik vann väl mer på orken än tack vare Argentinarna. Vill också varna för hybris grejen. Jag såg på en gång att Argentinarna var waaay mycket bättre än Quirino. Men alltså, dom är just nu i Aik och spelar, inte i Copa America vilket det får det som att låta om man läser på diverse forum. Visst AIK orkade mer än Trelleborg, men samtidigt så kändes det som om de var hungrigare än alla andra som vanligt den här säsongen, det var precis vad vi ville ha från argentinarna och det fick vi direkt, några som var hungriga framför mål och inte stog och väntade på att få en straff. På något sätt såg man att de inte var från allsvenskan, nu är det bara hoppas att de fortsätter kämpa istället för att slappna av och tro att allting går bra ändå för att de är starkare i kroppen än många andra i allsvenskan just nu, återstår att se, och som jag sagt tidigare, otroligt intressant att se fortsättningen på denna historia, ARGENTINA, ARGENTINA, är vad jag har att säga nu, jag har aldrig varit så taggad innan och efter en match mot trelleborg, det kändes annorlunda som fan i tisdagskväll måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Allsvenskan underskattad? --- http://www.fabrikenstockholm.se/fabriken/2...or-nagot-stort/ 2-0 dif merda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Riktigt spännande med hets från båda håll inför tifona. Ser faktiskt fram emot erat derby, ska bli kul och se vad ni kommer åstadkomma, glhf, för ett Sverige i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Stockholms Stolthet - Inte en slogan utan något man är! Edit: Vi summerar dagen med ett citat. "hahaha nöjda med 1-1 mot corc patetiskt" - en djifare på svenskafans.com. Redigerad 7 juli, 2007 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Med ordinare borta fortfarande och halvknackigt sple mot en tippad gulfavorit så vann vi och nu leder serien. Summering. Ja, jag är riktigt jävla nöjd just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Med ordinare borta fortfarande och halvknackigt sple mot en tippad gulfavorit så vann vi och nu leder serien. Summering. Ja, jag är riktigt jävla nöjd just nu. Kunde inte sagt det bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Synd att bajen ordnat sin hemsida igen barnporr hör inte hemma i fotbollen, USCH OCH FY, HAMMARBY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Synd att bajen ordnat sin hemsida igen barnporr hör inte hemma i fotbollen, USCH OCH FY, HAMMARBY! Vadå? Vra brajen också utsatt för barnporr? Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Haha det var några sidor som blev utsatta troligtvis av nån piratbaywanker i protest mot polisens aktion mot TPB. VI E KUKARNA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 VSK spelar hemmamatch idag men ingen vill gå med mig Nästa hemmamatch kan jag följa med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts